Spring naar bijdragen

Woensdag 30 maart


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen langslapers

Lars al wakker?

Bol een extra :rose: voor jou

Ik zit te wachten tot het vrijdag is, uitslag van mijn bloedonderzoeken. Mijn spraak wordt steeds slechter. Ik lijk wel dronken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

Koffie en thee staan er al weer. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-03523900-1456817527_thumb.jpg
Jeetje Gipsy, klinkt heel naar dat van je spraak, toch de huisarts nog maar eens raadplegen hierover? 
En Agnieta sterkte, wat ellendig dat je weer zo last van die ontsteking hebt... 
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Rosa jarig vandaag.... van harte Rosa, hoop dat je een fijne verjaardag hebt. 
En ik wens je een heel mooi nieuw levensjaar toe .... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen. :rose:

Vannacht na uren wakker te liggen toch in slaap gevallen, en goed geslapen. Droom de laatste tijd veel over mijn man en over de d.a. dus misschien ben ik toch ook aan het verwerken.

Verder ben ik, op de vraag van gisteren over de psych. in januari geweest en daar heb ik medicatie van gehad in het najaar moet gaan slikken, maar omdat mijn h.arts denkt dat het van een winterdepr. naar een gewone depr. is gegaan, wil hij al eerder starten met die medicatie, omdat hij zegt dat de winterdepr. allang over had moeten zijn. Ik denk van niet. die gaat pas over als de zon goed gaat schijnen, maar goed, hij kan gelijk hebben.

Vandaag maar kijken hoe de nieuwe medicatie aan gaat slaan. We gaan er weer voor, en ik hoop dat die moeheid minder wordt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld ne nog droog af van gist en schrijf me weer in vd dagpact!!!

Proficiat Rosa!!

Smakelijke chocolade Fleurtje

Fijne dag allemaal.

Ik ben weer begonnen in t boek " nooit meer n kater".

De vergelijking met n verslaving en weer n glas nemwn en altijd te strakke schoenen dragen en elke avond even uit mogen doen....

Heeft mijn ogen zo geopend!!!!

Dag 5!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!

 

Rosa: van harte gefeliciteerd. :sun:  :sun: :sun:  

 

Bol, wat een gemodder he. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Neem je wel eens een zonnebankje? Dat geeft soms net eventjes een kleine oppepper.

Misschien doe ik dat vanmiddag ook even want het is nu buiten maar een waterig zonnetje.

 

Ik ga vanaf morgen de ad halveren. Vind dat best spannend want de twee weken op 3/4 maakten me

soms al een tikje wiebelig. Moet dat goed afstemmen met de druppels die ik neem.

Toch is dat lastig: wat is wat? Een beetje wiebelen moet ook mogen vind ik. En ik kom ook

nog wel verwerkingszaken tegen, dus is het logisch dat het evenwicht soms eventjes weg is. 

Ik observeer geduldig :) en ik drink hoegenaamd niet. (schiet ook niet meer door)

 

Ooww, er komt een schip zure appelen aan....... :(

Gauw de deur uit, auto in..

 

Sterkte voor eenieder: Agnieta, Gips en wijfie dr hondje.... keep the good spirit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Smart,

Nee een zonnebankje niet, dat helpt niet tegen een depressie. Vrijdag een zonnebank buiten. :)

Het valt me trouwens op dat er zo weinig geschreven wordt over winterdepressies. Net of mensen bang zijn voor psych. problemen.

Ja en de a.d. Lorazepam heb ik echt met hele kleine stukjes afgebouwd, dan merk je er eigenlijk weinig van. Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je ze geslikt hebt.

Verder ben ik net gebeld door mijn h. arts en de medicatie die ik gisteren gekregen heb moet meer worden. Hij is begonnen met de laagste dosering.

Ik ben zo blij dat er eindelijk serieus aandacht aan wordt besteed nu. Volgende week dinsdag belt hij mij weer. Lief hé?

en nu maar echt hopen dat dit de laatste depressie is geweest in m'n leven. :sun:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

....(Wat ga jij trouwens goed zeg :) ) :rose:  :present:  :musicnote: ,..

 

Ja, gaat zeker goed :) . Ik ben zelf verbaasd. Ik denk dat het komt door een combinatie van factoren:

 

Ten eerste omdat ik laatst een hele lijst moest invullen voor de anesthesist en eerlijk moest aangeven dat ik dagelijks een aantal glazen dronk. Ik kon het niet mooier maken dan dat het was. Deed ik wel een beetje want ik dronk wel meer dan een aantal glazen.

Eerlijkheid en alcoholisme gaan niet goed samen, tenminste niet bij mij.

 

En omdat ik het filmpje van Els Noorlander heb gezien, was geen griezelfilm maar écht heel leerzaam. Er werd me een hoop duidelijk.

 

En ik kreeg een poos geleden opeens paniekaanvallen voor het rode stoplicht. En rode stoplichten kun je niet vermijden.

Heb nog een tijdje, als ik met de auto weg moest, propranolol geslikt om de ergste pieken van mijn paniek weg te nemen. Maar ik zag ook wel in dat dat niet de oplossing was. In de periodes dat ik drink heb ik meer last van paniekaanvallen dan in mijn droge periodes. (hoort eigenlijk op het paniekdraadje thuis, ik weet het)

 

En dat in willekeurige volgorde.

 

Ik ben nog wel voorzichtig met blij zijn want ik heb genoeg ervaring met stoppen om te weten dat het ook ineens weer om kan slaan. En dan komt het op wilskracht aan. Dus ik moet nog niet te hard jubelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...