lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 uitstellen?liever afstellen Sita! Je kunt alles echt beter nuchter aan en thuis hebben ze je ook vast liever "puur". Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Is dat niet geruststellend, die opname, Sita? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wat is het veel! Meid houd de kop dr bij Denk aan je XX Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Uitgesteld of afgesteld gelukt? Sterkte sita! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wat een rotberichten bij elkaar Sita, kan me goed voorstellen dat het even niet meevalt allemaal. Sterkte. En knuffel. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Uitgesteld, maar niet afgesteld. Wel ''onder controle'' in hoeverre ik dat mag en kan zeggen. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) . 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Angstige situatie. Zit er een kans in dat het binnenkort veiliger gaat worden? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 (bewerkt) Dat hopen we uiteraard wel. Toch blijf ik maar komen om te schrijven en jullie bij te lezen. Ik neem jullie niet kwalijk als jullie een beetje afhaken op me, omdat alles wel een beetje gezegd is op het gebied van drank. Nog even werken en dan vrij. Dan maar eens goed de tijd nemen om dingen hier en van de cursus terug te lezen. Liefs Sita 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Persoonlijk vind ik weten hoe het met je gaat belangrijker dan dat je wat drinkt. Als je hier niet meer komt, wordt het steunen wat lastig, zeg maar. Sita2, smart, erik en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lieve Sita, voor wat het waard is, maar ik ben niet aan het afhaken. sterkte en liefs! Lika Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Er zijn mensen die teveel drinken, en zodra ze zich dat realiseren stoppen ze. Maar ja, die zul je hier niet vinden, Sita. Blijven komen hoor! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Gewoon hier blijven lezen en schrijven sita! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 vind ik ook Sita hier in contact blijven is heel belangrijk nu, juist omdat ook wij weten hoe belangrijk het is en blijft om te delen, liefst zonder schaamte zodra je kunt ga je die drank maar aanpakken voor nu is het overleven als ik je goed begrijp. sterkte meis! Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Sita,probeer helder te blijven in deze niet veilige situatie. Drank kun je op dit moment niet gebruiken. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lieffie.... 2 biertjes helpen je niet. (zeg ik...hm) Wat ik wel zeker weet dat dit forum de bakermat is voor vertrouwen krijgen in jezelf en op enig moment weet je je eigen richting heus!! Want daarvoor zien we hier teveel goede voorbeelden! (...!!) Het mag eerst wat kalmer worden in jouw fysieke wereld. Fijn als je dat samenzijn met je man kunt vasthouden! Is het een idee om samen op een draadje (minderdraadje) ? een soort van openheid aan te gaan? (ik vloek nu voor de stoppers) Dat je meldt van het hoe en waarom? Kan zijn dat je het niks vindt. Proberen? Ik start wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Sita,probeer helder te blijven in deze niet veilige situatie. Drank kun je op dit moment niet gebruiken. Ik begrijp je. En, als ik dat doe... word ik denk ik gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Nooit zoveel drinken dat je niet meer adequaat kunt reageren. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Sterkte Sita Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 ik was ook bang gek te worden Sita wat bleek; ik was gek toen ik nog dronk! Echt helemaal niets klopte van wat ik toen dacht en waar ik bang van was. Het enige was dat ik door het proces heen moest van niet meer drinken en waarom ik dronk ooit. Gek word je pas als je Korsakov krijgt. En gek van angst zolang je jezelf voor de gek blijft houden. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 (bewerkt) Dank voor er te mogen zijn. Smart hoe lief dat je me zo op weg wilt hebben. Ik weet dat ik nu niet kan minderen, maar beter niets drink. Vandaag voor de tweede keer na twee glazen weerzin en over gestapt op fris. Soort van teleurgesteld dat het niet het effect had waar ik op hoopte. Ja ik weet het, hoe gek kun je jezelf maken of voor de gek houden. In ieder geval heb ik besloten morgen niet te drinken en verplicht ik me op de alarmmomenten hier in te loggen. Ik ben zó moe, zo op van de stress en verdriet. Bijna vakantie... 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Mooi besluit sita! Heb zelf net weer geleerd dat juist de alcohol allerlei factoren zoals angst en stress juist in de hand werkt terwijl je denkt dat het kalmerend werkt. Not uiteindelijk. Ga ervoor en trek gerust aan de bel! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Bijna vakantie, wat ga je ermee doen? Ik bedoel, wat heb je ervan nodig en hoe ga je dat eruit halen? Overigens top dat je na twee glazen de weerzin echt voelt en stopt. Niet je doel, nee, maar wel een stapje de goede kant op. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 (bewerkt) In onze vakantie wil ik uitrusten, écht bijkomen en energie uit goede en prettige dingen halen. Ik weet niet of dat lukt maar dat is wel mijn streven. Ik wil mijn vertrouwen weer terugvinden. Ook wil ik teruglezen hier, mijn cursus teruglezen en me voortbewegen in plaats van stilstaan of erger terugvallen. Vandaag drink ik niet. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Voelen, praten én laten. Juist dat laten is een grote kunst. Je gevoel mag er zijn (gevoelens) maar je hoeft er idd niets mee. Laat maar.... voel maar.... en uitrusten> is een gebod! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden