Gast Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 oei Claartje dat is niet ok... zal eens denken of ik dat ook doe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Dank je MijnGerrit Dag 58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 In het begin schreef ik veel over mijn (ex) vrouw. Het was het begin van de scheiding. Niet op een positieve manier. Ik heb mijn verhaal maar zij heeft net zo goed haar verhaal. Er is altijd een andere kant van het verhaal. Zo probeer ik anderen nu ook te lezen. Weten dat er een andere kant van het verhaal is. Die andere kant ken je niet. Dus kan ik er ook niet op antwoorden. Verder is het ieder zij of haar eigen verantwoordelijkheid wat je erop zet. Dat is mijn mening dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 58 alweer, gefeliciteerd Claartje! Ook namens mijn man en kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Hihi Basta. 58...wow... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 (bewerkt) Super Claartje! Op naar de 60 . 2 september 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Ha etty. Ik bedoel niet jou of lars of wie dan ook in het bijzonder. Het viel me gewoon op hoe makkelijk er info over naasten geplaatst wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Hoi Claartje. Ik denk dat ik goed weet wat je bedoelt en laat het maar even bij die opmerking Er bestaat een mogelijkheid om de bijdragen van bepaalde forumdeelnemers meer of minder onzichtbaar voor je te maken. Ik weet niet of je dat zou willen en of dat zou werken voor je. Als je bij je instellingen kijkt kun je het vast vinden. Oh echt?! Wat een opluchting. Ik ga snel kijken hoe dat werkt. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 (bewerkt) 2 september 2016 bewerkt door Claartje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Etty, ik vind dat jij over jezelf schrijft hoor! (En Claartje vindt dat dus ook) Wanneer jij andere mensen noemde, was het toch nog om iets over jezelf te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Dag 59 Vandaag groot feest bij mijn beste vriendin. Heb haar van de week gevraagd of ze alcoholvrije biertjes voor mij wilde halen. Eerlijk de reden verteld. En de reactie was : tuurlijk... je bent een kanjer . Niets geen moeilijke vragen en ze gaat ook nog verse sapjes voor me maken Hoe lief is dat ? Gaat goed komen dit feestje Top vriendin Skyer, Quinn en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Fijn Claartje. Denk dat open en eerlijk zijn het beste werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Veel plezier natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ja zeker een stap verder. Ik weet nog goed toen ik de uitnodiging kreeg. Dacht .. maar hoe moet ik daar naar toe. Met de auto ? Dan kan ik niet drinken basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Goed van je. Fijn feest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 je bent inderdaad een kanjer Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ik ben heel benieuwd, Claartje! Ik gok, gezien de reactie van je vriendin, dat het leuk wordt. Fijn hè, als mensen je steunen, in plaats van: is dat nou wel nodig, enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Het was leuk ja. Heb intressante gesprekken gehad met een paar flamenco dansers. Boeiend.! Keurig aan de sapjes en gewoon water gezeten. Maar er werd zo ontzettend veel gedronken. De flessen wijn stonden gewoon op de tafels en dan niet 1 of 2 flessen maar in mijn ogen ontelbaar. Ook stond er een grote koelkast buiten gevuld met bier. Ik ben op tijd naar huis gegaan . Kon het even niet meer aanzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Dank je wel MijnGerrit. Ik begin er langzaam aan ook in te geloven dat ik het ga redden Vol en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 (bewerkt) Nog een voordeel van niet drinken. Als je snachts gevraagd wordt of je iemand naar het ziekenhuis wil brengen (niets ernstigs. Gebroken voet) dat je dan gewoon ja ! kan zeggen ☺ 3 september 2016 bewerkt door Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 4 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Nou... zit er nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 4 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Ben nu thuis .. half 5 .lekker naar bed nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 september 2016 Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Je bent een kanjer! Vandaag lekker uitslapen. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 4 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Dag 60 Beetje brak nu. Blijf lekker in bed vandaag huttula en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 september 2016 Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Een mooie dag om te luieren...met dit druilerige weer. Ook een ideale dag om schoonouders te bezoeken Rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden