jowan Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Hehe, eindelijk! Goeiemorgen, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen ! Lag om 21uur in bed, nu redelijk fit geloof ik Lange werkdag + nascholing voor de boeg, moet zo wel lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen, hell, wat is dit vroeg. Dagpact: jowan Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Moest zo lang alleen wachten tot er iemand bij kwam staan....... Zo warm is het niet meer, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 (bewerkt) Ik lig nog in warm bed Durf er niet uit 27 september 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Ik douche hier in huis ook altijd als eerste....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen Dagpact: Jowan Lars Quinn Momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Dat doe je met opzet, Momentum! Liefs, jowan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 wat "fijn" Lars dat het niets fysieks is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen, koud buiten brr...... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Dagpact:JowanLarsQuinnMomentum MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen frummers. Koud buiten, ja, lekkerrrrr, de zon schijnt al, dus straks weer een stukje warmer. Binnen staan koffie en thee klaar lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Dagpact:jowanLarsQuinnMomentum MarQ Quinn en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Quinn Momentum MarQ Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen.. Dagpact: jowan Lars Quinn Momentum MarQ Nadia Bor Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Een hele goede morgen allemaal, Straks 3 uurtjes werken. Dat is heel goed te overzien he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goeie morgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen, Yvonne Zomaar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goedemorgen Bollie, Hoe voel je je vandaag ? Mogge Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 (bewerkt) Mogge Rapilos. Is te overzien 3 uurtjes. Dat lijkt mij ook. Sterkte met de flippervoeten. Absoluut niet leuk. Zeker niet als je veel moet lopen en staan. Groet. Nu doessen en Woef! 27 september 2016 bewerkt door Soothe rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Hoe dan ook, ben weg, eventjes werken dus En zal ik jullie eens wat vertellen; ?! Tot nog toe heel weinig last gehad van mijn hiel.! Zou het dan toch.... Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Goeiemorgen allemaal! Ik heb drie vragen: 1) jowan, je hebt het al twintig keer uitgelegd, maar dat was voor mijn tijd, waar kan ik lezen waarom de kleine j zo belangrijk is? 2) Toine, ik moet zo lachen om onze draaideurcrimineel die alleen nog maar over het weer keuvelt. Loop jij op eieren? 3) een serieuzere vraag: Bolletje, was jij voor jouw beroerte(als ik me niet vergis) ook vaak depressief? Of is het echt een hersenkwestie? Zo. Ik kom niet op het dagpact, Bob legt ergens uit waarom, die ga ik even opzoeken (Iemand Bob gezien?) om te kunnen quoten, maar ik ben vandaag wel weer helemaal bij de les, zoals voortaan alle dagen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Loop niet op eireren hoor Basta, gewoon weinig te melden, alles gaat zijn gangetje en het is hier op het forum erg rustig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden