Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kan het je van harte aanbevelen!

Snap ik, op lange termijn levert het veel meer op. Als je er ook nog praktische tips voor hebt, houd ik me aanbevolen ;)

Geplaatst

Hmm ja, ik loop momenteel bij een psycholoog voor de onverwerkte zooi en bij de verslavingszorg voor de alcohol en de rest. AD en antipsychotica gehad, maar dat werkte tamelijk averechts bij mij. Okee, ik slikte het ook beroerd, dus dat helpt niet mee.

Geplaatst

Dat is het ook, tegelijk ook een van de basisproblemen waarvoor ik in therapie zit, al jaren af en aan trouwens. De afgrond, het slechte zelfbeeld, de angst voor dat wat ik mogelijk zou kunnen zijn.. Ah ja, niet de meest positieve persoon hier, helaas.

Geplaatst

Het was okee vanavond. Het is weken geleden dat ik er voor het laatst was, dus dat was wel even een drempel. Maar er waren nog bekenden, dat hielp wel wat eigenlijk. Misschien donderdag weer heen.

Geplaatst

Een nieuwe dag één. En al wakker, bel een krant. Zo eerst koffie en brinta en dan eens kijken wat de tweeling wil op de laatste vakantie dinsdag.

Geplaatst

Aan zee is warmte altijd beter uit te houden. Het strand was prima, zo ergens wat te eten zoeken en dan verder buiten zitten. Hebben zowaar slaapplaatsen weten te scoren, nog een dag feest hier.

Geen drank, wel inmiddels mn vierde ijsje. Ach nou ja, ik moest toch wat aankomen.

Geplaatst

Score van vandaag: vijf ijsjes, drie pannenkoeken en twee hamburgers. Krijg trek van de combinatie zee en zon :P

Dag één is bijna klaar, maar ik weet best dat het moeilijkste gedeelte nog moet komen, de nacht. De kinderen liggen net op bed, mijn partners zijn ook prima slapers en dan ben ik voor het eerst vandaag echt alleen. Gewoon niet doen. Dat.

Geplaatst

Met dank aan een lege minibar ook de nacht nuchter doorgehaald. Naar de hotelbar gaan vond ik toch beneden mn waardigheid. Veel koffie, veel gedacht en weinig geslapen. Vandaag dag twee. De roze olifant is enorm aanwezig nog.

Geplaatst

Grinn ja, dat zijn de momenten dat mijn trotse kop nut heeft. Straks naar het strand en vriend wil nog biken in de duinen. Drie keer raden wie mee mag.

Geplaatst

Mateloos? Ja, in alles. Net als het volkomen opgaan in dingen. Totdat het volgende langskomt. Nu mateloos aan het forummen, vergeet mijn blog er haast door.

Geplaatst

O ja, gedrevenheid en passie, dat klinkt veel mooier hè. En het is ook waar, maar je zou er minder in door moeten slaan. Mij noemen ze excentriek, vooral als ik stomme dingen doe. Noem het liever gewoon stom, dan doe ik er misschien eindelijk eens iets aan.

Zorg goed voor jezelf Lieve, er is maar één van.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...