lady jane Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 life goes on Quinn hang on in there ♥ Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Als mijn man naar mijn bevelen zou luisteren, die gebaseerd zijn op mijn angst dat hem iets overkomt zou hij een slaphangend kasplantje zijn. Om over de kinderen maar te zwijgen. Die zeggen al 'Jahaa!' voordat ik iets gezegd heb. Quinn, er gebeurt niks, ZE zijn allemaal op dat blondje in Amerika gericht. Quinn en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Als mijn vrouw naar Sting zou gaan dan hadden we vette problemen. Sita2 en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Sterkte Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Let it go..let it go... Zo'n suf lied van 'Frozen'...wat in me opkomt... bevroren en loslaten...mwah......sterkte man! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 https://www.youtube.com/watch?v=L0MK7qz13bU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Hmm ja, ik reageer overdreven, I know. Maar blegh. Nou ja, het is vast indrukwekkend en blij dat ie erbij is. Denk ik. Zonet even met thuis gebeld, het mocht. Gaat best aardig daar. Sinterklaas is aangekomen, hoorde ik. We hebben het gesprek al drie jaar gevoerd, maar zodra Sint voet aan wal zet, gelooft zoon weer heilig. Dochter niet, die vroeg zeer pragmatisch of ik de cadeautjes voor 5 december al wel had geregeld. Kleine heks. Onrust is nog hevig. Ik stamp heen en terug van mijn kamer naar buiten om te roken en via de koffie weer terug. En een half uur later weer. Nog niet echt met anderen gesproken ook, heb er geen fut voor ofzo. Dat ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Well, hier ben ik dus ja. Je blijft zo hangen in de cirkel van je (niet heel blije) gedachten hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Vanmorgen was er meditatie, prima excuus om op een mat te liggen. Tja, ben nu fysiek duidelijk niet denderend. En verder moet ik echt de focus ook van mijn lijf af zien te krijgen, kan er hier toch niks mee. Ik ben niet getrouwd, dat mag maar met één hè, maar al wel enorm lang samen met. En al drie dagen niet aan het drinken, als ik donderdag brutaal mee tel dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Heb vet traditioneel Springsteen aan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Probeer tot rust te komen Quinn. De rest komt later. Wat heeft getrouwd zijn hier mee te maken? Begrijp ik niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Rust? Oef Lars, rust... De manieren die ik daarvoor heb, worden hier niet echt gewaardeerd. En dat getrouwd zijn, ik weet het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ja okee, dat snap ik. Maar het is wel The Boss. En het speelt lekker mee ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Lastig als je opgefokt bent om rust te zoeken. Heeft Ladyjane je de tip al gegeven van het spijkermatje? Hij ligt hier ook in de kast. Heb in het begin er veel baat bij gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Spijkermatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Dan adviseer ik je toch echt Brothers in arms Gerrit, alleen al om het principe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ja spijkermatje. Ik denk dat Ladyjane er wel op gaat reageren. Die is er expert in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Milder... werd alles door ouderdom niet juist pittiger? Heb zin om Cohen te gaan luisteren, mar beter niet nu. Zal Jane afwachten dan. Jij vandaag weer wat beter Lars? Moet hier straks eten, vinden ze. Twee dagen niet eten en ze zijn bang voor hongerstaking ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ja gaat beter. Jongen je moet ook eten. Niet veel wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik weet het, maar staat me tegen. De geur alleen al. Nou ja, straks gewoon weer proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Eten jullie 's avonds warm? Wij tussen de middag. Waardeloos. In de avond altijd trek dus ik stamp aardig wat boterhammen naar binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goeie timing Gerrit. Eerste keer in dagen dat ik hardop lach. Dank. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ja, 's avonds en dan koken verschillende mensen. Zal wel om de beurt moeten ofzo. Zeg jongens, tussendoor, want ik denk er nu aan, bedankt voor het offensief hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Koken hoeven wij niet. Wel tafeldekken afwassen enzovoort. Quinn probeer wat te eten. Is voor je lichaam beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ga ik doen. Gewoon de eerste hap nemen, als variatie dan. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden