Skip Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen allemaal. Niemand nog wakker natuurlijk en terecht: veel te vroeg en veel te koud Maar ja het werk roept : " Florence Florence waar blijf je met je lampje en je zachte handen " Kate en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Darlene Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen Skip! en allen! Hier geen werk vandaag, maar moeite met slapen. Dus dan maar uit bed. En koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan edit: twee keer is een beetje teveel van het goede. 5 maart 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen frummers. Hier ook al een poosje op en lekker aan het rommelen... Koffie en thee staan inmiddels klaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen, Koud buiten brrrrr.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Tsja.... wat moet ik daar nou op zeggen Hahahaha ik zit hier in mijn eentje hardop te lachen. Toch maar eens op zoek naar een volle kan... De theepot zit overigens nog wel vol als ik hem hier neerzet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen Toinenmans... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Zo dan, gelijk maar even verse koffie gezet, tis tenslotte zaterdag, hebben de meesten van ons net even meer tijd om nog een extra bakje te nemen Darlene reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen allemaal. Geen lente te bekennen hier. Dan maar eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hihi, goedemorgen Sohwat en A3. Fijn dat je er weer bent Sowhat... HIer ook geen lente buiten hoor, zelfs nog wat sneeuw en dauwresten .... Maar wél droog inmiddels en windstil, dus we mogen niet klagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 goeiemorgen frummers de zon doet alweer zijn best hier. (en Lars, ik zag een halfvolle kan koffie☺) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Nog steeds een wattenhoofd Geslapen als een blok vannacht. Straks weer werken. Bleeehh, zo geen zin in ! Ga maar vast boterhammen klaar maken om mee te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Oeps... cola vergeten en zie dat Fleurtje er aan komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goedemorgen Minder goede nacht hier maar toch behoorlijke stukken geslapen.Nog een beetje een slechte nasmaak van gisteren maar zoals Taylor Swift zingt...shake it offHij zong op zijn minst niet slecht. Welkom terug Sowhat, ook al was ik waarschijnlijk één van de redenen van je vertrek.Garnaaltje (Akelei), waar zit je inderdaad?Is Witte ook vertrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Oeps.. Nu ja, twee keer is ook verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 ja Witte is al heel lang vertrokken helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Het zou mooi zijn als ze eens binnenwipte maar dat zal er wel niet inzitten dan waarschijnlijk.Witte was de eerste waar ik op botste bij mijn aanmelding.Ze is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik ga me maar eens klaarmaken.Moet nog naar het postkantoor.Mijn broer ging al informeren en blijkbaar moeten we, als we de post van papa willen doorsturen naar een ander adres, het attest van overlijden binnendoen en willen ze alle handtekeningen van de erfgenamen.Komaaaaaaan, hoe belachelijk kan het worden?Stuur gewoon de stomme post door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Nooit zonder cola Lars.Moet je eens proberen..krijg je bubbels van in je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden