Spring naar bijdragen

vrijdag 24 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Hoi Tomtom, 

 

ik denk er net zo over. Zal nog wel flink wat consequenties hebben, dit besluit van de Britten.

Ik denk dat wij in Nederland dit ook wel gaan voelen. Kijk maar naar de beurzen nu.

 

 

 

 

edit: zin was nog niet af....

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta,

Als je dat denkt, dan denk ik, waarom dacht je dat!

Is er dan iets in je schrijven wat daartoe aanleiding 

zou kunnen geven.

En als je dat denkt, waarom formuleer je niet wat subtieler.

 

Ik ben door het forum geworden waar ik nu ben.

 

Ik las goed en nam alles in me op.

Voor mij was het klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta,

als je nou werkelijk denkt dat je je gram kunt halen door hier zo'n sneer uit te delen aan het forum,

dan heb je het mis. Je komt na al die jaren namelijk behoorlijk ongeloofwaardig over. 

In dit geval zegt dit dus alles over jou en niks over dit forum (heeeeeee) . 

En dan nu weer zeggen dat je het zo niet bedoeld had....

Ik kan alleen maar m'n schouders ophalen.

 

Ik heb wel met je te doen eigenlijk, je vecht tegen alles en iedereen om je heen in plaats van 

voor jezelf te gaan. Blijkbaar heb je nóg niet door dat het zó niet werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag iedereen,

 

Hier een vakantie gehad met een tentje op een natuurcamping een paar weken geleden. Erg leuk en goed weer. Weer een nieuwe ervaring die ik niet zou hebben gedaan in mijn alcoholperiode. Daarna wat drukker met solliciteren, vrijwilligerswerk.

 

Bij woorden zoals nooit, altijd, iedereen, niemand, etc, gaan bij mij een alarmbelletje af. Vaak duidt het op een gedachte die niet helemaal waar is.

 

Zelf ben ik op zoek naar veilige plekken waar mensen zichzelf kunnen zijn. Dat is niet overal het geval. Vaak op werkplekken en zelfs hier op het forum onstaan er soms negatieve sferen, situaties. Voor mij is het prettig om juist aktief zijn in groepen waar verschillende mensen elkaar in hun waarde kunnen laten. Zo'n groep heb ik inmiddels gevonden in vrijwillerswerk. Dat probeer ik nu uit te breiden naar rest van mijn privé, internet, vakantie en/of werk.

 

Hopelijk houdt iedereen het droog, fijn weekend allen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo verdrietig ... Ik red het nu niet om de regels van de therapie op te volgen .... Ik heb keer op keer aangegeven dat ik te veel prikkels niet kan handelen zonder verdoving.... En nu is het zover ... via een enorme huilbui wat ik zelden deel brak ik ... nu drink ik gretig mijn ontspanning naar binnen. Daarom moet ik meteen afsluiten om verder geen onzin uit te kramen.

Ik voel me leeg ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nuchter en helder af voor de dagpact.

Vanavond een NA bijeenkomst bezocht, zoals iedere week wel een aantal keren.

Die bijeenkomsten alleen houden me wellicht niet nuchter. De suggestie is dan ook om daarnaast aan de stappen te werken middels werkboek en een sponsor te zoeken.

Daarnaast lees ik lectuur over verslaving en herstel, heb ik formeel en informeel contact met lotgenoten, en geef ik voorlichting aan groepen en instellingen.

Ik ben nu eenmaal verslaafd, daar wil ik niet (meer)  omheen. Het is mijn leven.

En oh ja, soms probeer ik iets zinnigs bij te dragen aan dit forum, of dat steeds gewaardeerd wordt of niet.

Vaak lees ik er zaken waar ik bij mezelf iets mee kan. (Dat betreft dan niet zo vaak recepten of andere trivialiteiten) Hartelijk dank voor jullie hulp.

Ik kan en hoef het niet alleen te doen, maar ik moet het wel zelf doen.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...