Momentum Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goedemorgen Vandaag meldt ik me droog aan. Dagpact: Momentum. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zala1981 Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goedemorgen! Dagpact: Momentum Loretta Inmiddels ga ik aan dag 5 beginnen! Wat had ik gister een moord gedaan voor een heerlijk koud biertje. Bloedheet met werken, heel de avond maar sjouwen met blaadjes bier en wijn. Na het werk iedereen aan een biertje/wijntje en niet te vergeten; sigaretje... Maar goed, netjes een 0.0% witbiertje gedronken en thuis meteen naar bed gegaan. Op naar dag 5. Zometeen lekker sporten, vanavond weer werken. Fijne dag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zala1981 Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Hi Etty, Tnx! Klopt, daar helpt de refusal niet tegen. Het stoppen met roken gaat me eigenlijk best makkelijk af. Vond het zelf eigenlijk ook altijd al een smerige asociale gewoonte, bovendien gaf mijn zoontje aan dat hij het niet leuk vond als ik rookte omdat ik dan dood kon gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goedemorgen! Is weer effe geleden. Hoe draaien de zaken hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Ohw johm...wat een geit! Was ik bijna vergeten..Lekker bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Vonneke met verlof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Bolletje! Fijne thuiskomst!! Las gisteren even vlug door. Hoop dat het al een stukje beter gaat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Ik heb nooit gegeven om de prentjes, wel om de inhoud.Je moet van iets doodgaan was mijn leuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Hey die Jane Ik ging net mijn schup afvegen.Het is hier maar stil terwijl ik zo wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Are lap...Iedereen gaat lopen Wel salut en de kost maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zala1981 Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Tnx MG! Het is ook juist daarom dat ik 'makkelijk' van de peuken af kan blijven; weet dat als ik er nu eentje opsteek, ik daar weer de hele dag aan ga denken, weer de hele dag de behoefte heb. Die behoefte is nu na een dag of 4 al sterk afgenomen. Met drinken had ik dat een stuk minder, waardoor ik dat ook wel wat moeilijker vind. Na het werk kan ik gerust 2/3 wijntjes drinken om daarna naar bed te gaan. In die zin vond ik het roken dus verslavender. Ik zei tijdens werk wel eens 'oh ik móet zo echt ff een sigaretje roken', maar ik heb nog nooit gezegd 'en nú moet ik even een wijntje drinken' onder werktijd. Inderdaad Etty, mijn zoontje kan nog niet lezen, maar gelukkig ben ik die tijd dat hij het me voor gaat lezen vóór. Nu maar hopen dat ik op tijd ben met het goede voorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goedemorgen frummers. Jeetje Fleurtje, als je nog heel even was gebleven.... Had je gelijk eindelijk eens een andere avatar kunnen nemen, vreseljk ding In ieder geval staan koffie en thee weer klaar. Voorlopig bewolkt maar droog hier. En nog even een stuk minder warm dan gisteren, prima, mag van mij zo blijven. Brexit wordt een feit, mooi balen... Maaru.... Loretta, petje af voor je hoor, Je doet het toch maar even ... En Bolletje weer thuis, wat moet dat heerlijk voor je zijn, fijn je hier weer vaker te kunnen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goedemorgen allen, Dus toch een Brexit. De beurzen in rep en roer. Wat nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goede morgen allemaal, Wat nu? Eerst boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 of lekker naar de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goeie morgen mensen Fleurie Vanochtend weer met hyperventilatie wakker geworden. Zo'n beetje hetzelfde gevoel als voor de beroerte. Vreemd hoor. Daarna een groot ongeluk voor de wc. gehad omdat ik te laat was Nou maar kijken wat de dag gaat brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Het is nu al duidelijk dat Britain actie wil en geen lang wachten. Helemaal waar Kohtje. Douchen en Albert uit. Verders kan ik er niets aan doen nadenkend door het leven te gaan. Enige betrokkenheid met de dingen om me heen, zeg maar. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Dag Nancy, Ik groet je en ga wat doen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Dank je Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Dagpact Momentum Loretta Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Goedemorgen allemaal, weinig dagpacters vandaag zie ik. Vroeg begonnen vanochtend, daarom heel even pauze thuis. Stap over 5 min. weer op de fiets, voor de volgende 3 uurtjes werk. Wordt hier helaas weer erg donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Bijna goeiemiddag. Dagpact: Momentum Loretta Rapilos jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zala1981 Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 @agnieta, hoe was je bijeenkomst gisteren? Of is dat gister al besproken en heb ik dat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden