Daantje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 zoveel respect naar allen hier!!! ik ben nog op weg. Dinsdag wil ik naar een aa meeting gaan. Wijs me de weg mensen!!! Maar nogmaals zo veel respect!! smart, Antoinnette en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Hartelijk welkom Daantje, Zelf ben ik nooit op een AA meeting geweest, maar vele van hier wel. Zij kunnen je daar vast meer over vertellen., Ben je allang gestopt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Respect voor jou Daantje dat je hier bent en naar AA gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Hoi Daantje! Ik meld me ook droog af, fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Meld me weer droog af, Werk zit er alweer op. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 welkom daantje En welterusten iedereen. Ik ga lekker vroeg naar bed. vooruit uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Goede avond, hoe lang geleden alweer... dat ik hier nog kwam. Ook lang geleden dat ik nog eens kwam lezen.... Niet veel veranderd lijkt zo, maar dat is de normale gang van zaken toch. Verslaving blijft verslaving... mensen blijven mensen... Even over mezelf eerst. Drinken is de laatste jaren heel ver naar de achtergrond verdwenen. In zo verre zelfs dat ik me nu afvraag.. had ik toen wel echt een drank probleem of was het eerder een ander probleem waar (teveel) drinken bij kwam kijken. Ondertussen is mijn moeder , die toendertijd een CVA had, voor diegenen die dat nog weten, overleden. Mijn vader heeft een hersen tumor en dat zal dus ook niet zo lang meer duren. Dan ben ik "wees". Broers en zussen heb ik niet. Wel twee fantastische zonen... die nu ook al groter zijn en waar ik veel aan heb. (15 en 10) verder heb ik het dus heel druk met de zaak thuis, mijn vader verzorgen en (toch wel) alleen staande mama zijn. Ik las van Bolleke... toch wel een van de redenen om in te loggen! Wens ze ook van mij heel veel sterkte!! Ook Jannigje! Wat werd ik blij van jouw draadje! Wat fijn om te lezen! En Soothe... ook nog steeds stevig, stabiel en cool... Jane ook!!! Nog steeds... <3 En zovele anderen die ook nog steeds hun best doen om iets te maken van hun leven! Soms al wat moeilijker dan anders. Ik kom de volgende dagen nog lezen om te kijken hoe het verder gaat met Bollie... want ze is toch wel speciaal voor mij. verder voor iedereen die t nodig heeft sterkte en anders slaap lekker! Sloppel! nancy, smart en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Heeeeee VlaamsMeiske! Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 hoi hoi Nance!! ja he.. zo lang geleden alweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Hallo luitjes. gisteren een AA meeting. Vandaag een strandwandeling en zo kom ik rustig het weekend door. Ik meld me droog af. Fijne avond nog mensen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ja zeker lang geleden. Goed om te lezen dat drank ver achter je ligt en dat terwijl je toch veel mee hebt gemaakt en zorgen hebt gehad om je moeder. Je vader nu ook ziek, goh moeilijk allemaal. Maar fijn dat je zoveel hebt aan je zoons! Hond ook nog in huis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Rapilos,je gaat goed! Je loopt zo'n beetje een halve week voor op mij:-) Welkom terug Vlaams Meisje:-) Ik meld me weer droog af voor het dagpact. Slaap lekker voor straks. VM1 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ja!! Mushke is nog steeds groot en wel aanwezig. En tja... misschien wel door te worden geconfronteerd met echt erge dingen.. dat ik drinken achter me heb kunnen laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) (waarmee ik niet bedoel dat een alcoholverslaving geen echt probleem is... echt wel. en dat weet ik uit ondervinding, naaste omgeving enzo.. maar voor mij misschien minder dan wat ik toen dacht???) 9 april 2016 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ik hoop je hier snel weer te lezen Veee- Emmeke, ik lig al in bed, ga net als Plof (nee, niet NAAST Plof) vroeg slapen,morgen vroeg op. Mikki, Plof en Rosa ook alvast een goede nacht en alle andere frummers die nog op zijn. VM, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) Oh ik las je laatste posting niet. Tja dat zou kunnen VM, of lijkt dat nu misschien alleen maar zo omdat er al zoveel tijd over gegaan is? 9 april 2016 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ach hoe dan ook... ik ben blij dat alcohol niet meer zo een belangrijke rol speelt in mijn leven. Wat daarom niet wil zeggen dat mijn leven zo makkelijk is nu... Maar hier ook al in beddeke. Dus tot later wellicht nog eens! xxx (voor allen die mij nog kennen/willen kennen) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 hheeee VMmeke♥ toch je codes weer gevonden? en Suikertje, goed jou zo te lezen joh! en welkom Daantje, ga dr voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Vlaams Meisje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Tuurlijk ken ik jou nog vlaams meisje. De laatste reactie uit het archief is van jou, daarom zag ik je naam en avatar altijd nog. Vind het leuk om verhalen te lezen na zoveel tijd en zeker als er in staat wat ik ook hoop dat drank echt een ontbetekend issue wordt.....het gaat bij mij de goede kant op. Leuk dat je er weer bent. En nu ga ik slapen, trusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Zeg dat het ni waar is!!!??? Is er een vlaamse in the house?Vlaams Meisje Het spijt me van je mama en ook waar je nu door moet met je papa...Maar wel fijn om te lezen dat het met jou goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Akkordeon is ook Vlaams. hoop haar ook vaker weer te zien op de draad of haar draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden