Yvonne Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten nog hartstikke donker. Droog en windstil... Binnen lekker warm en licht, de geur van verse koffie.... En uiteraard een grote pot thee.. Laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Lekker Yvonne dank je wel Gister hebben mijn vriendin en ik samen een tattoo laten zetten Klein en bescheiden op een plek waar bijna niemand t ziet Wie had dat gedacht op mjjn 51 ste Ik vond het altijd stom en ordinair ... En nu voelt het lief en verbonden En zo is het met alles : vanuit een ander perspectief krijgen dingen een heel andere betekenis Zo ! Wijze woorden van skip op de vroege ochtend Een fijne dag allemaal En nog even over een leeglopend forum ... Ik heb juist de afgelopen dagen weer wat vertrouwde namen gezien Ook daar word ik blij van Yogajuf, smart, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goedemorgen Lars en Skip.. Wat leuk Skip, en ja, grappig dat iets zo anders kan worden als je het vanuit een ander punt bekijkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goeiemorgen. DAGPACT Albert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goedemorgen allemaal, DAGPACT Albert jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goeie morgen allemaal. Vandaag komt mijn schoonzus een paar dagen logeren. Gezellig en ik heb er zin in. Het weer wordt beter dus dat gaat ook de goeie kant op. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 DAGPACT Albert jowan Moppie Iedereen verder een mooie dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Vanochtend lekker vrij, Straks komt dochter, met 2 schatten van kleinkinderen Even bij de H. de bekende tompoucen halen. gezellig! Vanmiddag schoonmaakadresje, Later op de middag naar een mevr. die net geopereerd is. Ga wat boodschapjes voor haar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Gezellig Bol, Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goedemorgen, DAGPACT Albert jowan Rapilos Moppie Agnieta Meya ... maar ik drink niet ! Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goedemorgen, DAGPACTAlbertjowanRapilosMoppieAgnietaMeya leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Goedemorgen allen. Yogajuf: dankjewel! Ik heb het gedownload, was al even op zoek naar zo'n app! Quote: De mindfulness coach app van VGZ is goed (en gratis), Wijfie. https://www.vgz.nl/m...lness-coach-app Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 You're very welcome Nance, maar voor de goede orde, het was Burchill die hem hier voor het eerst postte… Ere wie ere bekomt! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Bah wijffie, ik ook weer Koorts begon zondagavond, nog niet weg dus. Ik vind vooral het rare hoofd met rare nadenken zo raar. Weer lang liggen "nadenken" over naar wc gaan , schoon shirt pakken, naar beneden richting bank gaan. Nu op de bank, enige wat ik doe is om de paar minuten forum verversen en naar iets op tv staren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Dank je Gerrit; om aan mijn verjaardag te denken. Altijd leuk als er aan je gedacht wordt. Ik zit helaas, evenals veel andere Frummers, in de lappenmand. In onze 40+ bus/trein merk je er gelukkig niet veel van. Maar het komt allemaal wel weer goed hoor. Tony Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Hoi hoi, even snel want ik moet me haasten. Een zwaar gevoel om me heen en spanning. Meer dan anders. Als ik mijn dag overzie dan vraag ik me tevoren al af hoe ik die door kom. Straks 4 uren werken en dan vrij snel erna de yoga. Geen warm eten. Gehaast... en ook de boodschappen nog. Het even niet overzien. Ook al weet ik dat het weer goed komt..... nu voelt het PFFFFF Baal van het lange slapen. Ga binnenkort zien of ik iets anders kan met de ad. Wijt daar ook het e.e.a. aan. Nou ja... zo dus. En buiten is er natte sneeuw..... Naja het is wat het isss......................... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Gefeliciteerd Tony! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Dank je Smart. Lief van je. Ik ben nou eenmaal gevoelig voor aandacht. Nou ja, wie niet? Tony. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 We zijn ook maar mensen he Tony Gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 van harte Tony, ik dacht dat is onze Tony niet, die ziet er niet uit als 87, maar misschien je geboortejaar dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Lief van je. Ik ben nou eenmaal gevoelig voor aandacht. Nou ja, wie niet? Tony. Gefeliciteerd Tony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2016 Ha, Tony jarig vandaag ! Fijne dag he (al is tie dan bijna al om ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden