Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen allen. Wat een rust hier nog. Slecht geslapen. Tegen de ochtend wel in slaap gevallen. Opschieten nu dus. 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal. Ik moest het gisteren wel droog houden, want heb een stevige buikgriep achter de rug. Nu nog steeds wankel. Wel met een goed voornemen. Ik ga het vandaag aan iemand buiten het eigen gezin vertellen.

Geplaatst

Goeiemorgen,

Alles mooi wit buiten. En de zon is er ook!

Ben mijn bed uitgerold maar ga er zo weer in.

Voel me ziek.

Dat wordt een hangdag met zakdoeken en paracetamol.

Komt me slecht uit.

Geplaatst

dagpact;
leila
Albert
Agnieta
Nadia

Wijfie

Familielid ingelicht over de situatie. Ze was niet echt verbaasd, en is blij dat ik nu stappen onderneem. In ieder geval één iemand minder die mij nog een borrel aan zal bieden.

Geplaatst

Wat een heerlijke dag, volop zon hier. Lees dat jij er ook (luchtig gekleed) van hebt genoten Bol   :D

Net terug van mn (vrijwilligers) baantje, tijd om de boodschappen te doen voordat kids thuis komen.

Fijne dag, en beterschap aan de zieken

Geplaatst (bewerkt)

Lekker Bol, dat je even hebt kunnen genieten van de zon. Zo belangrijk voor je.

Zelf ben ik vrij deze week en ben ik eerst lekker gaan sporten, toen wandelen bij een Landgoed, waar het heerlijk rustig was. En vanavond sauna en vooral lekker buiten opwarmen en afkoelen en bubbelbad. Ben gewoon thuis tijdens deze vakantie maar probeer wel elke dag wat te doen.

bewerkt door erik
Geplaatst

Ja Erik die warme zon op me blote bast voelt goed aan. Had ook echt het idee dat ik daarna toch wat opgeknapt was dus morgen maar weer een dagje pakken. Was vandaag te moe om veel te doen maar morgen wil ik toch weer wat gaan werken. Doe alles rustig aan hoor.

Jij heel veel plezier vanavond. :lips:

Geplaatst (bewerkt)

Welkom Darlene

@ Jannigje Jaloers! Heerlijk vind ik dat reizen met een Internationale trein. Slaapwagon of zitten?

bewerkt door erik

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...