Spring naar bijdragen

Nieuw hier en voorstellen


Skyer

Aanbevolen berichten

Je doet het supergoed Skyer.

 

Goed dat je schrijft. Ik weet dat het heel helpend is, en toch laat ik het vaak liggen.

Fijn dat de down momenten minder intens worden...door ze te voelen, laten zijn (ja dat klinkt wat zweverig) 

blijkt het misschien toch ook wel mee te vallen...het is wat het is.

Het zijn gedachten, je bént ze niet....ik weet dat dat simpel klinkt...ik heb zelf erg veel baat bij hatha yoga.

Is eigenlijk een vorm van mindfulness.

 

Benieuwd wat therapie je gaat opleveren, hoe ze dat met je gaan aanpakken.

 

Niet vergeten genoeg water te drinken in deze temperaturen, tenminste hier in het zuiden van het land is het nog lekker zomers!

 

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je doet het supergoed Skyer.

 

Goed dat je schrijft. Ik weet dat het heel helpend is, en toch laat ik het vaak liggen.

Fijn dat de down momenten minder intens worden...door ze te voelen, laten zijn (ja dat klinkt wat zweverig) 

blijkt het misschien toch ook wel mee te vallen...het is wat het is.

Het zijn gedachten, je bént ze niet....ik weet dat dat simpel klinkt...ik heb zelf erg veel baat bij hatha yoga.

Is eigenlijk een vorm van mindfulness.

 

Benieuwd wat therapie je gaat opleveren, hoe ze dat met je gaan aanpakken.

 

Niet vergeten genoeg water te drinken in deze temperaturen, tenminste hier in het zuiden van het land is het nog lekker zomers!

 

 

Succes.

 

Ja gelukkig zijn de down momenten een stuk minder! Vandaag gaat het wel goed, rustig in het hoofd en lekker aan de slag met studeren. Ik loop de laatste vaker, dus gewoon de wandelpaden op en kijken waar ik terecht kom. Heel ontspannend om te doen.

 

Ik ben ook erg benieuwd naar de therapie, hopelijk kunnen ze me helpen. Sta nog steeds droog en heb al genoeg lekkere alcoholvrije drankjes ontdekt, zoals ijskoffie en spa rood met munt :).

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie berichten Skyer. Nu je niet meer drinkt zijn toch veel dingen volgens mij sterk verbeterd in jouw leven.

Nu vasthouden!

 

Ja, ben voornamelijk fitter en veel geconcentreerder! Alcohol & Skyer is een slechte combinatie en nu ik dat weet, drink ik ook niks meer. Ben vastbesloten om dit zo te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, Skyer, wat een beloning dat die angsten wegblijven!

(Tante Jane is meteen voor je gaan haken.)

 

Ja ze zijn wel een heel stuk minder geworden, maar de echte 'aanvallen' zijn alweer weken geleden. Ik hoop dat ik dit zo kan vast blijven houden en ik mijn angsten helemaal onder controle kan houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skyer, je angsten onder controle houden

dat verlangen/die hoop dat begrijp ik wel.

En het kan zo maar zijn dat dat niet nodigf blijkt tzt

je gaat ze gewoon onder ogen zien en doen wat er moet gebeuren

en misschien lossen ze zo wel op door het niet meer drinken.

Zolang je niet verstart in je angst, maar ermee aan de gang gaat (en dat doe je nu dacht ik,

ben je steeds sterker aan het worden. Veel angsten worden door te veel drank onnodig groter.

je hebt niet voor niets die leeuw uitgezocht he (of die leeuw jou....)

 

product_l.JPEG

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skyer, je angsten onder controle houden

dat verlangen/die hoop dat begrijp ik wel.

En het kan zo maar zijn dat dat niet nodigf blijkt tzt

je gaat ze gewoon onder ogen zien en doen wat er moet gebeuren

en misschien lossen ze zo wel op door het niet meer drinken.

Zolang je niet verstart in je angst, maar ermee aan de gang gaat (en dat doe je nu dacht ik,

ben je steeds sterker aan het worden. Veel angsten worden door te veel drank onnodig groter.

je hebt niet voor niets die leeuw uitgezocht he (of die leeuw jou....)

 

product_l.JPEG

 

Wat een mooie leeuw knuffel! Die zou ik zelf wel willen hebben :).

 

Bedankt voor je heel wijze en bemoedigende woorden, momenteel ben ik al druk aan de slag om baas te worden over mijn angsten. Een ding weet ik wel: ik wil echt nooit meer alcohol drinken! Wil op een normale manieren mijn angsten te lijf gaan, want ik zelf ben vele malen groter dan mijn angsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat momenteel nog goed, ga nu mijn 9e alcoholvrije week in :). Ben echt zo blij dat mijn angstaanvallen momenteel weg blij zijn, kan wel huilen van blijdschap. Nu is het de zaak om niet te verslappen en mijn angsten nu definitief te verslaan.

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...