Asterix Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Hahaha, ook lekker ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Helemaal niet Hannah1! Fijn je terug te lezen.Nog iets gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Even weg.. Lees het later wel hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Ik snap er even geen ene bal van het forum, sommige profielen (Jopie?) verdwijnen en ook verdwijnen dan hun commentaren? Is daar een reden voor, mis ik iets? Ik zie ook een redelijk aantal mensen afhaken, heb de indruk dat ik iets totaal mis ergens...:-(? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 (bewerkt) TomTom, Jopie zal verzocht hebben alles weg te halen. Verder gaan er toch geen mensen weg. Als je een ban voor het leven krijgt kunnen ze toch ook alles weghalen. Wie gaat er dan nog meer weg? Aangepast !! 6 februari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Rapi, ik zie jou op geen enkel pact meer terug, red je het zonder drank nu Latex terug is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Wat een rust... Dagpact weer in de tas. Heb een fijne avond! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 hoi allemaal? wat een kort draadje zeg voor de zaterdag Ik heb dus weer meegespeeld met "weet ik veel" en 7.8 gehaald, tot nu toe het hoogste. Meld me geslaagd af van dagpact truste voor zo tot morgen ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Ik ben nu wel uitgegriept denk ik. Morgen weer lekker ballen en mijn leventje weer oppakken. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Moe , moe welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Weer een dag voorbij Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 TomTom, Jopie zal verzocht hebben alles weg te halen. Verder gaan er toch geen mensen weg. Als je een ban voor het leven krijgt kunnen ze toch ook alles weghalen. Wie gaat er dan nog meer weg? jowan loen spud a3 om er een paar te noemen? Het zal er wel bij horen dan.. Aangepast !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 (bewerkt) Weer een dag voorbij Welterusten Hoe doe je dát nou?? dat zzz zzz... ik zie dat het zzz zzzz uit je originele bericht in de quote niet gekopieerd kan worden (??) 7 februari 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Tja Vlok, probeer je de één niet te beledigen, beledig je de ander weer... tomtom2, nancy, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Van A3 snap ik wel. Hoe hij overkomt heeft hij ook niet veel aan dit forum. Ja, hoe zeg je dat netjes zonder te beledigen? Ik vind hem veel te slim om hier wat te kunnen halen. Het is hier wel een beetje uitkijken wat je zegt. Of beetje? Spontaan een stukje typen doe ik niet meer, eerst over nadenken en dan denk ik 9 van de 10 keer: laat maar. oke, laat maar dan wij, die nog wel wat kunnen halen, zijn laat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 (bewerkt) . 7 februari 2016 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden