Sita2 Geplaatst 8 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Dank je wel Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2017 Mooi het dagpact. Voor mij een zware én bijzondere dag. Tweede EMDR sessie gehad en die ging onbedoeld (we zouden het rustig aan doen) onverwacht ver terug het verleden en de diepte in. Heftig. Maar/ en: ik kon het dragen. De emoties zijn nu vrijwel neutraal. Niet gedacht of verwacht, wel voor gebeden. Nog veel werk te doen, maar dit begin geeft hoop en nog meer motivatie. 'Gevoel' wat nu overheerst is rust en warmte én verder een enorme vermoeidheid. De gedachte "was deze therapie maar eerder in mijn leven voorbij gekomen'' even gehad en weer gelaten voor wat het is. Nu is nu. smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Wat ga je goed Sita mooi om te lezen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 EMDR gaat diep Sita, en wordt dacht ik, alleen gegeven bij zware trauma's. Waarschijnlijk is deze therapie pas voorbij gekomen omdat je die nu aan kunt. Je drinkt niet meer en daarom kun je het dragen, en belangrijker nog, heeft het resultaat. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Rust en warmte... lieve, lieve Sita, wat is het je gegund. Moge dit gevoel lang blijven. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 So... Ik wens je rust meid! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 Lief! Erg moe en dat hoort erbij. Wel als een blok geslapen. Nu een paar dagen weg met gezin. Zin in! Uiteraard droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2017 meis, ik ben zo trots op je! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2017 Ik ook , trots dus Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Heerlijke paar dagen weg met gezin gehad: zo fijn 30 dagen droog vandaag. Mooi! Blij mee. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Need I say more???? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Ongelofelijke topper ben trots op je Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Wow! Ben erg benieuwd hoe je je er bij voelt. Is het anders... beter? Wat zijn de valkuilen nu? Ik heb zelf het meeste aan weerstand ervaren.... misselijk worden bij de gedachte aan drank. You are on you' re way! Knap Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Harstikke knap..een maand! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Wauw, lief, gaaf, leuk!!! Dank jullie wel Zoals de psycholoog van de week zei: ''Ik zie een hele andere Sita tegenover me zitten.'' Dat dus. Er is al veel ten goede veranderd. Dat motiveert enorm. Mijn weerstand? Denken aan die nacht dat het bijna volledig fout is gegaan. Voldoende om elke gedachte, wens aan alcohol te verbannen. Mijn valkuilen? Er te nonchalant over gaan denken, er niet meer aan werken, God uit oog verliezen. Is niet aan de orde. Liefs Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Sita, je leest ook heel anders. Niet meer boos. Bijna opgewekt. Ik vind je famtastisch bezig. Zo dapper en sterk door alles heen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 40e dag. Sinds eergisteren is de gedachte aan een drankje aanwezig. Ik weet wat het triggerde, maar ben verbaasd dat het ergens blijft hangen. Niet zo sterk als die eerste dag. Gisteren maakte ik me er een beetje druk om, vandaag weer iets minder. Ik ben wel alert en probeer wat dingen aan te halen zoals op tijd rust, me overgeven aan zaken die ik niet kan veranderen en met tevredenheid kijken naar wat ik nu al heb bereikt. Beetje te gekke week geweest. Leuk nieuws is dat ik vorige week begonnen ben met vrijwilligerswerk hier. Erg dankbaar werk. Ik ben blij dat ik het initiatief heb genomen. Fijn weekend voor wie me leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Lieve schat, hang in there. Het komt soms op. Het gaat weer weg. Je bent zo goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 7 uur geleden zei Lika: Lieve schat, hang in there. Het komt soms op. Het gaat weer weg. Je bent zo goed bezig! Je bent een lieverd Dag 42, hard gewerkt, voldaan, geen enkele trek of gedachte die richting op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Ben ontroerd! Vind dit zo geweldig goed van je!! Geen woorden! Sita, wat top..... ga lekker weerzin opbouwen tegen die rottige alcohol! GOGOGO Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Vandaag EMDR. Ik heb geen zin, dat 'ik wil niet' gevoel . Afijn, jammer dan. Aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Dag 44! De EMDR weer achter de rug? Herkenbaar gevoel dat van "ik wil niet" En dan toch maar doen he, ja wat moet je anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden