Momentum Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Goedemorgen Dagpact : Momentum Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 26 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Hoi Gipsy. Ik zie gewoon jouw avatar. Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Goedemorgen lang geslapen voor mijn doen. Dagpact: Momentum Gipsy Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Goeie morgen allemaal. Vandaag gaat m'n schoonzus weg en komt Jan weer. Het weekend was vermoeiend en ik heb veel gehuild. Het hoort er allemaal bij. Maar voor mij hopelijk niet al te lang. Vandaag niet veel doen, maar das moeilijk. En het weer mag ook eens wat beter worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact momentum Gipsy Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! 26 juni 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Bolletje, een zonnetje voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 (bewerkt) Voel je je een beetje beter vandaag, Hannah? 26 juni 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Dank je Nadia Ja raar is dat hé Hannah. Nou moet ik wel zeggen dat ik erg moe was na het boodschappen doen en het verhuizing van het zorgcentrum naar huis. Maar zo maar ineens huilen ken ik van mezelf niet. En natuurlijk houd ik me taai maar ik begrijp er allemaal niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Ik ga mijn lenzen maar eens indoen, ik zit hier als een blinde mol te typen en die tablet maakt er weer van alles van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Goedemorgen allen, maak er wat moois van, geniet van het weer of een mooi museum. Ik ga na drie dagen piekeren over het Brexit precies dat doen vandaag. Houd het droog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Hannah: gaat het weer vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 ? van dit forum? whoa.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 (bewerkt) Moeilijk dan Hannah. Vooral ook de manier waarop. Virtuele knuffel van mij 27 juni 2016 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Goedemorgen, Dagpact momentum Gipsy Lars Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Een hele goede morgen allemaal, Al weer 2 uurtjes werk erop zitten Zo, bij ex een bakkie doen, Hannah, Ik wens je sterkte Lees je wel, maar weet echt even niets te zeggen Hoop, dat je je spoedig beter zal voelen Bollie, Ook jij sterkte, met al die heftige emoties, Wens je een rustige dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Wat een vreselijk bericht. Ik had vorig jaar een voetbalmaatje: drie jonge kids nog. Eerst was ik verdrietig toen ik het hoorde maar over de tijd ben ik voornamelijk boos omdat ik gezien heb hoe het zijn kids heeft aangetast. Vreselijk. Vandaag blijf ik maar lekker droog en ga ik genieten van de frisse buitenlucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Ik heb waarschijnlijk een heel rottig karaktertje, maar ik kan hier dus 3 keer niks mee. Volgens mij is er gisteren een uitstekende suggestie gedaan, nl 113 eens bellen. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 goeiemorgen frummers. leven en dood Nadia het hoort er allemaal bij ook ik kende deze frummer en die heeft een plaatsje in mijn hart. Het is naar te lezen hoe het afliep maar het doodzwijgen is ook niet fijn. kaarsje aan maar weer dan hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Wie is er gestorven? Toch niet iemand die ik kende?Niet dat het dat minder of erger maakt... Hannah Hoop echt vanuit mijn tenen dat het gevoel vlug terug iets beter is. Ook al voelt het dood vanbinnen,vasthouden hoor! Niet opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 (bewerkt) * 26 juni 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Wel ik hoop dat je daar een aardige tik voor krijgt Urania. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Ik ga nen nicotinekauwgom sjikken.Ik krijg een punthoofd van egotrippers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Wacht es effe..Ik neem ne nicotinekauwgom en wat echte cola! Living on the edge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 (bewerkt) Wel ik hoop dat je daar een aardige tik voor krijgt Urania. Nou, ik niet. Dat hele geval, hoe erg ook, is hier de revue al eens gepasseerd. Nu gooit deze wisseling wederom het hele forum op halt, mensen slaan stom (aannames, ja ik weet 't). * Maar ach, ik heb geen inlevingsvermogen. Degebelgde 26 juni 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Aluhoedje, Ik ken je niet, maar dat mag de 'pret' niet drukken. Drie maanden op weg is mega goed. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden