Claartje Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Dat klinkt vol moed Lars! Fijn, als het later moeilijker zou worden, kun je dit gevoel weer oproepen misschien! Sauna gisteravond was lekker, geslapen als een os..moeilijk wakker worden, maar vrij snel het blije besef dat het zonder alcohol was weer! Dagpact Claartje Lars Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Dagpact ClaartjeLarsVol leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen frummers. Een nieuwe dag, bakje koffie, bakje thee.... Buiten de vogels al lang weer klaarwakker. Gekoer van duiven. Wat wil een mens nog meer... Laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen Kohtje. Mooi Lars, binnenkort jouw eigen plekje weer. En Vol, petje af, gaat prima zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Dagpact Claartje Lars Vol leila Basta Goeiemorgen allemaal, fijne dag. Lars, klinkt goed! En dan ook nog eens de AA aan de overkant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 DagpactClaartjeLarsVolleilaBasta Skyer Goedemorgen, wat een goede berichten op de vroege ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen Basta, Skyer en Sowhat. Ik ga aan de slag hier. Fijne dag allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goeiemorgen, Wat een activiteit al hier... Ik heb mezelf toegestaan lekker lui, met koffie een uur te lezen...heerlijk! Gewoon omdat het kan En ik ga zo nog een paar bladzijdes doen. En dan kijk ik weer eens op mijn lijstje Uiteindelijk draait het toch allemaal om lief zijn voor jezelf?! Ja, dat klinkt wat simpel..weet ik. Lars, klinkt goed. Gun je echt dat het allemaal gaat lukken. Je bent in beweging...de goeie kant op. Niks forceren he? Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact Claartje Lars Vol leila Basta Skyer Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact Claartje Lars Vol leila Basta Skyer Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, Vanochtend om 8.45 wakker Dat gebeurt me echt zelden of nooit Dus de halve ochtend is al om voor mijn gevoel. 10.30 beginnen, tot 15.00 en dan weer van 17.30-18.30 Blij, dat ik gisteren toch net gedronken heb. Wel spijt van al dat gesnoep Vandaag, maar heel rustig aan dan Heb een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 .....Uiteindelijk draait het toch allemaal om lief zijn voor jezelf?! Ja, dat klinkt wat simpel..weet ik. Ja, klinkt heel simpel, maar m'n hemeltje, wat is dát moeilijk. Ik kreeg al snel allerlei schuldgevoelens als ik mezelf eens toestond lief voor mezelf te zijn. Nou ben ik pas echt lief voor mezelf als ik zonder scrupules toegeef aan lui zijn. Ik ben van nature lui. Dat mag natuurlijk niet. Wel heel af en toe, maar niet altijd. Ik was daarom meestal stiekem lief voor mezelf. En da's niet echt lief voor jezelf zijn als het stiekem moet. Toen ik voor het eerst een kijkje achter de schermen kreeg van hoe mijn verslaving(en) in elkaar zit(ten) en er achter kwam dat frustratie en "protest" grote drijfveren waren om te vluchten (in de roes van alcohol, vreetbuien, etc. etc.. en zelfs in luiheid) en aan de hand van gedragsverandering mezelf leerde toestaan dat ik af en toe lui mocht zijn, bleek diezelfde luiheid en dus dat lief zijn voor mezelf, een voedingsbodem om actief te worden.. Toen ik mezelf dus toe leerde staan om niets te willen begon ik als vanzelf van alles te willen. Vanuit innerlijke vrede, zonder de schuldgevoelens die ik eerder kreeg bij een luie bui, slaat luiheid, dus lief voor mezelf zijn, om in creativiteit en activiteit, ook wel lief voor een ander willen zijn. M.a.w. sinds ik lui mág zijn ben ik lang zo lui niet meer, zonder dat ik minder lief voor mezelf ben. Sinds ik lief voor mezelf mág zijn functioneer ik beter, is m'n leven minder een opgave en meer een cadeau. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 goeiemorgen frummers. Ik ben gelijk met Rapi wakker geworden haha Heb al veel gedaan in huis en zit nu met koffie op de bank. Rustig dagje vandaag. Met ook een lange to do lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Voor mij is dit de post van het jaar Kohtje en Kruidenthee. Frustratie en protest. Bij mij een waaier aan verslavingsachtig gedrag inclusief inertie en met een waterbedeffect, disciplineer ik het een, dan 'overkomt' me het ander. Stiekum lief zijn voor mezelf en dus niet lief zijn. Ook niet voor anderen. Zodra ik daadwerkelijk ruimte vind voor mezelf wordt ik actief en creatief. Dit zijn spijkers en koppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Lieve Koh, wat ben ik blij dat jij mijn simpele uitspraak oppakt om ff te verhelderen! Echt, dat meen ik oprecht. Ik kan het niet zo goed omschrijven, dan maar simpel, want ik wil het wel uitspreken het is meer een 'gevoel', dat het daar om gaat. Stiekum lief zijn...Oe.....die doet pijn. Wat is dit weer allemaal verhelderend. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Tranen hiero. Niet echt heul handig met stoere verhuismannen door het hele huis. Ff parkeren dus. Gaat lukken, ook zonder drank. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 En mijn buurman heeft gewoon schijt en blijft gewoon doorroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Dagpact:ClaartjeLarsVolleilaBastaSkyerNadia Rapilos Spirit Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 bah Spirit, wat voel jij je naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Spirit, bij ons kun je bij de thuiszorg-organisatie een klusjes-huis/tuin/keuken-man vragen te komen. Heb je zoiets bij jou in de buurt ook? Niet om te huilen en lachen vrees ik, wel handig voor een stekker bijvoorbeeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 gaat niet om leeftijd meestal, als ik google zie ik nog meer initiatieven trouwens .. afhankelijk van de regio waar je woont is er vast wat te vinden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 4 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Tadaaaaaaaaaaaa huiskamer is helemaal gewit... zo enorm trots op mezelf kruidenthee67, Vol en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden