Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Sterkte Sita. Je doet het voor jezelf, omdat je er echt wel beter van gaat worden, op langere termijn. knuffel. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Dank jullie wel! Het sterkste moment is denk ik voorbij. Ik moet zo de avond nog, maar ben weer met beide benen op de grond. Heb vanmiddag een uur heel diep geslapen. Waarschijnlijk nodig. Ja Meya, ik heb nu één to-do als back-up: - lijst met nadelen lezen Verder: - hier blijven inloggen - eten helpt me maar dat doe ik nu dus al die dagen als beloning en dat schiet gewicht technisch niet echt op, dus daar wil ik wat anders voor gaan neerzetten, maar voor nu werkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 wees maar even mild voor dat eten dan niet drinken is prioriteit nr 1. Als je daar wat sterker en verder in bent dan kun je een stap verder doen. En vergeet niet dat alcohol omgezette suikers is dus heb je zoet als compensatie dan is dat ook suiker-afkicken Dan kun je ook later langzaam de suikers vervangen door iets beters dat toch lekker is als beloning. Komt goed Sita, dit kun jij♥ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Helemaal eens met LJ. Maar belonen is goed, en volgens mij is meer belonen in deze fase beter. Dus als je naast eten nog meer bedenken kan dan doen. (Zoals daar bijvoorbeeld is jezelf toestaan een uur diep te slapen ) Hou m droog vandaag. Sita2 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Hoi Sita, hoe is het gister gegaan verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ha Sita Hoe gaat die, Dag voor dag,nooit op geven. En als we vallen staan we weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 (bewerkt) Het is gisteren gelukt! Tegen mijn eigen verwachting in. Etty, dank je wel: en inderdaad. Dit is, voor nu, wat het is en daar moet ik mee omgaan. JaneLady en Meya dank. Ja meer belonen dus... als het lukt is dat nu echt meer rusten. Gisteren kon dat door oppas. Dank dat jullie er voor mij zijn! 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Een overwinning op jezelf! Mooi hoor en goed gedaan. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Je gaat goed Sita, Houd je voor dat drank niets en nooit iets oplost,eve een roes en dan de domper. Heel veel kracht, Sita2 en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Sita, wat goed!!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Wat zei de huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 (bewerkt) Het is weekend en denk al een uur aan niets anders dan een koud biertje . Ik heb net geluncht met water en ga zo maar weer een koffie nemen. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Lekker koud water met smaakje Veel ijsklontjes...dát is lekker joh! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 of een ice-coffee? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Koffie wie zei er koffie? Altijd lekker! Thee met citroen, ook lekker soms. Als dat lastige moment eerst maar weer voorbij is. (ik ga gauw koffie maken) En ik las RUST!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Bananenthee met schil en al; zie themadraadje over slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Doe es normaal LJ... basta, Kohtje en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 wat is normaal Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Hup Sita, je kunt het...die gedachten gaan weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Nou ja Sita, het is jou draadje. Jij bepaald hier wat normaal is. Maar ik vind thee met een hele banaan raar. Ik denk wel dat het helpt tegen de craving. Net als met schoenen aan onder de douche staan. smart, Sita2 en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hahahaha! Ik vind een banaan normaal, maar in m'n thee En met schoenen onder de douche....slippers misschien Had ik jullie gisteren nog maar gelezen. Andere gedachten hebben de overhand gehad en ik heb geluisterd . Was het lekker? Nee! Was het leuk? Even. Was het de beloning waar ik naar verlangde? Nee. Was dát het nou? Nee! '' Drinking is overrated'' speelt de hele ochtend door mijn hoofd. Wat een ongelofelijke oen ben ik toch. Heb ik deze bevestiging nodig?! Dit wist ik al. Ik ga door, vandaag dus met enorme hoofdpijn, eigen schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hup en weer door dag 1. Niet te lang blijven stil staan maar weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Uiteraard wil ik bijna zeggen, maar dat klinkt raar na zo'n actie gisteren. N.a.v. het draadje van Basta over verschillende momenten bij trek wil ik er in die zin wel bij stil staan hoe ik me beter kan wapenen tegen dat soort momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ha Sita Het hoort erbij,ik geloof dat geen enkele alcolist,ineens sober is geworden. Het is hard werken,de beloning is maar kort . Meestal vond ik de eerste twee wel lekker,als we daar van konden genieten,zaten we ook niet op dit Forum,,,,toch.daarna ging ik voor de roes.ja Sita ,niet opgeven je kunt het, Dikke groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hoe ging het vandaag? Beetje uitgeziekt ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden