Yvonne Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemorgen frummers. Regen regen en nog eens regen. Maar binnen staan koffie en thee klaar Laat de dag maar beginnen. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemorgen Yvonne Dank voor de koffie. Bewolkt hier, maar gelukkig droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemorgen,Dagpact: momentum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemorgen allemaal. Hoe het hier is weet ik nog niet, heb de gordijnen nog dicht. Dagpact: Albert Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemorgen. Het is fris. Ik vertrek vanmiddag een week naar Spanje. Ik ga met een vriendin die weet dat ik niet meer drink. Zij drinkt ook niet. Een goede oefening. Mocht ik het moeilijk krijgen dan log ik ergens in. Prettige dag. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Fijne tijd gewenst in Spanje mikki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Fijne vakantie Mikki! Mooi dat je vriendin ook niet drinkt en op de hoogte is, dat maakt het al een stuk makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Dank jullie lieve mensen. Lars; zet m op. 2 stapjes voor en eentje achteruit, wordt op een gegeven moment een stap vooruit en nog een en nog een etc. Je bent sterker dan je denkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 dagpact Albert Momentum Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Even heel snel goedemorgen wensen. Wat een snertweer ! Regenbroek aan, en gaan met die banaan, Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 goeiemorgen frummers. 'Mikki, heb het goed in je verdiende Spanjeweek!(brengt vast geluk, want Spanje was ook mijn eerste week zonder alcohol. Wij kunnen dit Mikki!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Lars je betaalt een hoge prijs nu, weet je nog dat toen je er pas was hier mensen steeds schreven; geef je over? En toch lijkt het er op dat je nog steeds iets aan het bewijzen bent. (ikke zelf?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Dank je Jane :-) Lars; Tijd om toch naar een AA meeting te gaan. Nogmaals; je hoeft daar niets te zeggen, gewoon luisteren en er zijn helpt al. Het is tijd voor actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goeiemorgen allemaal, Ik sluit me graag aan bij het dagpact, klopt het als ik het zo doe? dagpact Albert Momentum Rosa Rapilos Basta Fijne vakantie, Mikki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 O, sorry Gipsy dagpact Albert Momentum Rosa Rapilos Gipsy Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Mikki, dat past helemaal bij je topic nieuwe levensstijl. Dat topic en verhalen hier in de dagdraad wat mensen ondernemen na het stoppen vind ik heel stimulerend. Fijne vakantie :-) Fijne dag iedereen, succes weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemorgen allemaal. Ben aan het bijkomen van akelige dromen., zitten nog in mijn systeem. Ik ga zo maar proberen ze eruit te sporten Koud en regen buiten, herfst. Gelukkig doet de verwarming het. Fijne vakantie Mikki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 goeie morgen kanjers even een berichtje van de bol het gaat goed met mij ik zit nu sinds een week in een revalidatie centrum een ga erg snel vooruit heb zelfs al alleen gelopen ook mijn hand gaat goed vooruit evenals het praten. het geheugen is niet beschadigd dus is nog 100 procent. verder ben ik wel een paar keer gevallen en heb daardoor een paar gekneusde ribben opgelopen. verder is het hier goed vertoeven en ben ik niet alleen. de deppressie is er nog wel maar daar slik ik nu medicatie voor dus dat komt ook goed. is het hier ook allemaal nog goed? huttula, AlbertRemmo, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goede berichten Bolletje! Doe rustig aan he. Knuffel van mij en Odie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Hoi Bolletje! Wat goed om te lezen dat je zo vooruit gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Bolletje!!,!!,,! Je bent ingelogd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 AH Bolletje onze berichten tegelijk geschreven. Wat fijn om te lezen dat je vooruit gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Wat leuk!!! Bolletje weer in de draad. Hard aan het werk dus om er helemaal bovenop te komen. Gaat goedkomen, je bent heel vasthoudend volgens mij. Veel succes en leuk je hier weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 dank jullie wel lieverds voor de reactie het gaat helemaal goed komen hoor Nadia, erik en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden