Nadia Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Rapilos Rosa Gipsy Daantje Nadia De klokjes doen hun best weer. Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 (bewerkt) @Jannigje: de sterren van de hemel gezongen? Hoop dat je er flink van genoten hebt! Lijkt me fantastisch om te doen. Jammer genoeg kan ik niet zingen (niet zuiver iig), neemt niet weg dat ik het te pas en te onpas doe 24 april 2016 bewerkt door Jannigje Daantje, AlbertRemmo, erik en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Wat goed om te horen Jannigje. Klinkt als een hele mooie ervaring! Met zijn allen knallen, plezier hebben en mensen plezier geven, wat een feestje! Tja en dan natuurlijk de afsluiter met drank Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Goeiemiddag  Dagpact:MomentumLarsRapilosRosa GipsyDaantjeNadia Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 18.00 uur bekerfinale.. Â Die ouwe met grote broer naar Rotterdam. Â Moeders en ik beginnen wat onrustig te worden hi hi.. Â Lijkt wel vroeger als klein kind, dat je wat onrustig werd met het naderende oud en nieuw, Â maar goed Harry mag mij nog maar een keertje uitlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Moet een oefening doen van de psycholoog Rosa Ik snapte de oefening al niet volledig tijdens de laatste sessie en moest er eigenlijk al 8 dagen geleden mee begonnen zijn.Alhoewel..ik snapte de oefening wel maar bij de uitvoering ga ik alle kanten uit.Ik moet een situatie omschrijven waarin ik paniek voel. Moet het gevoel benoemen dat die situatie met zich meebrengt en de automatische gedachten die daaraan vooraf gaan zoals bv ik ga flauwvallen. Dan moet ik die gedachten in vraag stellen..Daar begint het al een beetje te wringen.Maar het moeilijkste voor mij is dat ik tegenover die automatische gedachte een rationele moet plaatsen.Uuuuuuuurrrrrrrrgggggggggllll Nu ik eraan begonnen ben voel ik me nog lastiger dan ervoor. Moet er nog 8 doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Ik heb echt een hele boel zin om de handdoek in de ring te gooien.Stomme psych met zijn stomme oefeningen.Stomme wereld en stomme kat.Meneer schildpad niet...die is nog aardig.  *pruil pruil zegt de prinses  Stomme prinses! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016  Sorry...beetje one man show hier.Dramaqueen in the house. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Dagpact: MomentumLarsRapilosRosa GipsyDaantjeNadia Kruidenthee Wijfie Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Ik ben altijd heel vlug met mijn belastingen Jane  Ik krijg elke jaar terug..Vonneke, doen doen doen....bleeeukkkeeesss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Dat is inderdaad iets om tegen aan te hikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 en ik moet heel vet bijbetalen elk jaar, dus ja dat verklaart wel veel he. Succes met je oefeningen bij zoveel weerstand moeten ze wel goed zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Hoi allemaal, Â Ben weer terug in den landen na bijna 4 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 welkom thuis weer Albert :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Fijn dat je weer terug bent AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 24 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Meld me weer droog af..fijne avond iedereen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Hoi AlbertRemmo, heb je het goed gehad? Jannigje, wat een goede avond heb jij gehad, super! Fleeeuurrrtje, doe het nou maar :-) Ik meld me geslaagd af van het dagpact. Heb een fijne avond, allemaal! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Droge afmelding  Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Ik ben ook weer geslaagd. Fijne avond! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 ik meld me ook weer droog af voor vandaag tot morgen mensen slaap wel rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 En ook hier, een droge afmelding Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Ha, wat een fijn rijtje! Daantje en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Het wordt tijd voor mij om naar bed te gaan, dus sluit ik af voor vanavond. Ik wens ons allemaal een rustige nacht met mooie dromen. Morgen maar eens kijken of dat is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Beetje aan de late kant, maar droog gebleven. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden