lady jane Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 oepsie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Beterschap bollie! Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Bolletje, wat een schrik. Ik wens je heel veel sterkte, ik stuur zoveel mogelijk positieve gedachten en energie naar je toe. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Plof hoe krijg je dat plaatje geplaatst? Ik kan geen plaatjes meer plaatsen, krijg elke keer de melding dat het bestand te groot is. Groter dan 30 bytes kan niet. In het begin lukte het wel? Kun je me ajb helpen, of iemand anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Wat een schrik. En er is niks te doen behalve wachten......duim voor je Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 jannigje, Als je foto's upload naar alcoholdebaas om ze in een bericht te verwerken dan gaat het alleen maar met hele kleine inimini fotootjes en plaatjes. Dat is niet heel erg prettig voor ons, maar voor de beheerders van het forum wel zo praktisch, want dan zijn ze niet zoveel serverruimte kwijt aan plaatjes. Beter is om een plaatje op internet te vinden. Dan de link naar het plaatje kopieren (in mijn geval, firefox engelstalig: rechtermuisklik op plaatje, selecteer "copy image location"). Drukken op "afbeelding" in de berichtvenster. Vervolgens link plakken in de tekstbalk (in tekstbalk staan: rechtermuisklik, selecteer: paste). Enter Eigen plaatjes kunnen ook, maar die dienen wel weer via internet toegankelijk te zijn. Eerst van je computer uploaden naar een webserver zoals http://nl.tinypic.com/ en dan de link van het plaatje weer gebruiken zoals hierboven beschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Net een profielfoto kunnen kleven.Eerst even langs jouw uitleg Plof op een ander draadje. Ging anders dat dat je het hier omschrijft maar even goed! Dus bedankt daarvoor! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goeiemiddag, Bol, ik denk aan je... o wat hoop ik dat je snel opknapt!! Ik duim voor je! Kom gauw weer terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Bolletje, hoop dat je vlug wat kan laten weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Ik heb net een tripje naar Eindhoven met de bus geboekt voor morgen.Ollanders pas maar op...Morgen komt er een niet zo slimme belg of twee aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 leuke profielfoto fleur, lijkt wel een beetje op een plofkoe fleurtje en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 owja geitje veel plezier in eindhoven Hoe gaat het me je twee vogeltjes, Ag. Al vriendjes met elkaar? tip: 14 t/m 22 mei is het nationale vogelweek, met overal in het land leuke excursies tegen kleine bijdrage. rasp komt zo, ben weg, laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Plof, nog bedankt voor je link van gisteren, ik ben ondertussen verliefd op de bosuiltjes! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Nu jij nog Angieta..Ik heb nog een leuke van een lama met een gek coupeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 smart en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Ik ga een kleine poging doen om de discussie naar deze draad te halen. Klein, want zo interessant vind ik 'm niet. Het lijkt me alleen erg vervelend voor Lars dat zijn hele draad volgeschreven wordt, met 0,0. Een trol, dames en heren, is kwaadaardig, of minstens onaangepast. Een trol, is er op uit om de boel te verstoren. Een trol stelt zaken ter discussie, die er in wezen weinig toe doen. Stookt vuurtjes op, gaat tegen de gevestigde 'moraal' in. Stelt regels die er niet zijn. In dat opzicht is noch Lars, noch Truus in mijn ogen ooit een trol geweest. En verder: INTERNET IS NOOIT VEILIG! HANG OP, KLIK WEG, en ga bij jezelf te rade. Jannigje, fleurtje, Kohtje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Bol, hoop dat het meevalt, sterkte daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Na die enorme bui van zopas zit mijn haar ook zo Fleurtje! Waaaahh plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Klein, want zo interessant vind ik 'm niet. Het lijkt me alleen erg vervelend voor Lars dat zijn hele draad volgeschreven wordt, met 0,0. dit begrijp ik even niet of heb ik wat gemist??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 ik heb wie is wie gekeken maar kan dat draadje niet vinden.... heb je een linkje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 net wakker lady jane en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 net wakkerScreenHunter_01 Apr. 07 13.17.gif OMG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Mijn god op laatst heb je een draadje binnen een draadje binnen een draadje, lekker overzichtelijk. Kan iemand mij in het kort vertellen waarom van Lars het account is opgeheven, hoef ik niet al die shit te lezen, mijn dank is groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Draadje inmiddels gelezen en (verwijderd door moderator) Diep triest, deze persoon dient opgenomen te worden. Of zoals vroeger op de brandstapel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden