basta Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik heb nog nooit aan die oplossing gedacht, maar ik stem voor. Wij niet, dan niemand niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Haha... Ach, dan is er wel iets anders...maar de vanzelfsprekendheid van drank.. Hoe oud is jouw oudste? De mijne net 16, drinkt water en thee. En lijkt niet van plan om alcohol te nuttigen, als enige in haar groep. Daar dwingt ze wel een soort van respect mee af. En haar grap: ik heb Hugo op vandaag....is haar parfum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Yes! Geen drank, geen dobbelstenen, geen vrouwen... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Geen wapens ook meteen maar, maar de vrouwen zou ik er wel inhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 De fles aankijken, dat doe ik ook. Dan doe ik een mantra in m'n hoofd, en vervang de w door de p ' wijn =pijn '. Het wordt een soort dwangmatige tic maar het lijkt wel wat te helpen. Een fles pijn. Een fles pijn met een kruidig aroma van perzik, zeer geraffineerd en uit een goed pijnjaar. Zo train ik mezelf. I know it's weird.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Geen wapens ook meteen maar, maar de vrouwen zou ik er wel inhouden. Bob, laten we nou maar het zekere voor het onzekere nemen: geen drank, geen wapens, geen dobbelstenen en geen vrouwen. Lekker duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Eef, wat een goeie! 'U nog een pijntje, mevrouw?' Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Tot het punt dat de vrouwen werden afgeschaft, leek dit een zinnige oplossing. Maar nu pas ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Oké dan. Drank wapens en dobbelstenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik hoef ook geen vrouwen meer. Maar dat gun ik een ander wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Achterdeurtjes open houden. Niets meer en niets minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 (bewerkt) Qua drinken? (O nee, ik snap het. Meya is te rap voor mij) 12 november 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Zo, klaar. Ik heb het artikel over de cirkels van van Dijk nog eens gelezen. Poeh poeh. Tot morgen allemaal, bedankt voor het meebreinen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 (bewerkt) Hoe oud is jouw oudste? De mijne net 16, drinkt water en thee. En lijkt niet van plan om alcohol te nuttigen, als enige in haar groep. Daar dwingt ze wel een soort van respect mee af. 18 is mijn oudste, bij haar werkt het ook zo, dat haar vriendinnen het accepteren, en zelfs respecteren dat ze niet drinkt. (Als ik het goed zie.) Ik heb wel een rokend kind, oh, die jonge longen.... (bewerkt: en ipv maar. Pietlut) 14 november 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Mijn beeld van basta schudt ook even door elkaar. Kind van 18, dan ben jij dus toch geen 25. Grappig, dat vergissen. Zeg, ik las net heel ver terug dit bij je: ’Ik heb zo hard gewerkt deze week, dus voor straf drink ik een glas wijn zodat ik weer in de afgrond donder.’Staat in het blok nu. basta en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Haha..da's nog eens omdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Mijn beeld van basta schudt ook even door elkaar. Kind van 18, dan ben jij dus toch geen 25. Grappig, dat vergissen. Zeg, ik las net heel ver terug dit bij je: ’Ik heb zo hard gewerkt deze week, dus voor straf drink ik een glas wijn zodat ik weer in de afgrond donder.’Staat in het blok nu. Grappig, mensen denken heel vaak dat ik 25 ben. (nee hoor. Ja, blinden) Het Blok. Moeilijk om niet te gaan mooischrijven, lijkt me. Kruidenthee, jij schreef al eerder over dat gevaar, ook hier op het forum. Als je van taal houdt, en van mooi uitgewerkte gedachten en zielenkreten, is de verleiding groot om daar vooral op te richten. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Hmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Zolang je maar wel je echte gedachten omschrijft, lijkt me daar niets mis mee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Ik bedoel het 'verliezen' in de taal...de woorden...het drama. Het mooier of niet mooier maken van je gedachten. Een onbewust proces, het verhaal. Wat afleid van wat werkelijk is. Is dit te volgen ? smart, basta en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 (bewerkt) Ja! Als het afleidt van het werkelijke zeker. 14 november 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Vind dit een lastige. Zijn mijn gedachten en emoties minder authentiek en oprecht omdat ik moeite stop in het esthetisch omschrijven ervan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Nee, absoluut niet. Maar voor mij geldt dat ik dingen groter of kleiner maak. Mooier of minder mooi. Niet alleen schrijvend overigens...dit kan ik ook heel goed in gesproken taal Voor mij is het een valkuil, die afleidt van de werkelijke gedachte of ervaring of emotie. Onnodig drama zeg maar. Wat zorgt dat ik dan dus meer last kan hebben van situaties, gedachten dan nodig is. Het geeft een kleuring die mijn echte gevoel of mening verbergt. Mijn eigen objectiviteit vertroebelt.... Dit is hoe het voor mij werkt...heb ik ontdekt. Lastig te omschrijven. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Ik begrijp het wel, kruidenthee, en het is wat ik bedoel. Soms lees ik een mail van mezelf terug, na lang, en dan zie ik dat er een toontje om heen hangt, relativerend, of, nou ja, lolligdoenerig. Maar het is niet heel belangrik, het is een valkuiltje voor mezelf, Quinn, ik lees bij jou ook vaak verfraaiingen, maar de inhoud van je berichten blijft rauw en oprecht. kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Merci. Als het holle praat wordt, hoor ik het graag van je. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden