lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 afscheren met de billen bloot daar gaat makkelijker met een blotebillengezicht
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2016 Hmm, juist vanwege die term houd ik hem voorlopig nog maar mooi, vijfdaags baardje is sexier dan een blotebillengezicht.
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 ja zeg, waarvoor ga jij eigenljjk? een beetje sexy zitten wezen terwijl je naar binnen moet/mag Quinn en als je klaar bent daar, dan weer naar buiten denk maar aan een lachende Boeddha
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 ik kende het ook niet Harp; dus google bracht uitkomst;Het aantal uren dat kinderen teveel naar school gaan wordt in de 8 schooljaren voor een deel gecompenseerd door margedagen. Op deze dagen zullen ...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2016 Is één van mijn zwakheden Jane, ijdelheid. Al kan dat ook weer gewoon gemaskeerde onzekerheid zijn natuurlijk. Margedagen zijn er om te zorgen dat kinderen niet teveel uren op school moeten draaien en zodat leraren ook nog eens kunnen niksen vergaderen enzo. Ze plannen dat hier graag zo dat het niet aansluit op vakantie en/of weekenden. En ze raken er zo heerlijk van uit het ritme, vooral mijn zoon vindt dat dramatisch. Vandaag onevenredig veel tijd doorgebracht met uit het raam staren.
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2016 Nee joh Etty, je laat me schrikken. Donderdag.
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2016 Vooral dat laatste niet vergeten Etty, anders staat ie daar straks zo sneu
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2016 Vannacht wel gedronken. Het ging mis klinkt als een zwaktebod en als afschuiven. Het ging niet mis, ik ging drinken. Eentje om de zenuwen naar beneden te krijgen. Nog eentje om ze daar te houden. De derde was een colaglas vol om de woede weg te houden. En vanaf de vierde deed het er toch niet meer toe. Ik kan het niet. Zelfs met het uitzicht op donderdag en de wetenschap dat ik de dagen af kan tellen, lukt het me niet om niet te drinken. Soms een dag, soms twee en dan weer niet. Dat voelt als zwak, als falen, als elke keer weer verliezen, opgeven. Nog twee dagen en dan moet ik wel, omdat er dan absoluut niets onder handbereik gaat zijn. Maar daarna? Wat als... houd je aan de feiten, zegt -oloog dan, wat als is nog niks. Eerst vandaag overleven.
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2016 Zo voelt het, verder geen dramatische plannen hier en nu basta. No worries.
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) En de drank nu de deur uitdoen Quinn? Dan heb je een extra drempel, namelijk dat als je wilt gaan drinken dat je eerst de deur uit moet. 8 november 2016 bewerkt door SvDolphin
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2016 Strakke planning voor morgen. Uitslapen. Asociaal ontbijt wegwerken. De tweeling meenemen naar een nog uit te kiezen iets. Patat met eierballen eten. Mensen mailen. Iemand overhalen mijn tas in te pakken. Snaren kopen. Zodat ik donderdag überrelaxed aankom en meteen weer weg mag #daretodream
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Geplaatst 8 november 2016 Strakke planning voor morgen. Uitslapen. Asociaal ontbijt wegwerken. Oeeeh wil ik ook!!! Goed om een plan te hebben. Je dag met de tweeling was geslaagd las ik?! Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2016 Hmm nee, dat is morgenmiddag. Vandaag was het pannenkoeken eten, veel beleg voornamelijk. Vinden ze ook groot feest, dus wat dat betreft, zeker geslaagd. Weet je zeker dat je mijn ontbijt wilt? Ik zat te denken aan roerei, bacon, worstjes, de rest van de pannenkoeken, geroosterd witbrood, jam en sloten koffie. Abrikozenjam. Spijsvertering van een spitsmuis. Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Geplaatst 8 november 2016 Mmmm dan ga ik alleen voor het uitslapen Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 9 november 2016 (bewerkt) Gitaar mee, reserve snaren voor het geval dat. Edit: gezien de voorlopige uitslagen extra pennen en papier mee. 9 november 2016 bewerkt door Quinn
bono Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 He quin heel veel sterkte gewenst namens mij maar gewoon overgeven aan de situatie hopelijk kom je er sterker uit succes Quinn reageerde hierop 1
Kore Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 Dag Quinn, Veel kracht en volharding gewenst op de weg, weg van de afgrond.... Je zult er komen! Liefs, Kore Quinn reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 Quinn, heel veel succes, sterkte en kracht! Quinn reageerde hierop 1
basta Geplaatst 9 november 2016 Rapport Geplaatst 9 november 2016 Gitaar mee, reserve snaren voor het geval dat. Ah, in dat geval: Stemapparaatje + reservebatterij! Als je linkeroor ook gaat haperen ben je nergens meer. Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden