Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 februari 2016


Meya

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Om even verder te gaan met mijn verhaal van gister, ik heb mijn broertje geappt, terug app " Hee Albert, ik heb het ontvangen"

Gisteren na een facebook bericht waar een broer van mij op gereageerd had (wat volgens mij niet klopte) heb ik mijn zus gebeld, om te vragen wat zij er van vond, ze las het anders dan ik en dat kan gebeuren, interpretatie (goh zo uit mijn blote hoofd, nou ja heb nog wel haar hoor :D maar geen spellingsfout ;) ) heet dat.

Vervolgens van haar te horen gekregen over psychische toestanden van haar oudste zoon, en dat ze daar als familie aan werken door met z`n allen naar een spiegeloog te gaan, ben trots op ze dat ze dat doen.

Tsja en dan ga ik nadenken over vroeger en hoe we als gezin waren, vandaar mijn impulsieve aktie nog maar es naar mijn broertje toe.

Wel, reactie van mij hebben jullie gelezen.

De foto die gemaakt is met ons vijven is uniek, in al mijn 56 jaar waren we nog nooit op de foto gegaan met z`n allen.

De foto werd gemaakt voor mijn moeder, en is aan een ballon gehangen om op te laten terwijl ze ter aarde besteld werd. Ter ere van Mam.

Ze heeft haar kinderen nooit bijelkaar kunnen houden en ze wilde het zo graag.

De tekst die ik onder andere geschreven had was, deze foto is werelds voor ons en hemels voor jou.

 

Nu terug, Wijfie bel een huisarts of huisartsenpost als het niet meer gaat, ze zijn er toch voor je?

Ferry, ik weet wel dat je geen trol bent, dan word het Ferry1 of zo.

2 keer Albert ging ook niet, vandaar mijn 2 voornamen ;) .

Fijn om A3 weer te zien en jowan (bijna foute hoofdletter :( )

straks uitsmiijter eten mét tomaat Sow voor de vitamientjes, en 10 kilo aardappelen gehaald voor 1.99 euro

dus ik word nog aardappeleter ;)

Fijne avond

Oh ja, dagpact geslaagd voor mij.

Piep zo nog wel even hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje ik weet niet of jij nooit meer alcohol drinkt, da`s al

 

En ik denk dat er weinig over blijft van het forum, ik dacht dus dat oudgedienden ineens hier kwamen om het forum te redden.

zal fout gedacht zijn, maar blijf blij met jullie

 

Ah... zo..

Of ik nooit meer alcohol drink weet ik niet. De laatste zeven jaar niet, maar de toekomst is me onbekend.

En wat dat terugkomen betreft.. ik ben alleen in 2012 drie maanden weggeweest omdat ik in Frankrijk zat zonder internet.

Verder ben ik niet echt weggeweest hier. Hooguit eens een paar weken wat minder en dan weer eens wat meer.

Ik ben hier niet om het forum te redden, ik ben hier om mijn ervaringen in herstel te delen met mensen die daar wat mee willen, en

om af en toe inzichten te krijgen door te lezen hoe anderen hun leven een wending proberen te geven.

 

Dat er weinig overblijft van het forum is niet mijn mening. Ik vind het nog steeds een fijn forum met "voor elk wat wils"..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah... zo..

Of ik nooit meer alcohol drink weet ik niet. De laatste zeven jaar niet, maar de toekomst is me onbekend.

En wat dat terugkomen betreft.. ik ben alleen in 2012 drie maanden weggeweest omdat ik in Frankrijk zat zonder internet.

Verder ben ik niet echt weggeweest hier. Hooguit eens een paar weken wat minder en dan weer eens wat meer.

Ik ben hier niet om het forum te redden, ik ben hier om mijn ervaringen in herstel te delen met mensen die daar wat mee willen, en

om af en toe inzichten te krijgen door te lezen hoe anderen hun leven een wending proberen te geven.

 

Dat er weinig overblijft van het forum is niet mijn mening. Ik vind het nog steeds een fijn forum met "voor elk wat wils"..

Tsja Koh, ik had nog niet zo`n exodus meegemaakt als nu, tuurlijk ging er wel eens iemand weg, of bleef weg (wat ik nog erger vind, zeg dan gewoon dat je er geen zin meer in hebt)

Ik zie nu ook wel dat het forum doorgaat.

Op een bepaalde manier heb ik toch moeite met afscheid nemen, weet niet waar dat vandaan komt.

Als het 1 persoon is, is het al lastig. In dit geval gingen er 5 of 6, dat is niet lastig meer, dat is gewoon teveel.

En verder maak ik het vandaag niet zo laat als gister, heb het vanmorgen en vandaag erg ervaren ;)

Geeft niet, heb er denk ik toch iets moois aan overgehouden.

Ga jullie laten,

truste :moon:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...