Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 oktober 2016

Quinn

Aanbevolen berichten

Dagpact:

Quinn

Fibo

Lars

Momentum

jowan

Kruidenthee

Rapilos

Bor

Asterix

Jootje

Marq

Spirit

smart

Goeiemiddag!

Nadia sterkte: zo beroerd dat je moest spugen zelfs... jak. Houd je kop koel!

Zag ik nu net de zon doorkomen? Top want ik ga zo het bos in om hout te zoeken.

Een houtkachel is leuk, maar die vreet!

Heeft iemand hier verstand van aardappels? De boer hier heeft na het rooien veel laten liggen maar ik

wil eigenlijk weten of die piepers wel goed zijn. Ze zien er prachtig uit trouwens.

Boer in de buurt?

dag dag fijne dag!

Spirit, het gaat goed he, met niet drinken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Zeilbootbewoner, de crisis bellen lijkt me niet onverstandig als ik je zo lees. Ze zijn er voor hè. En Suikertje, top dat je het zonder drank weet te houden, ondanks de acht op angst. Weet niet wat je krijgt,  maar misschien daar weer eens naar laten kijken?

Smart, weet je zeker dat het geen pootaardappelen zijn daar? Die zijn wat minder lekker op je bord.

Hier sleept de zaterdag steeds een stukje verder. Voel me onwijs productief :P zelfs de haag (hadden wij een haag?) gesnoeid. Of geknipt? Anyway, takken eraf gehaald. En nu aan het koken, in het kader van ik heb genoeg goed te maken maar meteen iets met vier gangen. Overdrijven is een kunst, ik ben er meester in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet meer fruitvlieg.

Ben der zo moe van.

Wil niet meer vechten,was het maar over

Stop met vechten tegen een tegenstander waarvan je niet kunt winnen op wilskracht.

Geef je over en erken tegenover jezelf dat je niet met alcohol kunt om gaan.

Stop met dat gezuip wat je alleen maar meer en dieper in de ellende zuigt, tot de dood erop volgt.

Pas als je stopt kun je manieren vinden om gestopt te blijven. Het kán. 

Zoek hulp van een arts of crisishulp om die eerste stap verantwoord te kunnen zetten.

Je kreeg al voldoende tips.

Ik wens je kalmte, moed en wijsheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoofpeertjes salade vooraf. Dan verse tomatensoep. Schnitzel met champignons, uitjes en roomsaus. Gebakken aardappeltjes en groene salade. En ijs met aardbeien en verse slagroom erna.

Okee, ik mis de wijn. Damn.

Oeh..ook zonder wijn is dit heerlijk lijkt me !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Quinn,

Ik mis ook vaak de wijn. Speciaal bij een culinair avontuur.

Bij een gegrilde vis zo'n lekkere vino verde.

Quinn ik wil niet meer ziek van de drank zijn, dus dan maar niet.

En ach het went. Op een gegeven moment sta je er minder bij stil.

Laat het je smaken zonder wijn, dat moet lukken en laat zien

dat je sterker kan zijn.

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de aardappelwijsheden!!!!

Ik had al ontdekt dat rapen na het rooien wel mag en dat boeren daar zelfs blij mee zijn; dan steken er straks geen nieuwe planten op wanneer er graan verbouwd wordt komend jaar. Vier kilo heb ik minstens geraapt ( er ligt nog veul meer) en het is idd een kruimige soort. Heb geproefd, het was een beetje een flauwe aardappel maar ik leef nog, althans.. nog wel.

Als de boer straks de boel omploegt was ik er bijtijds bij in elk geval.

Ook nog hout geraapt in het bos en ik kan daar een kleine week van stoken. Zo komt Mien splinter door de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZBB: kan je naar een meeting gaan ? No way, dat je na drie weken zuipen er in je eentje uitkomt. Ik spreek uit ervaring, weliswaar heb in het nooit drie weken maar toch wel vaak week 24/7 volgehouden. Elke dag een liter wodka en meer ik er zin in had. En na zo'n week was ik knettergek..De laatste keer heeft de AA letterlijk mijn leven gered omdat ik ipv 1, 2 liter (?!) wodka had gedronken. Mijn sponsor heeft me toen drie dagen lang in zijn huis cold turkey geholpen om erboven op te komen. In mijn eentje, was het nooit gelukt en was ik gewoon doorgegaan..bah, gatver...als ik nu weer denk aan die tijd en hoe (fysiek) ziek ik was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af.

Ik ben blij dat ik, sinds ik gestopt ben, een keuze heb.

Dag voor dag opnieuw kan ik er voor kiezen om niet te drinken en een fijn leven te hebben.

Mens onder de mensen te zijn.

Dat was ooit wel eens heel anders. Dat maakt me intens dankbaar.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...