Skyer Geplaatst 8 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Vandaag een redelijk goede dag, alleen hoofdpijn door de hitte . Maar verder gaat alles naar behoren! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Je doet het supergoed Skyer.  Goed dat je schrijft. Ik weet dat het heel helpend is, en toch laat ik het vaak liggen. Fijn dat de down momenten minder intens worden...door ze te voelen, laten zijn (ja dat klinkt wat zweverig) blijkt het misschien toch ook wel mee te vallen...het is wat het is. Het zijn gedachten, je bént ze niet....ik weet dat dat simpel klinkt...ik heb zelf erg veel baat bij hatha yoga. Is eigenlijk een vorm van mindfulness.  Benieuwd wat therapie je gaat opleveren, hoe ze dat met je gaan aanpakken.  Niet vergeten genoeg water te drinken in deze temperaturen, tenminste hier in het zuiden van het land is het nog lekker zomers!   Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 (bewerkt) Je doet het supergoed Skyer.  Goed dat je schrijft. Ik weet dat het heel helpend is, en toch laat ik het vaak liggen. Fijn dat de down momenten minder intens worden...door ze te voelen, laten zijn (ja dat klinkt wat zweverig) blijkt het misschien toch ook wel mee te vallen...het is wat het is. Het zijn gedachten, je bént ze niet....ik weet dat dat simpel klinkt...ik heb zelf erg veel baat bij hatha yoga. Is eigenlijk een vorm van mindfulness.  Benieuwd wat therapie je gaat opleveren, hoe ze dat met je gaan aanpakken.  Niet vergeten genoeg water te drinken in deze temperaturen, tenminste hier in het zuiden van het land is het nog lekker zomers!   Succes.  Ja gelukkig zijn de down momenten een stuk minder! Vandaag gaat het wel goed, rustig in het hoofd en lekker aan de slag met studeren. Ik loop de laatste vaker, dus gewoon de wandelpaden op en kijken waar ik terecht kom. Heel ontspannend om te doen.  Ik ben ook erg benieuwd naar de therapie, hopelijk kunnen ze me helpen. Sta nog steeds droog en heb al genoeg lekkere alcoholvrije drankjes ontdekt, zoals ijskoffie en spa rood met munt . 10 september 2016 bewerkt door Skyer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Morgen weer 8 week alcoholvrij! Het gaat vandaag erg goed met mij, vrolijk wakker geworden en nu in de zon met een lekkere kop koffie. Vandaag maar eens actief bezig zijn en veel wandelen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Mooie berichten Skyer. Nu je niet meer drinkt zijn toch veel dingen volgens mij sterk verbeterd in jouw leven. Nu vasthouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Acht weken alweer?! Wauw...topper! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Mooie berichten Skyer. Nu je niet meer drinkt zijn toch veel dingen volgens mij sterk verbeterd in jouw leven. Nu vasthouden! Â Ja, ben voornamelijk fitter en veel geconcentreerder! Alcohol & Skyer is een slechte combinatie en nu ik dat weet, drink ik ook niks meer. Ben vastbesloten om dit zo te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Mooi man!   Alcohol & Kruidenthee is ook niet iets om reclame voor te maken  Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Mooi man!   Alcohol & Kruidenthee is ook niet iets om reclame voor te maken   Haha, maar goed dat je dan gestopt bent ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 alkohol... geweldig!!! maar niet heus. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 alkohol... geweldig!!! maar niet heus. Â Koh is wel geweldig ! Alleen de combinatie met de andere letters niet. Â Warme dag vandaag, maar heb een lekkere dorstlesser ontdekt: koude rooibos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 13 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Vandaag 8 week droog ! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Proficiat!! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Top. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 (bewerkt) Â Momenteel zijn we weer twee dagen verder en zit nog steeds in de 'flow'. Voel me erg opgewekt en (onrealistische) angsten zijn er momenteel niet! Ik hoop dit gevoel vast te houden, want dit is wel heel erg fijn . 15 september 2016 bewerkt door Skyer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Wauw...zou zomaar kunnen dat door niet te drinken de angsten verminderen. Nou, dan weet jij wel waar je het voor doet! Â Fijn Skyer. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Geweldig, Skyer, wat een beloning dat die angsten wegblijven! (Tante Jane is meteen voor je gaan haken.) lady jane en Skyer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Geweldig, Skyer, wat een beloning dat die angsten wegblijven! (Tante Jane is meteen voor je gaan haken.) Â Ja ze zijn wel een heel stuk minder geworden, maar de echte 'aanvallen' zijn alweer weken geleden. Ik hoop dat ik dit zo kan vast blijven houden en ik mijn angsten helemaal onder controle kan houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Hi Skyer, Â Wat ik zo gelezen heb, je gaat goed zeg! Wat een inzicht en besef.. en dat op relatief jonge leeftijd! Petje af! Â Ik kan alleen maar zeggen, ga zo door. Daar krijg je geen spijt van. Â Ph. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 (bewerkt) Skyer, je angsten onder controle houden dat verlangen/die hoop dat begrijp ik wel. En het kan zo maar zijn dat dat niet nodigf blijkt tzt je gaat ze gewoon onder ogen zien en doen wat er moet gebeuren en misschien lossen ze zo wel op door het niet meer drinken. Zolang je niet verstart in je angst, maar ermee aan de gang gaat (en dat doe je nu dacht ik, ben je steeds sterker aan het worden. Veel angsten worden door te veel drank onnodig groter. je hebt niet voor niets die leeuw uitgezocht he (of die leeuw jou....) Â 15 september 2016 bewerkt door lady jane basta en Skyer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Skyer, je angsten onder controle houden dat verlangen/die hoop dat begrijp ik wel. En het kan zo maar zijn dat dat niet nodigf blijkt tzt je gaat ze gewoon onder ogen zien en doen wat er moet gebeuren en misschien lossen ze zo wel op door het niet meer drinken. Zolang je niet verstart in je angst, maar ermee aan de gang gaat (en dat doe je nu dacht ik, ben je steeds sterker aan het worden. Veel angsten worden door te veel drank onnodig groter. je hebt niet voor niets die leeuw uitgezocht he (of die leeuw jou....) Â Â Wat een mooie leeuw knuffel! Die zou ik zelf wel willen hebben . Â Bedankt voor je heel wijze en bemoedigende woorden, momenteel ben ik al druk aan de slag om baas te worden over mijn angsten. Een ding weet ik wel: ik wil echt nooit meer alcohol drinken! Wil op een normale manieren mijn angsten te lijf gaan, want ik zelf ben vele malen groter dan mijn angsten. basta en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cathy56 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 goe bezig man!!! Â Â Â smart Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 18 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 (bewerkt) Het gaat momenteel nog goed, ga nu mijn 9e alcoholvrije week in . Ben echt zo blij dat mijn angstaanvallen momenteel weg blij zijn, kan wel huilen van blijdschap. Nu is het de zaak om niet te verslappen en mijn angsten nu definitief te verslaan. 18 september 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Fijn om te horen! Bij mij zijn met het stoppen met drinken de zeer sombere gedachten 's ochtends verdwenen. Alcohol doet gemene dingen met je emoties. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden