tomtom2 Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Een mooie, productieve, luie maar sowieso droge dinsdag gewenst allen! Waar zijn de gebruikelijke vroege starters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Lars Momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 (bewerkt) Dan is het tijd voor huisarts..2x koorts in 1 ziekte-periode. (Als je met koorts ook echt koorts bedoelt) Goedemorgen verder! 1 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Dagpact; Lars Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Dat is wel koorts..vandaag naar ha dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Een hele goede morgen allemaal, Was om 6.15 al wakker. Nog een beetje de zomertijd in mijn hoofd denk ik Lars, Beterschap man, Misschien komt nu alle rotzooi er eens uit En stress verminderd je weerstand ook he Rustig aan vandaag dan maar, Beetje uitzieken, is niet anders lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Goedemorgen allemaal. Lars 38.8 is best wel hoog want het zal zeker gedurende de dag nog oplopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Hier heerlijk uitgeslapen en vervolgens op mijn dooie gemakkie in de douche en lekker lopen tutten/ teuten... Inmiddels staan koffie en thee klaar Buiten is het al licht uiteraard. Volgens mij lekker rustig vredig herfstweer. En ik geniet zo enorm van al die mooie kleuren nu ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Vervelend dat je weer ziek bent Lars, maar kan best de reactie zijn op alles van de afgelopen tijd. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 (bewerkt) Een reaktie in de zin dat je vatbaarder bent..en dit dus heel goed een longontsteking zou kunnen zijn Edit; Ik zeg dus níet dat het dat is hè ! 1 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Nooit was ik ziek; Lars? Dat heb ik ooit het 1e jaar na mijn stoppen vaak gedacht. Ik vergat dat mijn bacillen misschien op sterk water stonden en dat ik de symptomen van gewone ziekte-tjes niet herkende tussen de katterige dagen door. Op die dagen pakte ik natuurlijk ook gewoon mijn rust en herstelde dan, en ging gewoon verder zoals ik deed. Ik hoefde nergens echt bij stil te staan. Nu ben ik ook af en toe, verkouden, niet lekker, moe, geblesseerd en nu moet ik daar wat mee (van mezelf) Maar eigenlijk voel ik me gezonder dan ooit. AlbertRemmo en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Goedemorgen, In periode van veel stress ,mischien ongezond eten, Is je immuunsysteem ook niet top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Goedemorgen, Dagpact; Lars Momentum Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 De ochtend vrij, maar vanmiddag zal wel superdruk worden. Helaas niet 'leuk druk'. Bah, ik zie ertegen op. Straks meteen even wat boodschappen halen, dan hebben we dat gehad. Kan de pinpas verder thuis blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Ik zelf ben liever, veel liever, fysiek ziek ipv de geestelijke gekte en ziekte van een paar jaar geleden. Niet omdat fysiek ziek zijn leuk is, maar omdat die geestelijke ziekte en verslaving zo erg was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Oei Lars, verzorg je maar goed. Gewoon in de bank blijven vandaag onder een dekentje.. - hier kopje thee met honing en een warme knufffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Mag nog net goedemorgen zeggen, zie ik. De doden spoken vandaag stevig rond ja, gezellig. Beterschap Lars, super service dat dokter bij jou komt! Dagpact; Lars Momentum Rapilos Nadia Bor Quinn Nu even koffie en soort ontbijt zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Beterschap Lars... gauw onder de wol. Goeiemiddag, Fris dagje zo te zien en voelen. Toch maar weer wat blad(eren) harken en straks nog een boswandeling maken voordat het gaat regenen. Ik heb vanmorgen een prachtig interview gelezen uit de VN met Dirk de Wachter, psychiater. Wat zegt die man mooie dingen! Zo waar, zo waar in mijn optiek. Lukt me niet om hier te plaatsen; mocht iemand dat kunnen doen, dan heel graag! Hij zegt bv: Samen iets niet weten, dat is liefde. Mooi! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Ik ga zo eens lezen.. Wat naar Lars, veel beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Is een kleindochter Spirit.......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Sterkte maar Lars!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Smart, bedoel je dat stuk met de titel: ‘Ik vind dat er veel te veel pillen worden genomen in onze maatschappij’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Nou, ze hebben zich best gered zonder mij, verrassend. Nou alleen nog even echt aan het werk, want morgen moet er toch per ongeluk wel wat af zijn. Strakke planning, goed gedaan enzo. Ik zou wat leuks aantrekken spirit, voel je je vaak meteen een stuk beter van. En die crocs verbranden uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 dank je Bor , ben niet eens bezopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 ik zat te typen op de draad van maandag jongens en meiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden