Spring naar bijdragen

Donderdag 24 maart


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

BOLLETJE

Als je een beetje antwoord wilt hebben op je vraag van gisteren over terroristen, kijk naar om 16.00 uur naar Pauw.

Dat was een leerzame uitzending, vooral een 30 jarige Belg die was geradicaliseerd, maar toen hij Hodgkin kreeg, tot inzicht kwam en nu op scholen  e.d. daarover praat.  Een sympathieke rustige man.

Als je bij de tandarts bent, kun je mss op internet terug kijken, zeer de moeite waard.

Sterkte.   :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Lars, daar zal je zekerheid een heel eind sterker door worden.

 

Zo naar de tandarts geweest. Tand en onderkaak helemaal ontstoken, dus eerst spuiten en boren om te kijken of ze de zenuw dood kunnen boren maar das niet gelukt omdat die te diep lag. Toen maar getrokken en omdat het een hoektand was, zat ie nog al diep.

Mensen mensen dat deed pijn zeg. Die verdoving werkt maar half omdat het hele zaakje ontstoken is. Bah. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, de klusjesman is net weg, altijd gezellig, heeft ook wat bolletjes in de tuin gezet.

Ik had die zondag, toen ik voor het laatst boodschappen deed, een ventricuteer machine gekocht. Sorry, kan dat woord niet onthouden.

Die zat nog in de auto en hij heeft hem eruit gehaald en we hebben hem samen in elkaar gezet, dat vind ik leuk en ik vind het ook stoer dat ik zo'n ding heb.

Het is heel zwaar werk met de hand en nu hoef ik niemand meer om hulp te vragen. Meestal betaal ik daar dan voor, dus kan dan ook zo'n ding kopen voor 60 fleuries, was ook nog eens 30 afgeprijsd.

Maar al met al heb ik nog niets gegeten, ga ik nu maar eens doen en dan op de sites kijken wat en waar er is wat ik wil kopen.

Anders ga ik gewoon voor de supermarkt in de vlg. plaats met het aanbiedingenkrantje in de hand.

Wel afgeleid van mijn verslavingen, dat is dan weer mooi meegenomen en de klusjes zijn gedaan.

Behalve die brief.......... :devil:  :devil:  :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Dit was mijn laatste werkdag van deze week, morgen vrij en maandag ook.

Maandagavond pas vliegen naar Frankrijk, dus ik ga op mijn gemakkie met bus en trein naar Schiphol, geen stress en geen paniek.

Ik loop liever nog 4 uur rond op Schiphol, dan dat ik nog maar een half uur heb, da`s echt niet mijn ding dus.

Verder ga ik deze 4 dagen goed benutten in huis en voor mezelf, kapper in de planning, moet wel want het word langzamerhand model Hans Klok, ja vroeger had ik ook lang haar, maar dat was toen, en er vielen nog geen gaten in ;)

Met een beetje goed knipwerk, kan ik er best nog wat van maken.

Huiswerk, ik wil eens een keer terug komen in een in eerste instantie opgeruimd huis, wat ik daarna nog ga schoonmaken ook zie ik wel.

Wat ik ga eten weet ik nog niet, ik heb niet zo`n zin in uitgebreid, ik was vandaag in Amstelveen, Amsterdam en Oosterhout.

Ik heb nog frituur, denk dat het dat wel word, garnalenkroketjes, zwezerikkroketjes en dergelijke.

Ach ik kom de avond wel door hoor :D

 

Bolletje :heart: , jammer van je hoektand, en denk dat je nu wel een prothese moet toch?

Hoektand is zichtbaar als je lacht of praat, of je kan raar gaan praten zodat het niet opvalt :D

Sterkte Bol.

Ik meld me later nog wel ter afsluiting van vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde in de sauna al

van Johan Cruijffs dood.

Markante man met markante

uitspraken; eigenlijk ben ik

onsterfelijk zei hij al.

Mijn vader is net zo oud geworden,

ook bijna zijn hele leven gerookt, dat

ging zo in die tijd. Maar aan hartfalen

en een maagbloeding gestorven. Te jong dus ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR: moet je wel te lang op zo' n vliegveld rondlopen? Linke soep.... brrr.

En ga je op vakantie dan? (niet goed onthouden wat je schreef)

 

Ja rotverslaving jowan, maar hij - JC - was er toch al heel lang van af?

 

Mijn quiche was erg goed gelukt; zelfs beter dan vroeger; dingetjes toegevoegd voor de kleur

en smaak. Nou die hou ik erin! En verder olderwets rummycuppen! En ik heb niet eens verloren! :lol:

 

Welnu, haast tijd voor het bed. Wens jullie een goede nacht :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nix

 

Heerlijke dag

 

Roadtri[p

Velp-Nijmegen-Arnhem

 

In laatst genoemde stad

effe een bakkie gedaan

Bij een "ooit frummer"

 

Altijd leuk

Reizen en mensen ontmoeten

 

Doehoeg!

:)

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...