Spring naar bijdragen

Hallo. Ik ben Claartje


Claartje

Aanbevolen berichten

Dag 43

Durfde mijn bed niet uit. Zat een spin ter grote van een olifant voor mijn slaakamer deur.

Nu moet ik snel naar t werk maar de spin zit nu onder mijn bed. Brrrr

 

Wow, hoog bed heb jij.. wees blij dat de spin niet op het plafond zat, dan.. of heb je ook een heel erg hoog plafond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@kruidenthee hoe het zit met mijn patronen. Die blijven hardnekkig aanwezig. Dat weet ik nu. Ik mis die glazen wijn na het werk echt. Maar goed ik kan niet meer drinken. Dat weet ik. Ik ben erg mateloos. Dus 1 glas.....

Ik heb niets geen drank in huis . Drink wel af en toe een alcoholvrij biertje na 2 heb ik er dan wel weer genoeg van. De trekmomenten zijn er . Ook dat weet ik. Die probeer ik zo veel mogelijk maar te laten zijn zoals ze daar zijn. Ja ik heb trek en nee ik drink niet...

Volgende maand ga ik weekendje weg naar texel culinair.. dat zal best wel wat trekmomenten gaan opleveren. Dat kan ik nu al incalculeren. Maar goed ook daar ga ik niet drinken.. Dat moet te doen zijn. Ga me daar veel meer bezighouden met het echt proeven van alle lekkernijen ipv ze weg te spoelen met drank.

Misschien koop ik nog wel een goede dure thee ofzo om mezelf savonds mee te verwennen

Ik worstel wel nog steeds met het idee dat ik nooit meer kan drinken. Als ik daar teveel bij stil sta krijg ik het spaans benauwd. Dus dat schuif ik maar steeds opzij.

@huttula.. mijn olifantenspin... tja ehm die zal nog best ergens in mijn slaapkamer zitten. Ik durf niet onder het bed te gaan kijken. Zolang ik hem niet zie doe ik net alsof hij er niet is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Misschien koop ik nog wel een goede dure thee ofzo om mezelf savonds mee te verwennen"

Ja, goed idee, té dure thee. En ik zou het ook tegen iemand zeggen, zodat je niet hoeft te dealen met het drankduiveltje. Of is het in dat gezelschap al bekend dat je geen alcohol drinkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 45

@basta.. nee niemand weet er van. Ik ga het enigszins op tafel gooien als er voor de eerste keer geschonken gaat worden. Ga zeggen dat ik een tijdje niet wil drinken meer niet. Ik denk dat hoe minder drama ik er van maak dat het de anderen ook niet zo boeit

Nu aan het wachten tot de sportschool open gaat.

De dag maar goed beginnen.

Verder weer wat lekker koken en bakken

Vriezer zit wel bijna vol . Hmz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gemerkt dat mensen het best interessant vinden om te horen dat ik niet altijd meer hoef te drinken.

Soms vertel ik dan iets over de kwalijke gevolgen van alcohol en had zelfs het idee dat ik er anderen ook

 van liet doordringen...  dat is dan weer leuk wanneer je het wel deelt met anderen!

(spread the word!)

 

Geweldig!! 45 dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...