Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest


Sita2

Aanbevolen berichten

Lieve Sita, je bent bezig en dus ben je al een stap verder. Je denkt aan oplossingen en dingen die je kunnen helpen. Dat is iets goeds, iets om trots op te zijn ook wel. Je bent bezig, je ontkent je probleem niet (meer). Sommige dingen die je schrijft zijn herkenbaar. Zelfs nu nog heb ik altijd een mes op zak.

Lief zij voor jezelf... misschien proberen eerst iets minder hard te zijn voor jezelf? Babysteps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, Sita, de vraag was: wil je een plan om te stoppen maken?

Je antwoord was: Hier is het.

 

Dat is genoeg voor nu. Begin maar met punt vier.

Ik wil eigenlijk schrijven: wil je alsjeblieft jezelf niet haten? Maar ik vrees dat dat een onnozele smeekbede is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor jullie reacties. Het doet me veel. Vanochtend na een lange wandeling met hond gewerkt. Beetje verdoofd door gisteren; de pijn en emotie. Toch gelukt ook al duurde alles langer dan normaal. Voel me geradbraakt. Wat ijs voor mijn hoofd hoewel dat nog niet echt helpt :( Ik geef me er maar een beetje aan over. Ik neem me voor straks goed te lunchen zonder drank (moet er niet aan denken dus dat is goed) en in de middag mocht ik me beter gaan voelen drinken uit te stellen.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds niet gedronken. Ik moest dat ook maar niet meer doen vandaag. Ik voel me erg rot en zou graag 'verdwijnen'. Als ik daar drank bovenop ga gooien, gebeurt dat misschien net iets te letterlijk.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een steun! Wat fijn! Dank jullie wel. Jullie zijn lief. Ik kan het gebruiken. wat het is en zoals velen moet ik ook door de rotmomenten heen zonder.

 

Ik ga zo hardlopen, meestal geeft me dat wel even een goed gevoel, en verder proberen iets van deze vrije dag te maken met m'n gezin. ik meld hier en bij hem dat ik vandaag niet drink.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief dat je meedenkt Roodborstje. Het plan is op tijd naar bed gaan.

 

Niet een super fijne dag Vol, dank je, maar wel goed gestart met een lang rondje hardlopen. Weer thuis gelet op voldoende rust nemen.  Ik snack wat meer. Mag zowaar even van mezelf.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou mooi zijn, dag twee!

Neem je rust maar, zoveel dat kan.

Juist in moeilijke tijden...

 

Je vroeg naar mij, lief van je.

Ik sta ook in de kalme stand; even gezinnetje spelen met mijn gastkind.

Zitten we samen wat te breien, kinderen voor kinderen te kijken met de thee en pepernoten.

Vroeg naar bed en morgen een dagje sauna samen met haar.

 

Het zijn de gewone dingen die het genieten zo waard zijn!

Ik hoop dat jij ook wat afstand kan nemen en tot jezelf kan komen. :rose:  :rose: :rose:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn top. 

Het gaat in de zin van geen alcohol, maar verder voel ik me k..

Lichamelijk, hoofdpijn, pijn in borststreek en een beetje haperen (ik reageer nogal sterk op geen alcohol :blush: ) en psychisch verdrietig en boos.

:(

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...