tomtom2 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Een zeer vroege morgen allen. De slaap wil niet komen meer dus ik lig maar te woelen. Ik hoop dat iedereen een mooie, nuchtere maandag heeft vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 (bewerkt) tomtom, goede morgen en ja * wat snap ik je, en Bor staat ook nog op mijn netvlies. Gefeliciteerd alvast Bor , ik ben dan in detox. Mijn zus komt straks met man en oudste dochter troep ruimen zooooooooooooooo blij mee, schaamte ja ging na 12en naar bed, weinig drank op, sinds vrijdag nog nooit zoveel moeite gehad om niet te drinken. Maar kan niet laveloos hier zijn als ze komen. Heb wel geslapen, ga zo nog weer liggen ben nog steeds zwanger ppffffff moet er doorheen ik vind het echt moeilijk meld me vandaag nog wel even 31 oktober 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 goede morgen Lars dagpact kan ik niet beloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact Lars Momentum Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het al een beetje licht aan het worden. Niet echt koud, windstil en vredig. Binnen staan koffie en thee klaar. Tomtom sterkte vandaag. Albert, wat kan ik me jouw gevoelens goed voorstellen, maar wat fijn dat zus, man en kind komen helpen vandaag. Jij ook sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Goedemorgen Sterkte voor wie het nodig heeft..dat zijn er nogal wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 tsja slapen word niet meer, huilen wel, de hele dag, alle dagen, sinds vrijdag wil het niet, gaat vanzelf. mijn zus komt straks, moet alle moed verzamelen om te vragen om niet als razenden door mijn huis te gaan want zelfs dat is me te veel feeststemming is ver weg mijn masker ook al die jaren mooie buitenkant, van binnen gesloopt, ja buitenkant is ook gesloopt nu loop zelfs te puffen en te janken als ik boodschappen haal wat doe ik mezelf aan, beter gezegd wat heb ik mezelf aangedaan, had eerder hulp gezocht, maar vond dat ik me aanstelde en nog. maar ik kan het nu niet meer verpakken. ik wil er niemand mee lastig vallen, maar ik moet nu ik moet schrijven, kan alleen niet alles hier neer pennen. ik moet praten, hoeft niet eens over mijn mentale toestand en ben geen prater zus al gesproken inmiddels ben gewoon compleet stuk was ik dus al een paar jaar, maar verder ging het goed hoor als iemand er naar vroeg hoe gaat het? oh goed hoor. had een muur om me heen, daar loop ik nu tegenaan en ik zie het eind nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact Lars Momentum Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 AlbertRemmo, dat je nu breekt en zo loopt te huilen: het mag nu. Je hebt gezorgd voor hulp, geregeld dat je straks veilig aan jezelf kán denken, dus mag het nu. Ik vind het wel herkenbaar. Laat maar lekker komen. X AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Wat komt er nu verschrikkelijk veel verdriet naar boven Albert. Opgespaard van jaren achtereen. En dat komt nu allemaal naar buiten. 'You turned the stone' Albert. Er zal nog veel, heel veel op je af gaan komen. En ja, dat zal ongelooflijk veel energie gaan kosten. Maar er zal een moment komen dat je, heel in de verte misschien nog, weer een lichtpuntje gaat zien. Van mij een hele dikke virtuele knuffel en weet dat er hier zoveel mensen zoveel om jou geven... (( )) AlbertRemmo en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 31 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Sterkte AR! Ik leef met je mee, het is de alcohol die je uit het lood slaat en dat gaat goed komen! Maar eerst de fundamenten leggen. 1 tip: reken je hetzelf niet zo aan: als je nu eens een trade-off doet: je gaat vandaag niet zo hard over jezelf oordelen maar in ruil daarvoor gooi je de drank weg? Als je dat 24 uur kan door lief voor jezelf te zijn, kom je een heel eind. Ik ben jarenlang zogenaamd bikkelhard voor mezelf geweest maar dat heeft me niks gebracht, alleen een hoop alcohol ellende om mijn gevoelens te verdoven. De zon schijnt hier: first things first nu: koffie. En daar ga ik van genieten vandaag. AlbertRemmo en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Lieve Ap. Huil maar dat is alleen maar heel goed. Die pijn moet er toch uit joh. En hier schrijven maakt toch dat je het gevoel hebt gelezen te worden, je staat eer niet alleen voor. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Dagpact; Lars Momentum Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Een hele goede morgen allemaal, Straks 3 uurtjes werken. Dus, relaxed ! Allemaal nog een fijne dag, en misschien tot later. Albert, Sterkte joh AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Albert je zit rockbottom nu al die jaren voor anderen zorgen hebben hun tol geeist gelukkig heb je zorgzame mensen om je heen en hier ben je meer dan welkom, dus uit je! de weg omhoog komt er aan, maar je kunt dit niet overslaan. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Wakker, goedemorgen. Koffie, douchen, koffie, werken. Sterkte Albert, het zijn rottige dagen om doorheen te komen, maar blijf praten, schrijven, huilen en desnoods schelden (maar dat laatste niet hier) want het lijkt je te helpen. Denk aan je. tomtom, hoe gaat het nu met je? Dagpact; Lars Momentum Nadia Rapilos Quinn AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 AR Hang in there! De bodem ken ik maar al te goed.Maar zelfs daar in het donker kunnen mooie dingen groeien. Ook al voelt het zo niet.The only way is up. Stapje voor stapje, kruimel voor kruimel.. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Tja....en dan lees je weer een keer en dan lees je onze AR.Die de handdoek in de ring heeft gegooid. Of, als je het net anders bekijkt: de handschoen opgepakt heeft. Lieve AR, ook van mij alle liefs, alle respect, alle begrip voor waar je nu in zit. Zo'n lief, zacht mens. "Laat t maar komen"..... Hoe vaag dat ook klinkt. Dikke kus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Tomtom2, veel succes en sterkte! Ik weet niet helemaal goed...iets met een consul las ik gisteren.Maar niettemin..go babe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Joops!!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Oei dat klinkt niet goed Ietje. Misschien iets verkeerds gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 smart, Quinn en Asterix reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Sorry...zit in de prentjes. Geef alles wat je kan AR Moet er vandoor nu maar denk aan je. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Middag, allen, weer een verse week voor de boeg. Sterkte AR!! Komt goed, alle begin is moeilijk. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden