Spring naar bijdragen

donderdag 7 juli


Aanbevolen berichten

Agnieta,

Sterkte met je zoon,

Het is niet makkelijk allemaal he

 

Tja, en hoe het kwam, dat ik toch weer een glaasje pakte?

Toch wat spanningen die alsmaar oplopen

Helaas helpen wat wijntjes daar altijd heel goed voor bij mij.

Heb het gevoel, dat ik er nu voorlopig wel weer "tegen "kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een ongelofelijk stom probleem. Vind ik zelf dan. Mijn buurman rookt. Moet ie helemaal zelf weten, maar zij willen de rook niet in huis dus meneer rookt op het balkon. 50 centimeter bij mijn vaak open ramen vandaan dus hij rookt buiten, want ze willen de rook niet binnen, maar nu krijg ik dat binnen en als ik dat alleen vond stinken dan had ik nog zoiets gehad okay, jammer de bammer, maar mijn holtes zijn ontstoken, chronisch en krijg hoofdpijn en mijn kaakholtes gaan pijn doen. De vorige bewoner rookte ook en die stond op een avond gemiddeld zo'n keertje of 10 op het balkon en daar heb ik toen wat van gezegd en toen is ie op de galerij gaan roken.

Ik heb met de huidige buurman al eens last gehad, omdat hij de televisie knalhard zette, omdat meneer zeer slechthorend is en ook de bovenburen hebben toen geklaagd en meneer geloofde maar niet dat hij veroorzaker was.

Wat ik heel moeilijk vind is dat je toch moeilijk aan iemand kan verbieden om op zijn eigen balkon te roken anderzijds heb ik er behoorlijke last van en is het niet toegestaan om overlast te veroorzaken. Vind het heel lastig, maar ondertussen doet mijn gezicht pijn door toedoen van een ander... Lastig, lastig. zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yasmin,

 

Dat probleem heb ik ook

Ook mijn buurman rookt op zijn balkon

Ik heb er niet alleen last van als ik op mijn balkon sta, maar ook bij mij binnen ruikt het dan naar de rook.

Ik vind dat vreselijk

Mijn ex (rookt heel veel, en zat altijd in de stank.

Nu heb ik een flatje voor mezelf, en zit ik nog in de rook.

Durf er niets van te zeggen, want vind het raar, dat hij niet eens op zijn eigen balkon zou mogen roken.

 

Plof,

Wat een gaaf filmpje

Ga, dat de volgende keer ook zo proberen

Loop, altijd zo te hannisen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om de 'schuld' ergens anders neer te leggen, maar om de horror misschien wat te verzachten: als er 2 vechten, hebben er 2 schuld. Als moeder van een autistische zoon met een geweldig taalgevoel, heb ik ook mijn portie meegemaakt. Die van mij kon absoluut niet aanvoelen wanneer hij te ver ging, maar kletste door totdat hij het bloed onder de ander zijn nagels vandaan zag komen en deed er dan nog een schepje bovenop.

Jouw zoon is te ver gegaan en wat is passend? Die boete kan hij misschien 'betalen' door het volgen van een sociale vaardigheidstraining? Of die emdr?

Maar het blijven kinderen en die moeten nog veel leren. Dat spec. onderwijs is wat dat betreft toch een snelkookpan. Die van mij heeft juist ook door de conflicten waarin hij terecht kwam heel veel geleerd op sociaal gebied.

 

Leeuwarder Courant van afgelopen woensdag 6-7, hoogleraar psychologie Jan Derksen  "Laat hooligans elkaar gewoon aftuigen". Mooi artikel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kei leuk, kei leuk!

Ik ga nooit echt helemaal volwassen worden!

 

Ik vond het al leuk om met mijn miniatuur helikopter het binnen onder controle te houden.

Maar vandaag heb ik op een vlieg baan een echte grote afstandsbestuurbare zweefvlieger eventjes mogen besturen! :D 

 

Nu nog effe kei hard volwassen gedragen om geld te verdienen en ik kan mijn nieuwe hobby gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yasmin,

 

Dat probleem heb ik ook

Ook mijn buurman rookt op zijn balkon

Ik heb er niet alleen last van als ik op mijn balkon sta, maar ook bij mij binnen ruikt het dan naar de rook.

Ik vind dat vreselijk

Mijn ex (rookt heel veel, en zat altijd in de stank.

Nu heb ik een flatje voor mezelf, en zit ik nog in de rook.

Durf er niets van te zeggen, want vind het raar, dat hij niet eens op zijn eigen balkon zou mogen roken.

 

 

Dat is ook mijn probleem. Ik vind het heel lastig, maar andere kant, kan degene ook binnen roken en zitten wij binnen  in de rook, omdat hij niet binnen wil roken.  Toch een beetje de omgekeerde wereld en als ik het alleen zal vinden stinken okay, maar ik heb er serieus last van. Het is lastig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...