basta Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Maar hij eindigt zo: ...Ha, ha, kruidenthee, boring! (enz) Maar ze hebben hier kruidenthee 67! Ooooh! Ober, laat die wijn maar zitten, een rondje kruidenthee 67 graag. (en snel een beetje) Sita2, Eef123 en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Zo is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Hé, zag dat je de dagdraad gevonden hebt, goed bezig. Sterkte nog een keer voor vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 10 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ik word zenuwachtig voor morgen. Ben er de hele dag in m'n achterhoofd mee bezig. Wil zo graag dat het lukt. Met allemaal mensen die ik niet heel goed ken en die wel heel veel drinken, een hele avond in een restaurant feest vieren. Ben dus eigenlijk ook zenuwachtig voor de hele avond met die mensen te gaan doorbrengen. Wijn is een effectieve manier om na enkele glazen dat ongemak niet meer te voelen. Hoofd koel houden Eef.... 'Nee dank je, geen wijn. Thee graag! Kan dat? Ah ok. Doe dan maar spa rood, met citroen graag. Nee hoor, niks aan de hand. Voel ik me beter bij. Zal de leeftijd wel zijn, haha. Zeg, wat een gezeliige tent hier! ... (zweet) (victorie)(yes!)...' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 10 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Nu lekker naar de sauna. Dat verzet de zinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Eef, succes vanavond! Toost maar stiekem met ons: op je gezondheid! (Maar dan echt) Sita2 en Eef123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 ik zit best lekker op je linker schouder ff kriebelen af en toe voel je wel? Tine, Eef123 en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 11 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Zo, terug, en HET IS GELUKT!!! jippie-a-jee! Ik heb me strak gehouden aan wat ik had geoefend. Een spa rood graag met citroen. En kruidenthee! Op de heenweg leek het niet-te-doen, geen wijn drinken. Na de eerste kop thee was dat allemaal over, en heb geen 1x last gehad van trek. Het zit 'm vooral in het eerste ongemak, en er tegenop zien. Supergoeie ervaring. Dank Lady Jane voor de steun, ik dacht wel aan jullie hoor! xxx Tine, smart, erik en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 11 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik dacht dat het vanavond was Eef, maar het is morgen. Mijn eerste etentje zonder drank vond ik ook spannend en ik had verwacht dat het niet leuk zou zijn. Het is me erg meegevallen. Ik had ergens gelezen dat je het beste zo beslist mogelijk kunt zijn over niet drinken. Geen discussies, niets uitleggen. Je bent hier geen verantwoording over schuldig, aan niemand. Ging supergoed MijnGerrit! Dank voor je steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 11 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Eef, succes vanavond! Toost maar stiekem met ons: op je gezondheid! (Maar dan echt) Dank Basta, het is helemaal goed gegaan (joehoehoe!) Cheers! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 adda girl Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Heerlijk he? De volgende keer weer makkelijker! Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Reusachtig! Van harte gefeliciteerd met deze overwinning. Je weet nu dus ook dat het gewoon kan! Slaap lekker en geniet ervan. Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Jaaa! Fijn Eef! Dat biedt perspectieven, op z'n zachtst gezegd. Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Wat goed Eef!! Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Mooie zelfvertrouwen boost. Je kant het.... Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goed gedaan! Gefeliciteerd. Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Topper! Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Stopper! kruidenthee67, Eef123 en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ohw jongens, wat een support... ontzettend fijn!! Dankjulliewel Ik moet echt zeggen dat ik deze mijlpalen zonder het forum niet had kunnen bereiken. -dankbaar- Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 En vergeet niet jezelf een schouderklop te geven. JIJ doet het ZELF...niet alleen, wij supporten. Maar JIJ.....kanjer! Eef123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 legt extra groot stuk chocolade in de schoen van Eef. lady jane, Eef123 en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 14 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Goed Lars, dank je. Zaterdag erop uit. Zondag hele dag gewerkt, voorbereiden voor de week. En 's avonds sauna. Diverse malen in het weekend aandrang: het was gezellig, ik had mot met m'n partner, we waren erop uit, ik was beetje gespannen ivm zware opdracht deze week qua werk, noem maar op. Allerlei situaties waarin ik voorheen zeker was gaan drinken om die onaangename gevoelens te verdoven. Nu dus niet! Voelt ongemakkelijk, die aandrang. Zou dat zo blijven, vraag ik me af...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Wat goed van je Eef, dat je ondanks een boel triggers niet gedronken hebt. Ik heb best lang last gehad van die aandrang zoals jij het noemt..de trek, getriggerd worden. Maar het is heel verschillend voor iedereen. Nu word je je bewust van die momenten, vallen ze extra op...is ook goed om aandacht aan te besteden denk ik. Alert zijn wat er gebeurt met je en waarom. Hoe kom je er doorheen, ga je er mee om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden