fleurtje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Dat begrijp ik wel Ronja Tante Truus ..inderdaad niet mijn beste ingeving Wijfie. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Agnieta, Zal eens proberen uit te leggen wat ik bedoel, als ik reageer op jou. Ten eerste heb ik het goed met je voor, het is niet mijn bedoeling je af te branden. Maar probeer je te laten zien, dat je overal op reageert, in inpulsiviteit. En dat is iets wat ik nog wel herken, in mijn eerste tijd van het stoppen. Me meteen aangevallen voelen. Denken dat men mij niet serieus nam. En dan kwam ik wel met iets, wat vaak kant nog wal raakte. En schopte ik in de rond. Dan kreeg ik ook een hoop bagger over me heen. Maar ik dacht daar dan over na en kwam zo tot de conclusie, dat het aan mijn alcoholistische gedrag lag. Denk nu eens na over het bovenstaande. En laat dan eens weten, wat je er van vindt. Je mag een andere mening hier over hebben, want ik heb de wijsheid ook niet in pacht. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Was bang dat je als gevolg van eerlijkheid het account Truus en Fleurtje weg zou raken met je eeuwige ban. Goed dat je open en eerlijk was die dag en dat je nu weer Fleurtje bent. Welkom terug. Voor een alcoholist die de support van deze site soms nodig heeft vind ik een permanente ban een veel te zware straf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Hoi allemaal, Ik was vanmorgen gehaast en had me snel even op het dagpact gezet, maar waar? Niet op vandaag geloof ik.Bij dezen dus dagpact aangemeld en geslaagd afgemeld.Ik moest ineens ruim voor 8en weg voor mijn werk, en `s morgens heb ik toch wel een bepaald stramien qua wakker worden. Dus wie het weet mag het zeggen (waar ik me gemeld heb) Verder heb ik nu vluchtig gelezen en vind dat een bepaalde forummer erg word aangevallen, gaat niet over drank, maar over moeder en kind. In het begin met Will bemoeide ik me ook wel es met haar en haar zoon, toen zei ze "mijn zoon en bemoei je er niet mee" maanden later vroeg ze ineens aan mij "hoe zou jij dat doen?" en mijn antwoord was "jouw zoon Will daar bemoei ik me niet mee" En ik kán een moeder en kind niet adviseren, ik heb zelf geen kinderen, vond het ooit jammer, maar ach 1 van mijn exen was zwanger van mij, ze had al een dochter,en gaf meteen al aan dat als haar iets overkwam, dat beide? kinderen naar haar broer zouden gaan,waar ben ik dan als vader van 1? Het is miskraam geworden, kunnen jullie snappen dat ik daar blij mee was? Haar dochter weg en eventueel mijn zoon of dochter. En Agnieta kan écht wel voor zichzelf praten qua drank. Sorry dat ik het even van je overneem. Praat haar geen schuldgevoel aan over wat een moeder moet met haar kind van 13, of andersom (dat heeft ze al) Voorbeeld van Will en haar zoon. 1996, Will is geopereerd aan spataderen en moet 24 uur in bed liggen thuis, de deurbel gaat, zoon zegt doe even open, Will ligt boven, zoon zit beneden, Will gaat de trap af om open te doen en is bezoek voor zoon. Ik ben zonder iets te zeggen naar huis gegaan met tranen in mijn ogen. 1 voorbeeld maar, ik heb er tig Wie als forummer kennen jullie? Hou het alsjeblieft op alcohol gerelateerd of écht ditjes en datjes. Ik wil niemand aanvallen, laat ik dat vooropstellen, maar ik hoop van ganser harte dat jullie snappen wat ik bedoel. En dat moeders aan de drank was en vervolgens zoon uit huis geplaatst heeft er niks mee te maken nu. Moeders is bezig, zoon ook, ze komen elkaar wel weer tegen, en ze houden van elkaar, beiden moeten een weg vinden, laat dat alsjeblieft over aan moeder en zoon. Stamppot boerenkool, over van gisteren, lekker makkelijk dus ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 wel een punt A3, blijf het moeilijk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Fleurtje, welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Mooie dat die ban is opgeheven Fleurtje, welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) Ha die Tr.. Fleurtje leuk dat je er weer bent. Jij! Jij verdient een paar dikke vette pluimen in je poep! Ik heb je gevolgd zoals ik had gezegd en kerel....gij zijt goe bezig! 29 februari 2016 bewerkt door fleurtje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Bedankt voor het warme welkom.Het voelt een beetje dubbel want daar waar ik ergens wel begrijp dat mensen op hun hoede waren als het om Truus ging, is ze Fleurtje. Of toch voor een groot deel.En toch is het nu voor de meesten een ander verhaal.Waar ik geen bezwaar tegen heb uiteraard want Truus werd voor mezelf een pijnlijk iets in een nog steeds moeilijke periode.Een aantal mensen kwamen ongenadig uit de hoek. Daarom wil ik nog even een dikke kus gooien naar Vlok Je omschreef goed hoe het voelde voor mij. Het is niet mijn bedoeling om op deze manier met stenen te gooien.Ik kon hieromtrent ook niets zeggen maar dat zou bizar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Ik veeg mijn schup af en kruip onder de lakens.Vonneke, als ik er morgenvroeg niet geraak wil ik je hierbij al nen dikke geven.Maar geef mij toch nog maar steeds ne cola zero zenne Een boke met spek is ook ni slecht Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Welkom terug fleurtje, Ik meld me droog af voor het Dagpact Lees morgen nog wel even bij. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goeie avond allen Ha, die Bellefleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 AlbertRemmo klopt ook wat je zegt , veel verhalen hebben toch 2 of meer kanten .Een Agnieta ik wilde je niet aanvallen , dit was mijn eerste reactie en nu denk ik wel , Ik was er niet bij en ik loop niet in jou schoenen misschien was mein reactie niet heelemal terecht zo simpel zou het voor jou niet zijn .Er zijn ook genoeg mensen die over mij mijn kinderen opvoedingstijl een meining hebben , dan denk ik. Kom eens een week hier staan net deze mensen rennen schrijend weg .Je doet je best je houd van je kind .Dat is de basic da kunnen jullie op opbouwen .Mischien war rustiger en niet zo een lang weekend . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Vanavond een goede AA bijeenkomst gehad, goede gesprekken met af en toe een vernieuwende insteek. Ik ga steeds wijzer en rustiger naar huis dan als ik kwam. Welterusten. smart en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Bedtijd Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 niet op je matje zo he Lars☺ slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Gaar ook slapen ook niet gedronken wel Thee dat dan wel .Stressige dag voor mij gaar mijn ogen sluiten . smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Iedereen wordt moe van de matt ik wordt er hyper van is toch raar .Durf er niet meer op te gaan liegen ben al heel hyper van mij zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Dan kun je beter op de bank gaan liggen En toch wil ik nog eens over vuur lopen.. Echt! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Laat al weer na mijn serie. AA ook weer zinvol. Dat houdt me er bij. Kopje thee nog opmaken en droog te bedde . Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Hallo, weer ff bijgelezen, weltruste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden