Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 mei


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe nobel om het voor nieuwkomers toegankelijk te willen houden, daarmee neem je een hele verantwoordelijkheid op je. Ik ben ook een nieuwkomer namelijk.

 

Dus als je een negeerknop instelt dan blokkeer je daarmee alle schrijvers die je niet zinnen? Wat valt er dan nog te leren van elkaar? Dan creëer je onderlinge zelfbevestiging van ziekelijk gedrag, die voorkomt in menige groep. Lijkt mij zeer ongezond, net als het moedwillig willen provoceren van een forum als dit - nu zelfs door exen die het benutten als communicatiemiddel naar elkaar.

Ja, zo is het veilig?

 

Tweed is 100% reactief op Lars. Heeft geen enkele mening van zichzelf, schrijft nooit over zichzelf......dat noem ik geen schrijver. Dat is de tegenreactie op Lars maar niet een individu die over zijn eigen ADB schrijft.

 

Maar idd ik blokeer niemand. Ik wil wel zien hoever het doelbewust beschadigen op puur speculatieve gronden gaat. Kijken waar jou/jullie morele grens ligt/liggen Urania en Tweed. En kijken waar de grens van de mods liggen wat dit betreft. Dat blokkeer ik niet.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....

 

Maar idd ik blokeer niemand. Ik wil wel zien hoever het doelbewust beschadigen op puur speculatieve gronden gaat. Kijken waar jou/jullie morele grens ligt/liggen Urania en Tweed. En kijken waar de grens van de mods liggen wat dit betreft. Dat blokkeer ik niet.

 

Wat is er zo 'leuk aan' Erik en LadyJane? En, waar gaat dit over? Ik stelde een vraag aan Lars... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forumleden, ik trek me weer terug. Waarschijnlijk ben ik er op een verkeerd moment ingestapt, maar er wordt me nu teveel gehakketakt.

Ik begrijp wel wat Erik zegt, je kunt ook gewoon vanaf de zijlijn kijken hoe het loopt, en ik kan er ook wel om lachen, vooral om Plof, die met dat hilarische plaatje dwars door alles heen over de prutteltijd van asperges schrijft. (trouwens net gegeten, erg lekker, dus bedankt!)

 

Maar ik durf me niet kwetsbaar op te stellen en daarvoor kwam ik eigenlijk wel.

Niemand hoeft zich bezwaard te voelen, mocht daar al neiging toe zijn. Ik ben zelf de prinses op de erwt.

Aan iedereen die tips en andere reacties heeft gegeven: dank je wel, en ik wens jullie het allerbeste.

Groeten van Basta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik durf me niet kwetsbaar op te stellen en daarvoor kwam ik eigenlijk wel.

........   Ik ben zelf de prinses op de erwt.

 

Deze twee zinnetjes vind ik wel degelijk een vorm van kwetsbaar opstellen.

Misschien is dit een begin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef me gewonnen. Als mensen die hier steun willen weg gaan om dit hele gedoe is mijn tijd gekomen. Dit is het niet waard. Gefeliciteerd voor degene die mij weg willen hebben. Voor de anderen bedankt voor de steun en ga goed. Ik blijf mijn best doen voor de reden waar voor ik hier kwam. Alcohol de baas blijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me wel al een tijdje af waarom de moderator die berichtjes van Tweed laat staan.

Het is pure laster en wordt dus blijkbaar goedgekeurd. Ik word hier moedeloos van.

Hij of zij mag dus gewoon z'n gang gaan.

Als ik me niet vergis hebben andere forummers om minder een ban gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Tweed,

de gedachte is hier dat je trollen met hun eigen middelen verslaat?

Briljant, dat is net zoiets als alcoholisme de baas worden door een blik bier open te trekken. Ik ga nu echter een bak koffie drinken, miss hien zelfs wel een cappucino :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt inderdaad gesuggereerd. Hij/zij heeft z'n berichtje nu weer aangepast maar hij schreef eerder, de precieze woorden weet ik niet meer, maar het kwam hier op neer: dat de moderaters het met Tweed eens zijn en daarom zijn berichten laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het zo opvallend dat mensen zo overtuigd kunnen zijn van hun gelijk zonder echt bewijs te hebben. Zonder bewijs tegen een lotgenoot (mede alcoholist) zoveel speculatieve beschuldigingen. Er zijn meerdere malen beweringen gedaan dat mensen weten hoe de vork in de steel zit. Maar niemand weet dat. Niemand kan hier zeggen ik weet hoe het zit.

 

Stellen de mensen die dat doen nooit de vraag.....Wat als ik ongelijk blijk te hebben, wat richt ik dan potentieel aan schade bij iemand aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...