Spring naar bijdragen

Ik ben

Quinn

Aanbevolen berichten

Als je dingen benoemt, moet je er iets mee doen hè... maar mailen vooraf moet ik misschien wel gaan doen ja. Lars zei laatst ook zoiets.

Inmiddels gebeld, vriend komt zondag hierheen en is ook nog eens zo lief om het uitleg gedeelte voor zijn rekening te nemen. Krijg ik weer meer dan verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dingen benoemt, moet je er iets mee doen hè... maar mailen vooraf moet ik misschien wel gaan doen ja. Lars zei laatst ook zoiets.

Ja dan moet je er wat mee. Voor mij is het een dubbele functie. Kan typen zonder stotteren. Plus ik kan en durf het meer kwijt. Ik mail wel vlak voor de afspraak. In het begin deed ik het eerder soms een paar dagen. Moet je niet doen. Dan ga je erover nadenken. Krijg je spijt en zit je daar weer mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, verlichting, ik had het beloofd, vandaar. En nu niks inderdaad. Vervelend, ben onrustig. Lezen gaat niet, want geen rust. Naar buiten wil ik niet, gezien die onrust. Gewoon blegh. Verder schrijven maar anders, komt dat boek ook nog eens af. Wellicht. Misschien. Eventueel ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leegte omarmen... al is het maar eventjes.

Poging om aan zoiets te wennen.... omdat het er vaker zal zijn.

Ik zat hier net ook wat om me heen te kijken, besluiteloos:

schop nodig? Ach, laat het maar even zijn zoals het is.... adem in adem uit.

En wie weet straks...  is het weer anders.

Een boek, een boek? Whaaa wat gaaf!! (over leegte?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen beste dag vandaag. Veel te veel gepiekerd, veel te weinig nuttigs gedaan. En ik ben er nog niet klaar mee ook, met dat piekeren en onnuttig zijn. Ik mis thuis. De kinderen die zeker weten vanavond compleet hyper zijn met het vooruitzicht op morgen Sinterklaas. Vriendin die waarschijnlijk volkomen afgedraaid is, omdat ze alles altijd tot in de kleinste details voorbereid en perfect geregeld wil hebben. Vriend die voor iedereen een soort Brandaris van rust is. Schoonouders (die van haar) die alle gekkigheid die met mij samenhangt gewoon als vanzelfsprekend accepteren, dus voor de hele handel Sinterklaas spelen. Vriendins tweelingbroer met gezin, die op dit soort dagen ook bij ons horen, al was het maar omdat ze nog steeds elkaars zinnen afmaken. Schoonmoeder (die van hem) die een beetje ouder wordt en zich tegenwoordig op laat halen, in plaats van de bus te pakken. Ik zou zelfs vriends zus op de koop toe nemen, omdat sommige dingen nu eenmaal moeten.

Lieve Sinterklaas, ik zou zo vreselijk graag naar huis willen en dat alles dan weer gewoon is, net als bij andere mensen thuis. Als ik nou beloof dat ik verder nooit en nooit en nooit meer iets vraag, mag ik dat dan hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap heel goed dat je thuis mist maar als je te snel teruggaat en het weer mis zou gaan dan kun je ook niet echt genieten van je gezin. Het ziet er nu misschien zwartgallig uit maar je weet waar je het voor doet! Probeer toch, hoe klein ze ook zijn, de positieve dingen te zien en zorg dat ze groter worden! Houd je taai !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar heb ik het sinterklaas feest verknald. Niet zo zeer voor mezelf wel voor familie. Vanmiddag komen mijn kinderen en de kleine. Nuchter ga ik het mee maken. Niet uitgebreid vieren. Weet je Quinn ik kan me voorstellen dat het moeilijk is met jonge kinderen. Volgend jaar ga jij het inhalen. Ga je er van genieten. Nuchter ga ik vanuit. Hoe moeilijk nu ook met die rottige feestdagen doorzetten man. Jou tijd komt wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helemaal eens met Lars

jouw tijd komt wel

jouw tijd is nu ook

misschien heb je niet in de gaten Quinn

in welke belangrijke fase je zit nu.

Het kan een omwenteling worden

naar een heel ander leven.

angstig nu

oogsten straks

mits je het blijvend aangaat.

Heb een goeie dag met je lief straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinterklaas komt elk jaar terug.. sommige jaren is hij er gewoon wat meer voor andere kinderen, je bent wel flink geweest hoor.

Je weet heel goed waarom je er nu even niet bij bent, maar volgend jaar ga je er misschien meer dan ooit bij zijn. 

Geniet vandaag maar van je vriend. Begrijp dat je toch niet naar huis bent gegaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...