Spring naar bijdragen

dinsdag 1 maart


fleurtje

Aanbevolen berichten

Fleurtje;

Welkom terug! :rose:

 

Ik hoop maar dat we beide wat zijn gegroeid in tussentijd want ik

weet niet of jij het nog weet maar wat hebben wij in het verleden

veel pijlen op elkaar afgeschoten. :face-icon-small-shocked:

Er was altijd wel iemand van ons beiden geband, als ik het niet was dan jij wel en andersom.

Of allebeide.

 

Dat jij een eeuwige ban kreeg heb ik nooit begrepen want ik was geen haar beter.

En soms nog niet. Maar met Truus had ik geen problemen dus het gaat vast wel goed komen. ;)

 

Fleurtje met de snicker, ja he.

 

Hey Agnieta ( Abba?  :P )

Dank je wel! 

Ik herinner me het nog  :) 

Ik ga er vanuit dat we elkaar nog wel eens zullen irriteren. Maar dat is geen ramp toch?

Het is hoe we ermee omgaan dat het verschil zal maken in de toekomst.

Als ik je toch op één of ander moment een minder fijn gevoel zou geven, zeg het me dan maar..

 

Ik vind het fijn dat je schrijft dat je mijn permanente ban nooit echt begrepen hebt. Ik heb nooit gedacht dat het je veel kon schelen, laat staan dat ik ooit dacht dat je dacht wat je nu denkt (kan je nog volgen  ;) )

Chocolade! Zwijg me ervan! 

 

:rose: 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onmogelijk zo'n opgeruimd huis met 3 kids Ietje, laat hij het lekker zelf opruimen, als hij zich daaraan stoort...

In een huis moet geleefd worden!

 

Net een vreselijk woede aanval gehad, aanleiding: ik kreeg het uitje niet gesneden voor de macaroni, dat was even de druppel, had m'n hele huis wel in elkaar willen schoppen.

Gelukkig is er alleen maar een stukje van mijn vloerwisser af...

Kon ik maar even een poosje op vakantie of gewoon bij iemand logeren voor een poosje, maar ik zou niet weten bij wie, ik word gek hier in huis.

Heb je met de vloerwisser op het uitje gemept?  :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Agnieta: zoals ik gister al zei: ook al drink je niet, je vertoont nog steeds het gedrag van een alcoholist. Ik had het zelf ook: iedereen en alles was bagger en ik was zielig. Totdat ik me eindelijk begon te realiseren wat mijn eigen aandeel was. En als het tegenwoordig bagger is, dan denk ik twee keer na maar dan hoor je me ook echt ipv dat ik in mijn dronken gelal tegen windmolens vecht..Soms gaat dat goed, vaak ook niet, net een normaal leven zeg maar. En dat is ok !:)

ZBB: blijf je bij, heb je al wat stappen ondernomen richting een zelfhulpgroep?

Dit weekeinde belastingaangifte doen: ik zie er nu al tegen op! En dat is ook ok, aangifte doen is bal, voetbal daarna kijken met een zak chips wordt mijn beloning.

Houd het droog allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is bagger niet zoiets als een grote boodschap?
Kakadoetje..

Ik moet even terug voor de tevee

Letje, spijtig dat je man zo reageerde. Misschien verwachtte hij er meer van en begrijpt hij daarom niet goed dat zelfs een miljoen met één centje begint.
Dat komt nog wel.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, fijn die eerste positieve indruk vandaag

Ietje, wat deed hij boven? 

 

Wijfie, waar woon jij ongeveer?
 

Hier vandaag een zieke dochter op de bank :( 
Gelukkig ben ik weer herstellend en kan ik voor haar zorgen nu, zó fijn om te doen!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bagger

als woordenboektrefwoord:

bagger:

v. slijk, modder.

als trefwoord met bijbehorende synoniemen:

bagger (zn):

blubber, modder, prut, slijk, slik

als synoniem van een ander trefwoord:

modder (zn) :

bagger, blubber, derrie, flodder, krot, moor, prut, slijk, slik, smurrie

slijk (zn) :

bagger, blubber, modder, prut, slib

prut (zn) :

bagger, knoeiwerk, rotzooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

mooie liefdevolle, helpende draad vandaag.

Agnieta :heart: wat vind ik je verschrikkelijk

 

goed bezig :)

sorry van gister, ik voelde dat je je moest verantwoorden voor jou en je zoon,

ik voelde hulpeloosheid, en in jouw geval kom je dan aan mij.

 

Drank kun je voor kiezen of niet, je kunt stoppen met drinken en dergelijke, dat geld niet voor een kind.

Nogmaals, ik heb zelf geen kinderen, maar wat ik meegemaakt heb met Will en haar zoon wens ik ook niemand.

En het gaat niet over mij (een beetje) maar over haar en haar zoon.

 

Wat ben je mooi bezig vandaag Agnieta, hou dat vast.

Mooi de reactie`s én antwoorden.

Zo moet het gaan.

 

Ik ga even naar de winkel om groente te halen voor door de aardappelen, heb in mijn hoofd witlof (een normaal mens hersenen :D )

Schrijftaal en spreektaal hè?

Laat het nog weten

tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat dat nut heeft Wijfie om tijdelijk ergens anders naar toe te gaan. Heb ook even gedacht, nou dan  kom je toch een poosje hier, maar dat is uitstel van executie, je moet hier doorheen meid. Je kan het rouwproces niet voor je uitschuiven want je neemt jezelf mee, overal waar je naar toe gaat. En het verdriet blijft zich opdringen. Rouwen en de pijn durven voelen is de enigste manier om het verlies te verwerken, en om te leren gaan met een groot stuk eenzaamheid die je nu vaak ervaart. Als je het blijft weg drukken komt het er dadelijk ongecontroleerd uit en kan je doorslaan, en je dan het houvast aan jezelf helemaal kwijt raakt . Dan ben je verder van huis. ;)  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen! Ik lees mee mee, weinig tijd te reageren! Wel ff Ietje, doorzetten! Doen etc! Niet toegeven aan moe zijn, ken het maar van moe wordt je moe van! En agnieta, groei, lees jezelf en trots op je!! Zolang je niet drinkt kn je alles!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR met witlof in zijn hoofd, jaja. Je eet wel laat...  maar eet ze smakelijk dan maar. ;)

 

Heerlijke pyama dag gehad; slomer kon haast niet. Veel wordfeud en fb filmpjes kijken.

Platte kont van het zitten. (Kon het nog platter?)

Straks maar even douchen nog.. :blush:  en fris in bed.

 

Maar eerst nog wat doorrommelen.

 

 

Bah Ietje, wat vervelend zeg!!

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa ik zou graag aan zee willen wonen misschien kunnen wij ja reulen .Maar Limbabwe is ook heel mooi. Kan mij ook voorstellen Wijfje , dat het even goed kan zijn om even een paar dagen weg te zijn , energie mer iets leuks opdoen en dan kom je wel in je situatie terug maar misschien kun je het heele proces dan beter aan .

Net met mijn tee naar bed vertrokken ben toch een klein beetje trots op mij 8 weeken niet gedronken .Ben er nog heel lang niet dat kan ook niet maar wel op de weg een weg met nog veel stenen maar ook af een toe met gras .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...