jowan Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. Wellicht tot morgen. ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Ronja, wat fijn! Goed bezig! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Hier ook droog voor dagpact. Slaap zacht allemaal, nu of straks. smart en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 fijn he dat het forum zo ook werkt♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Dag allemaal! Mijn wordfeuters houden het voor gezien! Dan moet deze verslaafde... maar es gaan douchen, zucht. Zinnige dag gehad. Meer met het koppie bezig dan in beweging. Morgen maar weer wat actie in de tent. Welterusten!... en droog, ja veel natte thee. ronja en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Kan altijd beter! Maar gaan doorrrrr........... (zie mijn draadje op wie is wie) Fijn dat je er weer bent. Heb je gemist. Ik kijk straks even op je draadje.. Mijn papa stierf een tijdje geleden. In de nasleep daarvan botste ik op andere dingen. Vooral een schuldgevoel naar mijn dochter, niet goed weten of ik er het met haar een keer over moet hebben etc. Dat gaat op en af. Ben er nog niet uit of ik er iets mee moet. Dat is het ongeveer in het kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Schuldgevoel waarover? En waar twijfel je aan om te bespreken met je dochter? Gecondoleerd nog met je pa... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden