Momentum Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goedemorgen Dagpact: momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Ik zie dat Erik jarig is vandaag. Van harte Erik maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Ja ben jarig en exact anderhalf jaar gestopt vandaag. Dank je Lars wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. De start van wéér een mooie dag denk ik... In ieder geval staan koffie en thee al op je te wachten. En dan snel de slingers ophangen voor Erik.... Erik, van harte. Dat je maar een mooie zonnige verjaardag mag hebben. En dat Het komende jaar veel moois voor je in petto heeft. Genieten.... 7 juni 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Erik van Harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Gefeliciteerd, Erik! En jij ook, spookje Rosa! 3 maanden, da's toch wel een mijlpaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Genoeg uitroeptekens! Ik blijf níet aan de gang! Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goedemorgen Erik!!! Voor jou: erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 (bewerkt) Dank voor de slinger en felicitaties. Yogajuf, hoe vind je die geweldige filmpjes en foto's toch altijd Heb hard kunnen lachen 7 juni 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Dagpact; Momentum Lars Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Erik, gebruik je nu niet een verkeerde naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goedemorgen allemaal, Erik, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag En natuurlijk ook van harte met je 1.5 jaar droog Harstikke goed !! Wens je een hele fijne dag Rosa, Ook jij gefeliciteerd met je 3 maanden. Super goed van je ! Wens je veel kracht en wijsheid de komende dagen erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goede morgen allemaal, Erik, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En dan ook nog anderhalf jaar "gestopt"... Zo'n dag vraagt om een vervolg. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Rosa natuurlijk ook de complimenten. Drie maanden droog op eigen kracht en onder zware omstandigheden.. dat biedt hoop en misschien ook moed voor degenen die het "juiste pad" nog niet hebben gevonden. Ik wist van tevoren ook niet of een pad dat ik probeerde het juiste was.. niets is zeker in het leven. En zelfs dát niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 goeie zonnige morgen frummers en Erik wat een mooi kado geef jij jezelf, van harte gefeliciteerd en Rosa, jij hebt ook een dikke punt taart verdiend! Wat denk je van het jaarpact, of sta je daar al op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Erik gefeliciteerd Hoe oud ben je geworden? En 1,5 jaar droog petje af! Ik blijf al jaren 30......helaas in het echt toch 39 geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goedemorgen, Van harte gefeliciteerd erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Feli Erik, 39....tjeemig, nog een puber bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Ik blijf al jaren 30......helaas in het echt toch 39 geworden. Had je nooit zo oud willen worden dan, Erik???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Goedemorgen. De zon schijnt lekker en ik ben vrij van werk :-) Rosa; gefeliciteerd! Ook ik ben ergens afgelopen week de 3 maanden streep over gegaan. Wat een trots gevoel krijg ik daarvan. Gaan we vrolijk mee door he ;-) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 (bewerkt) Erik gefeliciteerd. en nog vele jaren. Wat kan ik aan één zinnetje fout doen! Aanpassing; Erik moest met een K 7 juni 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Erik, van harte gefeliciteerd met beide blijde gebeurtenissen. En ja.......je volgende verjaardag is andere koek, dan zul je toch echt 4 kruisjes achter je naam krijgen. Mijn vader was lid van de club : het leven begint bij 40. In die tijd was je zo ongeveer bejaard boven de 40, dat is nu gelukkig anders. Bovendien slijt je niet zo snel zonder alcohol. Heel knap van je, want ik weet nog hoe je er in het begin t/o stond. Het kan verkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Dag allemaal Erik van harte!!! Rosa gaat super... Mikki gaat super..... wie nog meer? TOP! Hier is het een drukte van jewelste: klussen, tuinieren... het houdt niet op zolang als het mooi weer is, en dat is en blijft het ook. Heerlijk, je hoort mij er niet over klagen. Maar ook tegenslag in de zin van stroomstoringen, wifi uitval, kapotte stofzuiger etc. "Een gedoetje" Vooral heb ik ineens veel verfkleding ach-ach... Ik probeer iig wat bij te lezen hier! Nu met de schuurmachine naar de buuf toe! Fijne dag allemaal! mikki reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden