Spring naar bijdragen

Maandag 21 maart


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goed mijn haar is rossig blond geworden. Geld voor een kapper heb ik niet dus ik moet het er maar mee doen.

Ik heb op de bank geslapen bij mijn moeder want op de logeerkamer raak ik in paniek als ik wakker word en mijn moeder heeft een nieuw koffiezetapparaat met bonen die gemalen worden en ik ben nu dus wakker.

Straks naar verslavingszorg kennismaken met de hoofdbehandelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen.

Een nieuwe week aangebroken.

Het is maandag! En ik heb best zin in de week. Niks geen katers, opstart problemen etc etc.

Gewoon rustig. Stiekem heel fijn.

 

Roze, blond haar? Leuk! Nu vast even wennen, maar het is lente. En straks met het lekkere weertje staan al die lichtere haarkleurtjes best leuk!

Succes vandaag Gipsy!

Prettige maandag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers... 

Om kwart voor zes klaarwakker... nog heel even soezen en ben 

zowaar weer in een diepe slaap gevallen. 

En heftig gedroomd, blehhhh.

Maar nu toch helemaal wakker. 

Koffie en thee zijn inmiddels gezet, 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-03523900-1456817527_thumb.jpg

 

Succes straks Gipsy, lijkt me dat dat haar jou heel lief staat... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie ook een goedemorgen Koh en Leila... 

 

Gisteren nog geslaagd op de Eendjesmarkt Koh? 

 

Ja, had helemaal over de mod heengelezen.. 

Dus toch maar slingers dan  :P

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Van harte Mod, dat we nog maar lang hier onze wederwaardigheden mogen neerpennen...

En als dit betekent dat het forum vandaag inderdaad 11 jaar bestaat vieren jullie dat vast wel.... 

Komen jullie hier rond een uur of tien ook wat gebak neerzetten? 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Eendjesmarkt.. tja. Dat was al weer eergisteren. Heerlijk relaxed sfeertje altijd. Gedeeltelijk binnen (kleine en schone onderdelen en

artikelen) en gedeeltelijk buiten (vette- en (erg)grote onderdelen en artikelen) en altijd de start van "het seizoen".

We zijn al een dikke 35 jaar dikke vrindjes met de eend-achtigen. En een dikke 25 jaar van verschillende clubs lid.

Ik ben erg onhandig wat betreft (auto)techniek, maar dankzij de mensen in het clubgebeuren rijden we nog altijd in 2 pk- tjes rond.

Momenteel een dyane 6 uit 1983 en een acadiane uit 1984.

In ruil voor technische hulp heb ik in de loop van de jaren heel wat

eendjes, dyanes,  tractions en HY's getekend, meermalen trouwkaartjes gemaakt en als een soort gevolg daarvan ook geboortekaartjes..

 

In m'n (= onze) slechtste gebruiksjaren lag het hele eendgebeuren zo'n beetje op z'n gat. Maar sinds een jaar of zeven zijn we weer

terug. We hadden geen eend meer, maar het citro-virus blijkt erg hardnekkig te zijn. Nu ik me niet meer bij elk wissewasje hoef klem te zuipen

heb ik een oude liefde weer met veel enthousiasme omarmd. Met als gevolg die twee A-types (= op de eend gebaseerd).

 

Op de onderdelenmarkt heb ik 2 achterspatlappen met bevestigingsbeugels gescoord, een zekeringkastje en een (reserve)dynamo.

Dit zijn nou net allemaal dingen die ik zelf kan aanbrengen/vervangen.. helemaal onbeholpen ben ik nou ook weer niet na al die jaren. ;)

 

En nu weer gewone boodschappen doen. Tot later.. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

 

Leuk die techniek rond den oude eendjes; krijg er heimwee van in de middenrif streek :)

 

Sjonge wat sliep ik weer lekker. En voor het eerst kon ik iets terughalen van het gemoedelijke dromen wat ik tegenwoordig doe.

" gezellig gerommel"

 

Enfin, nu een beetje opschieten: straks aan de wandel. Vanavond AA.

Overzichtelijke weken heb ik de laatste tijd, erg fijn.

 

Speciaal voor Mikki en Lars een goede nieuwe week gewenst. Spannend allemaal weer.

 

fijne maandag allemaal! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pumpkin

Niet best je arm breken, sport levensgevaarlijk   :lol: ,ik doe er dus niet aan.

Maar het lukte mij om tijdens gladheid mijn pols op 2 plaatsen te breken en niet omdat ik uitgegleden was. Ik keek wel uit , ging de straat niet op.

Nee, ik viel uit bed, het hoge bed dat van mijn moeder was geweest.

Het was mijn rechter pols en ik zat in het gips. Je komt er zelf wel achter hoe "onthand" je bent met 1 hand.

Gelukkig kwam de thuiszorg me aankleden en wassen. Ik woon alleen, dus moest vaak een beroep op anderen doen voor de kleinste dingen.

Dan leer je wel om hulp vragen. 

Als het een mooie rechte breuk is, zal het wel meevallen wat betreft de duur.

Ik kreeg complicaties en heb heel lang therapie gehad.

Ben je al thuis en woon je alleen?

Zo niet, direct de gemeente bellen en hulp vragen, dat kan heel snel geregeld worden, maar je moet het natuurlijk wel vragen.

Sterkte er mee.

:rose:

Ik sla een stukje in mijn hoofd over, namelijk of je hulp hebt, zowel voor hh en pers.verzorging.

bewerkt door lidia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

 

Sterkte Pumkin.

Niet leuk he :(

 

Gewerkt vanaf 7.45, later in de middag naar de dermatoloog geweest, o.a. voor een pigmentvlekje in mijn gezicht.

Met stikstof bewerkt.

Brand nu een beetje en is een rode plek geworden

Meteen factor 50 gekocht, om in te smeren morgen, want uitkijken voorlopig met zon en licht

Nieuwe afspraak gemaakt voor een ander pigmentwratje in mijn gezicht, en een raar wratachtig iets op mijn enkel.

Maar dat moet verdoofd worden eerst

 

Verder, geweest voor controle voor mijn psoriases plekken.

Had de creme niet gebruikt, die mij 2 maanden geleden voorgeschreven was.

Omdat het niet goed was bij hoge oogdruk (heb ik)

En omdat het een zware hormooncreme was (wil ik niet)

Nu een andere creme gekregen, zonder hormonen.

Enfin, proberen maar dan

 

Trek in wijn vanmiddag.

Het huis dat ik schoon maakte stond vol met flessen drank, waaronder wijn.

Dan wordt/ben ik moe, want is mijn tweede schoonmaakadres tegen die tijd.

En dan die flessen...

Pfff, zo ben ik vaak voor gaas gegaan hoor, door op de terugweg snel even een fles te halen.

Enfin, maar niet gedaan dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...