Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
24 minuten geleden zei Reacher:

Hoi @Adri03, Q heeft toch ook een psych en meds etc? 

Ik lees eigenlijk voornamelijk dat je schrijft dat dit forum niet de plek voor hem is. Of lees ik dat verkeerd? 

Meer in de zin van dat je niet bij de slager moet zijn als je groente wilt kopen :D

Geplaatst

Mmmm, ik zie het hier meer als een supermarkt. Van alles een beetje. 

Ik voel me ook wel aangesproken. Maar liever hier dan op een forum voor OCD. Of eetstoornissen. 
En feitelijk zou ik in een kliniek moeten zitten. Ik functioneer, maar het is allemaal heel krap. 

En vaak helpt het, oude vrienden op precies de juiste afstand hier op het forum. 
En soms doet dat juist heel veel pijn en dan leef ik een andere richting op. 

Geplaatst

Iedereen die denkt dat hij / zij wat aan dit forum (deze supermarkt) heeft, is welkom, lijkt mij. Maar de een kan er eenvoudig zijn mandje vullen en kan tevreden naar huis, de ander zal nog langs een paar delicatessenwinkels moeten. Of de hele winkelstraat aflopen en dan nog niet hebben wat hij / zij zoekt.

Geplaatst
5 uur geleden zei Adri03:

Voor mij hoef je je doopceel niet te lichten, maar het is me wel duidelijk dat alcohol bij jou slechts een klein onderdeeltje en niet de oorzaak van het probleem is, waardoor een 'simpele' aanpak van 'gewoon' stoppen en dan volhouden niet de oplossing is. Dus of dit forum echt wat voor je kan betekenen behalve af en toe je hart luchten vraag ik me wel af. Wat niet wegneemt dat stoppen met drinken een eerste stap naar verlichting kan zijn.

Ik las dit als hier niet welkom zijn. Natuurlijk las ik dat zo, zo werkt mijn hoofd, zeker nu. Maar ik heb het c laten lezen, want alles wat knaagt laat ik nu checken. En nou komen we op het feitelijk juiste drank is het probleem niet. Maar ik heb wel een probleem met drank, dus dat stop ik hier in m'n mandje. Alle warmte en vriendschap die ik hier krijg, die krijg ik nergens anders, dus die gaat er ook bij. De veiligheid om te delen zoals ik dat hier inmiddels kan, die ook. 

Voor de ellende van deze week krijg ik een shitload aan pillen en professionele hulp, van de deli. Zelfde adres voor de hele verknipte Q zelf. 

Dus ja, ik mag hier zijn en ik mag hier een beetje ruimte innemen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...