Momentum Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen forumleden. Dagpact: Momentum. Fijne dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Het wordt spannend vandaag. Allebei de zonen moeten presteren en zelf heb ik vanmiddag een vergadering waar ik mijn mannetje moet staan. Ik wil niet drinken! Sterker nog, ik GA niet drinken. Of het nou een succes wordt of niet. Yvonne, Monster, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goede morgen allemaal, Â Het is zoals het is. Daar doe ik het dan maar mee. Morgen is alles anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen allemaal, Â Werken van 9.30 tot 14.30 Helpen douchen en de rest van de tijd huishoudelijk werk. Kijken hoe mijn hiel zich houdt, Zal wel weer drama zijn als ik thuis kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. De zon is zich nog aan het beraden hier.  Koh niet goed geslapen? Nadia, ik zal duimen voor jullie alledrie... En Rapi wat een ellende is dat toch met dat hielspoor, dan is zo'n zware dag inderdaad net even teveel van het goede. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Oh, en ik kijk helemaal over Bol heen... Wat lekker vroeg weer meis. Gaat het weer een beetje na het zware weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 En uiteraard ook een goedemorgen voor Momentum, Lars en Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Prima geslapen, Yvonne. En jij? Of moet ik "u" zeggen? Niet té erg geschrokken, gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 ..... Kijken hoe mijn hiel zich houdt, Zal wel weer drama zijn als ik thuis kom  Niet vanuit gaan, rapilos. Je kunt nog niet weten hoe het is als je thuis komt. Voorspellingen kun je met grotere zekerheid beter achteraf doen. Let go, let god... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen, Â Nu heb ik een keer trek in een straffe bak en is de koffiepot weg. Â Ga goed allen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Oh lord, tis vast de leeftijd, potten vergeten neer te zetten.... Kohtje, alsjeblieft geen 'u', hahaha... dan zou ik niet eens doorhebben dat je het tegen mij hebt.. En ben de schrik al weer 100% te boven gelukkig. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Vandaag de boot op Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Agnieta, ik zeg doen. De boottocht. Even wat andere indrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Wat mot, mot 't is niet anders.Je moet en je zal. Ben vaak in Hoorn geweest, echt leuk! Â Dus doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Inderdaad: wat mot dat mot. En ter troost of ter aanmoediging: wij hadden jaren geleden een feestje van het werk. Op een boot. zou vijf uur lang duren. Op de boot gaan, dat ding zou gaan varen en wij konden er dan niet af. Ik zag er als een berg tegen op want kon niet naar huis als ik het zat zou zijn, en meestal heb ik feestjes wel na 1 of 2 uurtjes gezien... Maar ben toch gegaan en weet je, het was hartstikke leuk. Ik heb genoten. En echt Agnieta, ik zag er zo verschrikkelijk tegen op. Daarnaast klopt het: Hoorn is een heel leuk plaatsje.... (gelukkig was er wel een wc aan boord trouwens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 (bewerkt) Bij de kade staan de beelden van de scheepsjongens van Bontekoe. Bontekoe zelf staat ook ergens. Â In de gouden eeuw waren we geen slapjanussen en gingen gewoon varen. Hoppa! 28 juni 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Hihi.... Ik ga aan de slag. Had me voorgenomen heeeeel veel te doen vandaag. De ochtend is al bijna voorbij. Wens jullie een mooie dag. En zet nog even een bakje 'speciaal' voor Soothe neer  Maak er een mooie dag van mensen. Hij komt nooit meer terug...                      Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Toen Sail in Amterdam was ging ik met Anna op een klipper. Niet echt de wilde baren, maar ook heel leuk. Hapje drankje. Beetje onderdeks gekeken. Â Een kinderhand is gauw gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Dank Yvonne. Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Goedemorgen In de Gouden eeuw was men maanden onderweg, dan zijn een paar uur varen te overzien. Maar ja, in dit geval heb ik gemakkelijk praten Agnieta, ik ban bang voor van alles en nog wat, maar niet voor varen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden