Spring naar bijdragen

1 juni


Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

Mijn zusje is gisteren onverwachts overleden. Ik ben helemaal kapot van verdriet. Ze was niet alleen mijn zusje maar ook mijn allerbeste vriendin.

Mis haar zo.

Dat is een hele goede reden om te gaan drinken. Het verdriet niet meer voelen, vluchten, verdoven. Maar dat is natuurlijk klinkklare onzin.

Drank zou het nu alleen maar erger maken.

Ondanks dat ik al op het weekpact sta sluit ik me vandaag ook aan op het dagpact. Niet omdat ik van plan ben om te gaan drinken maar om me wat minder alleen te voelen. En je weet het maar nooit.

 

Dagpact:

 

Momentum

Rosa

GECONDOLEERD EN HEEL VEEL KRACHT EN STERKTE!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorge/middag,

 

in 2001 heb ik een legionella besmetting opgelopen, toen gaven ze me verkeerde medicijnen en heb ik een medicijnvergiftiging gekregen. Ik raakte in coma en liet bijna het loodje. Ik zit sinds die tijd in een rolstoel, een beschadiging van de kleine hersenen was de diagnose, het ging de afgelopen jaren, langzaam wat beter. Maar nu ik gestopt ben met alcohol, is alles in een stroomversnelling geraakt, DAAR BEN IK ERG BLIJ MEE! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond!

Wat een beesten weer! :D (waarom bestaat die uitdrukking?)

Niet leuk om met de auto in te rijden, laat staan zonder regenjas op de fiets want auto´s spetteren je nat deze keer onbedoeld.

 

Ik moet nu heel sterk denken aan mijn vorige thuisplaats Eindhoven, met al zijn fietstunnels in het centrum. Die liepen al onder na 1 hevige regenbui. Nu zal het doorgaand fietsverkeer nog wel meer hinder hebben. LOL

Dat mag ik, want ben ook zo een fietser geweest daar. ;)

 

Al maakte ik toen van mijn fiets een waterfiets, wat niet heel lang werkte dus een handfiets werd. Wel op tijd bij de sollicitatie gekomen, maar ´m niet geworden. Lag niet aan het water trouwens. Ik paste daar gewoon niet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa, sterkte gewenst met je verlies.

Vergeet de mooie momenten niet, dan blijft er iets van de vriendschap altijd behouden ookal is ze er niet meer in levende lijven. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik het mag zeggen, ik bedoel het in ieder geval niet oordelend of zo hoor.

Maar..

 

Lars, ik heb er eens over nagedacht vandaag wat je schreef vandaag.

Het klinkt prachtig en zo..zo heb ik ook vaak gedacht maar het klopt niet.

Ik zeg niet dat je verhaal niet klopt maar je denkwijze klopt niet.

 

Je zegt dingen waarvan ik nu al weet dat je erop terug gaat komen.

Sorry. :blush:

Wat bedoel je met mijn denkwijze? Te overmoedig? Meld me droog af. Rosa nogmaals sterkte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...