Gast Lars Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goedemorgen allen. Wat een rust hier nog. Slecht geslapen. Tegen de ochtend wel in slaap gevallen. Opschieten nu dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 goedemorgen meld me nog even droog af van gisteren en nu weer nieuwe en dag hoppa naar het werk: dagpact: leila Nadia en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goedemorgen frummers, Zonnethe buiten al. Wel krabben als je met de auto weg moet.... Binnen lekker warm en koffie en thee staan klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Ha lekker koffie, ik rook hem al. Dank Von. Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goedemorgen allemaal. Ik moest het gisteren wel droog houden, want heb een stevige buikgriep achter de rug. Nu nog steeds wankel. Wel met een goed voornemen. Ik ga het vandaag aan iemand buiten het eigen gezin vertellen. Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 toitoitoi Moppie elke stap is er een om trots op te zijn. goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goedemorgen Dagpact; leila Albert Agnieta Nadia Heb een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goeiemorgen, Alles mooi wit buiten. En de zon is er ook! Ben mijn bed uitgerold maar ga er zo weer in. Voel me ziek. Dat wordt een hangdag met zakdoeken en paracetamol. Komt me slecht uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goeiemorgen, Is Sowhat weg? Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Beterschap smart!! Voor mij weer n dagpact!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Geen idee waar dat staat Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Klopt met wat ik zeg, toch. Alles is opgeschoond . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 dagpact;leilaAlbertAgnietaNadia Wijfie Familielid ingelicht over de situatie. Ze was niet echt verbaasd, en is blij dat ik nu stappen onderneem. In ieder geval één iemand minder die mij nog een borrel aan zal bieden. Indigo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Het is achter in mijn hoekje 21 gr. en geen wind, dus heb ik even lekker een uurtje in bh. buiten gezeten. lady jane, smart, AlbertRemmo en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Wat een heerlijke dag, volop zon hier. Lees dat jij er ook (luchtig gekleed) van hebt genoten Bol Net terug van mn (vrijwilligers) baantje, tijd om de boodschappen te doen voordat kids thuis komen. Fijne dag, en beterschap aan de zieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 (bewerkt) Lekker Bol, dat je even hebt kunnen genieten van de zon. Zo belangrijk voor je. Zelf ben ik vrij deze week en ben ik eerst lekker gaan sporten, toen wandelen bij een Landgoed, waar het heerlijk rustig was. En vanavond sauna en vooral lekker buiten opwarmen en afkoelen en bubbelbad. Ben gewoon thuis tijdens deze vakantie maar probeer wel elke dag wat te doen. 16 februari 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Hier alles ok. Heb t zo druk! Vanavond AA. Hard nodig. AlbertRemmo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Ja Erik die warme zon op me blote bast voelt goed aan. Had ook echt het idee dat ik daarna toch wat opgeknapt was dus morgen maar weer een dagje pakken. Was vandaag te moe om veel te doen maar morgen wil ik toch weer wat gaan werken. Doe alles rustig aan hoor. Jij heel veel plezier vanavond. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Tsjonge, wat is het stil op de dd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Dagpact in de tas. Fijne avond allemaal! leila en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Darlene Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Goedenavond! Nieuw hier! Heb me op het andere draadje al even voorgesteld, maar wil ook hier graag lekker meeschrijven. Hoop dat iedereen een goede dag heeft gehad! erik en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Hoi allemaal, Dagpact geslaagd voor mij. Niks bijzonders te melden deze keer. fijne avond truste voor straks tot morgen Nadia, smart en leila reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Hoi Darlene! Darlene reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 (bewerkt) Welkom Darlene @ Jannigje Jaloers! Heerlijk vind ik dat reizen met een Internationale trein. Slaapwagon of zitten? 16 februari 2016 bewerkt door erik Darlene reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden