Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 april 2016


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goede avond,

 

hoe lang geleden alweer... dat ik hier nog kwam.

Ook lang geleden dat ik nog eens kwam lezen....

 

Niet veel veranderd lijkt zo, maar dat is de normale gang van zaken toch. Verslaving blijft verslaving... mensen blijven mensen...

 

Even over mezelf eerst.

Drinken is de laatste jaren heel ver naar de achtergrond verdwenen. In zo verre zelfs dat ik me nu afvraag.. had ik toen wel echt een drank probleem of was het eerder een ander probleem waar (teveel) drinken bij kwam kijken.

 

Ondertussen is mijn moeder , die toendertijd een CVA had, voor diegenen die dat nog weten, overleden. Mijn vader heeft een hersen tumor en dat zal dus ook niet zo lang meer duren. Dan ben ik "wees". Broers en zussen heb ik niet.

Wel twee fantastische zonen... die nu ook al groter zijn en waar ik veel aan heb. (15 en 10)

 

verder heb ik het dus heel druk met de zaak thuis, mijn vader verzorgen en (toch wel) alleen staande mama zijn.

 

Ik las van Bolleke... toch wel een van de redenen om in te loggen! 

Wens ze ook van mij heel veel sterkte!!

 

Ook Jannigje! Wat werd ik blij van jouw draadje! Wat fijn om te lezen!

 

En Soothe... ook nog steeds stevig, stabiel en cool...

 

Jane ook!!! Nog steeds... <3

 

En zovele anderen die ook nog steeds hun best doen om iets te maken van hun leven! Soms al wat moeilijker dan anders.

 

Ik kom de volgende dagen nog lezen om te kijken hoe het verder gaat met Bollie... want ze is toch wel speciaal voor mij.

 

verder voor iedereen die t nodig heeft sterkte en anders slaap lekker!

 

Sloppel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeker lang geleden. Goed om te lezen dat drank ver achter je ligt en dat terwijl je toch veel mee hebt gemaakt en zorgen hebt gehad om je moeder.

Je vader nu ook ziek, goh moeilijk allemaal. Maar fijn dat je zoveel hebt aan je zoons!

Hond ook nog in huis??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(waarmee ik niet bedoel dat een alcoholverslaving geen echt probleem is... echt wel. en dat weet ik uit ondervinding, naaste omgeving enzo.. maar voor mij misschien minder dan wat ik toen dacht???)

bewerkt door VM1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop je hier snel weer te lezen Veee- Emmeke, ik lig al in bed, ga net als Plof (nee, niet NAAST Plof) vroeg slapen,morgen vroeg op. Mikki, Plof en Rosa ook alvast een goede nacht en alle andere frummers die nog op zijn.

VM, tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach hoe dan ook... ik ben blij dat alcohol niet meer zo een belangrijke rol speelt in mijn leven.

 

Wat daarom niet wil zeggen dat mijn leven zo makkelijk is nu...

 

Maar hier ook al in beddeke.

 

Dus tot later wellicht nog eens!

 

xxx (voor allen die mij nog kennen/willen kennen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk ken ik jou nog vlaams meisje. De laatste reactie uit het archief is van jou, daarom zag ik je naam en avatar altijd nog. Vind het leuk om verhalen te lezen na zoveel tijd en zeker als er in staat wat ik ook hoop dat drank echt een ontbetekend issue wordt.....het gaat bij mij de goede kant op.

 

Leuk dat je er weer bent.

 

En nu ga ik slapen, trusten iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...