Spring naar bijdragen

Zondag 14-2-2016


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Rosa, het grijpt mij ook allemaal aan. Maar het gaat niet over jou en ook niet over mij.

Ik hoop dat je dat kunt zien. Jij bent lekker bezig de laatste tijd, petje af voor jou. Laat dat niet verstoren door zaken die buiten ons liggen.

Voor onder de riem :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa, niemand is het waard dat jij je zo uit je evenwicht laat halen. En dit al helemaal niet. Dit is een goed moment om een patroon te onderbreken. Je lichaam sorteert al voor op een borrel en het lijkt een goed excuus maar is er werkelijk een goed excuus te bedenken om het jezelf aan te doen om nu te gaan drinken. Juist nu niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet eve nigs te zeggen , ik kijk en volg het een beetje van de zijlijn, maar mijn gevoel was wel goed dat er iets niet klopt met jou Truus .Is er nog een mol trol ?? Ik weet het niet en hoop het niet maar hoe moet ik wij hier nu verder .Vind wel dat de moderatoren zich eens mogen inschakelen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nog te dubben. Is het Fleurtje of is het Plop die Fleurtje nadoet?

Zelfs Yvonne zou een Fleurtje niet herkennen?

Gevoelsmatig zeg ik het is Plop in een nieuwe rol.

 

Maar dat is alleen maar mijn gevoel. Achter het scherm zit een mens.

Wie of wat zij is, is tenslotte haar zaak, niet de mijne.

Veiligheid zoek ik liever in mijzelf, niet op een forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is waar Kate. Ik ben in de afgelopen maanden behoorlijk zwaar op dit forum (jullie) gaan leunen. De onveiligheid hier - voor mij persoonlijk met name het vertrek van een aantal mensen die ik 'nodig' heb - was en is enigsinds bedreigend voor mijn adb proces. Daar moet ik wat aan doen. Meer op eigen benen gaan staan wat adb betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik bedoel dat helemaal niet negatief naar jullie of naar wat ik hier gedaan heb de afgelopen maanden. Maar ik realiseerde tijdens de afgelopen dagen wat het voor me zou betekenen als dit forum voor mij weg zou vallen. Dat zou echt wel een persoonlijk drama zijn. Dat is voor mijn langere termijn niet ok. Ik moet beter leren het in mezelf te vinden. Of de steun beter spreiden.

Zijn zelfhulpgroepen eigenlijk open voor 'minderaars'?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er praktisch zeker van (99%) dat Truus en Fleurtje dezelfde zijn. Ik wil niet zeggen hoe ik dat weet totdat Truus mijn vraag heeft beantwoord of ze ook onder nadere namen heeft geschreven dan 'Truus' en 'Fleurtje'.

Ik hoop heel erg dat de eeuwige ban wordt afgeschaf. Een eeuwige ban roept dit soort praktijken op, in mijn ogen. Als iemand zo erg doet dat grote straffen nodig zijn dan moet je aangifte doen bij de politie. Voor al het andere is een dag tot maximaal een week afkoeling mijns inziens genoeg.

Dubbele zin en een typo

bewerkt door Meya
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Meya

Op eigen benen.....het verschil tussen mogen en moeten leunen wellicht? Het veilige gevoel dat je het op eigen kracht en benen doet. En ik bedenk me als ik frustraties heb over wie wie nu is in het grote wie is de mol spel.....het forum is jij, .... ik vul zelf maar in wie jij denkt dat echt is. Dat bedoelde ik in November, eens gaan wandelen met een groep mensen. Daardoor weet ik dat jij echt bent en de anderen daar ook. Het forum is voor mij een verzameling waardevolle mensen, niet meer of minder. Daar veranderd geen forumregel, ban of rechtlijnige moderator iets aan. Ik weet dat ik nog steeds mag leunen ook al hoeft dat niet vaak meer. Maar zo vorige week zaterdag werd ik wel even opgevangen omdat ik even wat steun kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op eigen benen.....het verschil tussen mogen en moeten leunen wellicht? Het veilige gevoel dat je het op eigen kracht en benen doet. En ik bedenk me als ik frustraties heb over wie wie nu is in het grote wie is de mol spel.....het forum is jij, .... ik vul zelf maar in wie jij denkt dat echt is. Dat bedoelde ik in November, eens gaan wandelen met een groep mensen. Daardoor weet ik dat jij echt bent en de anderen daar ook. Het forum is voor mij een verzameling waardevolle mensen, niet meer of minder. Daar veranderd geen forumregel, ban of rechtlijnige moderator iets aan. Ik weet dat ik nog steeds mag leunen ook al hoeft dat niet vaak meer. Maar zo vorige week zaterdag werd ik wel even opgevangen omdat ik even wat steun kan gebruiken.

 

 

Ja, dat is het precies! Moeten of mogen leunen. Ik moet nog even leunen, maar ik wil snel naar mogen leunen. Daar ga ik de komende weken mee aan de slag. Daarna hoop ik hier lekker te kunnen blijven leunen, als ik dat een extra steun is. Maar het moet wel extra zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

ik vind de draad weer rampzalig, heb geen hekel aan Truus noch Fleurtje

Iedereen mag een mening hebben, en soms botst dat

In mijn geval, als iedereen hier op het forum de grond in getrapt en vernederd word. Is het een trol.

Er zijn veel Heintjes, ik inclusief ;) gewoon omdat het nodig was.

Ikzelf ken geen ban, en het lijkt me een verschrikking.

Om de reden geen ban te krijgen, schrijf ik dus ook nooit iets helpends naar een forummer.

Ik wil graag eens tegen iemand zeggen (je weet wel)

Maar dat kan dus niet, volwassen?

Ruzie? Dat hebben we allemaal wel eens in het echt, en word opgelost of niet.

Hier worden we terecht gezet als kleine kinderen, en bepaald een ander wie goed of fout is.

Ik geef heel veel om jullie, maar als ik ooit een ban krijg is het forum af voor mij.

Nederland mag een mening hebben (vrijheid van meningsuiting) daar zijn jullie en ik onderdeel van

Heeft Truus kwaad in de zin? Heeft Fleurtje haar mening gegeven?

Als ik * schrijf krijg ik al een ban (schuttingwoord)

Orde van de dag

Ik eet doperwten met puree en knakworsten

sluit dagpact geslaagd af

truste :moon: voor straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...