basta Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Bedoel je je volwassen geliefden, als het gaat om 'doen alsof alles wel oké is'? Ik vind dat kinderen een muurtje mogen hebben om alle shit van hun vader heen. Ze kunnen er wel overheen kijken misschien, maar hij staat er wel, die muur. Lekker veilig. Of krijg je dat niet voor elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Muren bouwen lukt heel snel en het duurt lang om ze weer af te brokkelen. Dat is ook eng. Ik vind dat ook eng. Ik wil niet dat kleine afgewezen kind in me voelen en dus dronk ik dat gevoel weg. Nu ga ik dat wel voelen maar ik ga ook ontdekken dat ik wel de moeite waard ben. Hoewel dat nog niet helemaal zo voelt. Maar ik weet dat het zo is en jij ook. Dat zie ik aan je lijstje. Je weet het en dat is een start en dan stapje voor stapje het ook gaan voelen en dan kan de muur naar beneden. Je moet er vertrouwen in krijgen. Je bent de moeite waard! Je bent het je zelf waard om niet meer te drinken! Dit 10x per dag tegen jezelf zeggen in de spiegel. En jij gaat er ook in geloven. In jezelf! Succes en veel plezier dit weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Nog een paar uur en dan naar huis. Best nerveus ja. Stom. Want thuis, waarom daar nou nerveus over zijn? Ik ben immers nergens liever? Nog een paar uur en ik zie ze allemaal weer. En allemaal tegelijk ook nog, het allerleukste. Vriendin lachte me zachtjes uit toen ik zei dat de tweeling me vast niet meer herkent. En dat is natuurlijk ook overdreven, maar toch, ik heb ze nu zo'n zes weken niet gezien. Dank aan de telefoon voor het toch contact hebben. Nog een paar uur. Tot die tijd zijn er koffie en sigaretten. Edit: typo's in de nacht. 24 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Oh, aub geniet!! Je hebt het zo verdiend! Beleef, geniet, observeer, leef en...geniet :-) Sita\ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Bedankt lieverds. Gok dat ik de komende dagen wat minder hier ben, maar heen zorgen. Ik vergeet jullie niet, inclusief de niet drinken afspraken. En mocht het er op aan komen, dan kom ik zeker. Edit: giechelend schoolmeisje modus hier, verdraaid. 24 december 2016 bewerkt door Quinn erik en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Quinn, mocht dat slechte gevoel over jezelf toch weer de overhand krijgen : accepteer het als ook een deel van jou. Een deel dat liefde en compassie broodnodig heeft. Fijne kerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Mooie dagen gewenst Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Even zwaaien straks!! Quinn, heel mooie dagen gewenst!! ps: in HP/deTijd heeft een lang interview gestaan met de schrijfster van Een klein leven door Bram Bakker. (via Blendle terug te vinden) Erg de moeite waard! 24 december 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Veel plezier, Lars. En ook af en toe geen plezier, anders wordt het saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 O nee!!! Naamsverwisselingdebaas.nl. Sorry jongens, maar ik wens jullie allebei heel fijne dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Quinn, hele fijne dagen samen met je gezin! Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Gaat goed komen. Vijf koffie op en ik sta braaf in de tuin te roken. Sociaal aangepast voor een dag, schrik van mezelf. Dochter wil een telefoon voor kerst, zoon een puppy en andere dochter schoenen. Stelletje materialisten, kerst gaat niet om cadeautjes, vraag het dinsdag nog maar een keer. Over een goed half uur gaat het hier volstromen en ik zie er behoorlijk tegenop. Onverwacht. Misschien blijf ik wel in de keuken hangen vandaag, beetje met de kok kletsen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Zet m op, je kunt niks verkeerd doen. En wees zo lief mogelijk tegen Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Nou, dat is zo ongeveer gelukt, alles wat niet mijn partner of kind is, heeft het pand verlaten. Vooral bij de sigaar na het eten ontzettend veel behoefte aan een glas whisky, maar er is dus echt niks meer in huis. Helemaal niks, zelfs niet daar en ook niet daar. En ja, daar heb ik vannacht serieus gekeken. Had het er gelegen, had ik het dan echt gedronken? Ik zou graag zeggen nee, absoluut niet, maar de waarheid is dat ik het echt niet weet. Dus maar goed dat het er niet meer lag dan, zullen we maar zeggen. Ik weet dat ik niets te klagen heb, want ik ben thuis, met geliefden en wat er zoal bij hoort, maar shit, wat is het een bak herrie en drukte bij elkaar. Dus, back me up, I'm going back in. Quality time for the win. Meya en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 wat een mooi cadeau aan jezelf, je lééft weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 We staan achter je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Vandaag vol, omdat ik... tja, waarom? Om goede kerstherinneringen bij de kinderen op te bouwen. Omdat het al jaren traditie is dat de hele handel hier landt op eerste kerstdag. En dat zijn misschien net wat meer mensen dan bij anderen. We doen het altijd zo, of nou ja, de afgelopen tien jaar dan. En ik wil graag dat alles zo gewoon mogelijk gaat. Ben nu overigens wel aardig afgedraaid en ben vannacht samen met vriend bij hem, even een iets kleiner gezelschap is ook wel prettig. Morgen weer naar het andere huis en dan is het gewoon een dag met ons eigen gezin, dus ook wat rustiger. Ik wil vast te veel in te korte tijd, maar het lukt niet om keuzes te maken, prioriteiten te stellen. Ik wil ze gewoon allemaal om me heen hebben. basta, Sita2 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Slaap goed Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Klinkt mooi, slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Goeiemorgen Quinn. Je wilt vast te veel in korte tijd Ach, da's toch ook niet zo heel gek? Geniet ervan, en pas ook goed op jezelf he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Zag dat je ontbijt op bed hebt gekregen: heerlijk! Geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Heb je het echt droog gehouden gisteren? En ook geen ander middelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Droog gehouden, ook vandaag, zij het met de nodige moeite. Andere middelen? Alleen de voorgeschreven medicatie, seks en adrenaline. Vooral vandaag was het lastig om niet te gaan drinken. Oudste dochter had een afspraak die haar heeft laten zitten, waarop ik haar in tranen aan de telefoon had, of ik haar alsjeblieft op wilde halen. Toen ik daar aankwam, zat ze nog steeds huilend op me te wachten, met een glas wijn in haar vingers. Moest me inhouden om op dat moment haar verdriet belangrijker dan mijn woede te laten zijn en niet met haar mee te gaan drinken. Zit nu in de auto terug (word gebracht), dus ook het gesprek over dat ik niet terug wil, hebben we afgerond. Weer zo'n geval waarin het goede doen ontzettend vervelend voelt. Jolly. Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden