Roberto Geplaatst 8 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 8 maart 2021 (bewerkt) Why are you confused @Cleo66, over mijn bovenstaande teksten? En ook over mijn opmerking op de dagdraad over ADB, Autisme de baas? 8 maart 2021 bewerkt door Roberto
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Geplaatst 8 maart 2021 Nog even afwachten dan tot 15 maart ..
Roberto Geplaatst 9 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 9 maart 2021 Vanavond op OUTtv: Achter de iconische tekeningen van Tom of Finland ligt het ongelooflijke verhaal van de Finse kunstenaar Touko Laaksonen, die na WOII getraumatiseerd terug naar huis keert. Zijn eigen oorlog begint wanneer hij zijn homoseksualiteit moet verbergen. Hij gaat volledig op in zijn kunst en tekent gespierde mannen in uniformen, met blinkende laarzen, uitstekende tepels en titanische penissen. Karukoski slaagt erin de essentie van de man te vangen in dit portret van een van de meest invloedrijke kunstenaars uit de gaycultuur. Met zijn homo-erotische kunst heeft hij een essentiële bijdrage geleverd aan de emancipatie van de homo’s in de twintigste eeuw.
Roberto Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) @lady jane cc @Lieke7777 I.p.v. bijdragen van forumleden 'onbenullig' te noemen had ik ook dit kunnen schrijven. Het staat iedereen vrij om pb's te sturen of 06 nummers uit te wisselen. Maar houdt dat privé en gescheiden van het openbare forum. Zelf vind ik het zeer onprettig om te weten wie er met wie privé contact heeft. En niemand hoeft een postduif te zijn voor een ander. Over die strafmaatregelen en ban's heb ik een zeer duidelijke mening. Wij zijn geen criminelen, weg daarmee. Ik heb gereageerd op LadyJane, maar niet gelezen waar het over ging, wel begrepen tussen wie. Dat doet er voor mij niet toe, geldt voor iedereen. 10 maart 2021 bewerkt door Roberto Smaragd reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) * 10 maart 2021 bewerkt door lady jane
Roberto Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 10 maart 2021 1 minuut geleden zei lady jane: je zit er wat mij betreft helemaal naast Roberto ik begrijp niet waar je energie aan besteedt steeds Ik heb zelf een ban gehad, dat was voor mij zeer onterecht. Daar kun jij anders over denken, dat mag. Er zijn regels voor dit forum, maar die kun je op meerdere manieren interpreteren. Kun jij mij uitleggen waar ik nu naast zit? Mijn opmerkingen zijn soms kort door de bocht en onduidelijk. Bovenstaand probeer ik dat toe te lichten. Smaragd reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 10 maart 2021 6 minuten geleden zei lady jane: ik begrijp niet waar je energie aan besteedt steeds Ik ben nog steeds aan de alcohol en richt mij daardoor op de verkeerde mensen. Dat is verspilde energie. Smaragd reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Roberto: Ik ben nog steeds aan de alcohol en richt mij daardoor op de verkeerde mensen. Dat is verspilde energie. @lady jane, om nog duidelijker te zijn, ik zit alleen maar op dit forum om de tijd door te komen tot mijn 'kaakprobleem' is opgelost. Je wilt niet weten hoe erg het is om op te staan met een bankschroef om je hoofd, tot dat ik weer naar bed ga. Dat is bijna niet meer vol te houden. 10 maart 2021 bewerkt door Roberto Smaragd reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 10 maart 2021 @lady jane, soms dringt het wat langzaam tot mij door, vandaag wat sneller. Ik moet mij richten op stoppen met alcohol, niet op andere forumleden. Pas als ik geruime tijd niet gedronken heb kan ik daar aandacht aan besteden. Dankjewel.
Roberto Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 13 maart 2021 (bewerkt) Wat ik erg leuk vind op Outtv is de serie The Switch met transgenders die de hoofdrollen spelen. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Switch_(TV_series) https://www.imdb.com/video/vi2379004185?playlistId=tt3096062&ref_=tt_pr_ov_vi 13 maart 2021 bewerkt door Roberto
Roberto Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Geplaatst 13 maart 2021 (bewerkt) Vanavond op Outtv, een heel mooie en bijzondere film over een jongen die op oudere mannen valt. 13 maart 2021 bewerkt door Roberto
Roberto Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Geplaatst 20 april 2021 2 uur geleden zei Cleo66: Hey Roberto, hoe gaat het nu ? Bedankt, nog steeds het zelfde, dus slecht. Ik neem veel speelfilms op om rustig te bekijken. Van onderstaand heb ik de helft gezien, ga zo meteen de rest kijken. Is een beetje trage film over een gay couple die een jongen met down syndroom onder hun hoede nemen.
Roberto Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Geplaatst 21 april 2021 21 uur geleden zei Cleo66: Het lijkt wel of je jezelf erbij hebt neergelegd dat je altijd verslaafd zal blijven? Hoe is het nu met je kaak ? Ik wil mij er niet bij neerleggen, ook al is mijn motivatie om te stoppen weggezakt. Mijn kaakprobleem is dusdanig overheersend dat ik tot weinig instaat ben. Alcohol maakt dat alleen maar erger, krijg last van maag en darmen, weinig eten. Musashi reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 22 april 2021 Auteur Rapport Geplaatst 22 april 2021 Op 19-10-2016 om 11:43 zei Roberto: Toch maar weer eens kijken vandaag. En wat nu te doen? Nou Roberto, volgens mij sta je al bijna 5 jaar stil en is er nog steeds niets veranderd. Musashi reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 22 april 2021 Auteur Rapport Geplaatst 22 april 2021 Ja, dat klopt. Door al die goedkope drank in combi met pillen ben ik behoorlijk in de war, Ik zit nu in mijn Hare Krishna fase.
Roberto Geplaatst 23 april 2021 Auteur Rapport Geplaatst 23 april 2021 Mantra om alle verwarring van de geest te vernietigen | Trek wil en geloof aan in onze geest
Roberto Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Geplaatst 4 mei 2021 Het is voor mij niet meer langer vol te houden met mijn kaakprobleem, drie liter wijn per dag en nauwelijks eten. Vandaag heb ik mijn huisarts gevraagd om diazepam, kan ik straks ophalen. Laat ik hopen dat dit mij enige verlichting geeft en ik morgen mijn naam weer op het dagpact kan zetten.
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 22 minuten geleden zei Roberto: Het is voor mij niet meer langer vol te houden met mijn kaakprobleem, drie liter wijn per dag en nauwelijks eten. Vandaag heb ik mijn huisarts gevraagd om diazepam, kan ik straks ophalen. Laat ik hopen dat dit mij enige verlichting geeft en ik morgen mijn naam weer op het dagpact kan zetten. Is wellicht een klinische opname een idee?
Roberto Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Geplaatst 4 mei 2021 4 uur geleden zei Vocatus: Is wellicht een klinische opname een idee? Nee, maar wel een dagbehandeling met terugvalpreventie, maar dan moet ik eerst weer een tijdje droogstaan. Detox die ik met behulp van diazepam in mijn eentje thuis.
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 1 minuut geleden zei Roberto: Detox die ik met behulp van diazepam in mijn eentje thuis. Dat vind je behandelend arts ook een goed idee? 3 flessen wijn per dag, bijna niet eten, veel pijn...en dan diazepam erbij gooien om af te kicken?
Roberto Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Geplaatst 4 mei 2021 42 minuten geleden zei Vocatus: Dat vind je behandelend arts ook een goed idee? 3 flessen wijn per dag, bijna niet eten, veel pijn...en dan diazepam erbij gooien om af te kicken? .Ik heb nu 2 x 10 mg diazepam geslikt en mijn laatste halve liter blik bier door de gootsteen gespoeld. Diazepam geeft 's morgens een katerig gevoel, alcohol bij mij allang niet meer, Dat betekent dus morgenochtend koffie drinken i.p.v. een literpak wijn. Mijn huisarts schrijft voor op mijn verzoek, maar is geen behandelend arts,
Roberto Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) 05 mei 2021 07.15 uur opstaan, 10 mg diazepam, B1, D en Ma Mijzelf weer op het Dagpact gezet vier kopjes koffie i.p.v een half kopje koffie en een pak wijn liga en banaan 11.50 uur 10 mg 13.30 uur kwark met fruit 15.30 uur pak wijn, vanwege massageafspraak die niet doorging vanwege allergisch voor mijn rook, terwijl ik mijn huiskamer altijd doorlucht en mijn massage / slaapkamer rookvrij is. 17.00 uur bakje bietensalade met geitenkaas 19.30 uur pak wijn Tussendoor: boodschappen / tuinieren / huis opruimen / chatten Afspraak met tandarts voor controle en aanmeten bitje tegen tandenknarsen Afspraak gemaakt voor craniofaciale fysiotherapie Afspraak met kaakpoli verschoven vanwege bovenstaande afspraken Informatie ingewonnen voor deeltijdbehandeling, intakegesprek over 4 tot 13 weken. Huisarts nog om verwijzing vragen Valkuil: teleurstelling door afzeggen massageafspraak vanwege rookgeur in huis Ik ben acuut naar de buurtsuper gefietst voor een pak wijn Valkuil: ik voelde bij vandaag sinds maanden redelijk goed, vanochtend eerst zonder alcohol. Met alcohol voel ik mij nog wat beter en wil me met meer alcohol nog beter dan beter voelen. Ik wil het goede gevoel vasthouden. Het is mij niet gelukt om de eerste dag zonder alcohol vol te houden. Na maandenlang ellende zit ik in ieder geval weer in een positieve spiraal. ps het weer zit helaas niet mee om op de fiets te stappen richting outdoor fitness 5 mei 2021 bewerkt door Roberto
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden