rapilos Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Nou, beste Yvonne en Lidia, Ik kreeg dat bericht van Outlook.Com, die raadde aan om de mail app. van Outlook.Com te gebruiken Of zouden ze daar zelf belang bij hebben?? Ik ga dan na 30 juni kijken of ik toch nog gewoon mijn Windows Live mail 2012 kan blijven gebruiken Zou wel fijn zijn, maar vindt dat bericht dan wel zeer misleidend hoor. Sorry, frummers, dat dit niet alcohol gerelateerd is, maar zit/zat met toch best wel dwars. Of misschien toch wel een beetje alcohol gerelateerd, want de frustratie geeft absoluut meer trek in wijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Rapilos, Ik log ook gewoon in met... @live.nl In outlook dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Ik gebruik mijn hotmail account ook in Outlook Soothe, Pfff, wat ingewikkeld allemaal zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Yvonne, ik roep even wat harder, dan kun je me in de keuken horen: excuses aanvaard. Ik ergerde me niet, maar ik werd er erg onzeker van. Ik waardeer je bericht, dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Ik heb ook een live.nl mailadres. Het is al een tijdje geleden omgezet in een nieuwe versie en daar staat inderdaad outlook.live.com boven. Kun je volgens mij gewoon doen, Rapilos. Ik heb nergens problemen mee. Ik kreeg wel even kippenvel toen ik de naam Albertina las. Een vrouw die altijd hard heeft geknokt en voor zover ik hier las redelijk goed ging. Maar zo zie je weer, je weet nooit wat er allemaal achter de schermen in iemands leven speelt. Hannah, ik mag je humor en scherpte. Ik vind het erg voor je dat je nu zo diep zit. En ja, ik zou ook graag zeggen dat ik hoop dat....enz. Maar daar zit je nu niet op te wachten geloof ik. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Meld me alvast droog af. Ik heb te veel gegeten, pasta met zalm en vla met extra poeder suiker na. Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Geen respectvolle opmerking momentum. Agnieta veel plezier morgen. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Droge afmelding weer Welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Ik meld me ook droog af, fijne avond nog! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Agnieta, de ouwe reus is over drie dagen jarig en dat voelt niet leuk. Maar ja, we moeten het er maar mee doen. Groet . Hey, Soothe, ouwe Ludwig adept, felicitados! Ik ken er nog eentje die de dertigste verjaart, die wordt stokoud! lady jane en Jan1000 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Heel goed, Aggie! Maar wie weet wil ie 't niet weten en peert 'm naar 't enge bos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hartendiefje Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Hallo allemaal, sinds een week ben ik gestopt met de Refusal. Ik heb het maar een week of 6 gebruikt, maar ik voelde mij er niet zo goed bij. Ik wil op eigen kracht nuchter blijven, niet door middel van de Refusal.. Enneh, sinds dat ik ben gestopt met de Refusal, voel ik mij trotser dan ooit! Yes, ik wist wel dat ik het kon! Ik heb nog geen druppel gedronken en wil dit ook zo houden. Wel drink ik nog wel 0,0% bier (0,0% wijn is net ranja, dus die neem ik maar niet..)., maar dat mag ik van mijzelf :-) Ik wilde dit gewoon eventjes met jullie delen :-) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 momentum wat een afgrijselijke "grap" ik hoop dat jij nooit zo diep zult zittendat je dood willen overweegt, maar ermee spotten dat kan echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 (bewerkt) Voor droogstoppels en anderen met ambities daartoe: Wie naar leesvoer zoekt kan terecht via: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/8897-urania-ruim-2-jaar-alcoholvrij/page-2 Ik hoop dat het mag dienen ter inspiratie voor wie het gebruiken kan. 27 juni 2016 bewerkt door urania Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Welterusten allen, op de dag dat de Engelsen hun tweede Brexit in 1 week voor elkaar kregen.. haddock en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Hahaha, ja, het zijn geslaagde brexiteers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden