Gast Vlok Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen allemaal! Eerst even een stuk of wat bakken koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het donker en valt de regen gestaag, binnen is het al weer lekker warm. Koffie en thee staan klaar, dus laat de dag maar beginnen. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen allen. Zo, kleindochtertje is inmiddels al gearriveerd, speelkleed ligt klaar en ik heb m'n huispak aan, lekker knus zo. Nu eerst koffie en nog even teruglezen.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Oeps... wel beloven en niet doen .... Maar het staat er hoor Lars, ook jij ook goedemorgen.. Nancy ook goedemorgen, leuk, je kleinkindje om op te passen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Hoi Yvonne! Ja, elke vrijdag is ze bij me, ik lig dan meer op de grond te spelen en te buitelen dan dat ik op de bank zit, haha! Iets mooiers is er niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen Sowhat! Succes vandaag Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Heerlijk Nancy, dat is het echte genieten he? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen! VAKANTIE!!! Whoop whoop!! Alles mag maar niets moet...daar ben ik een kei in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goeie morgen allemaal. Hier is het ook nog steeds donker. Maar als het goed is krijgen we vandaag de zon nog even te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Eerst een eitje bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen bolletje!Hier denk ik dat het regenen gaat maar dat is niet erg. Het één kan niet zonder het ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Truus het zonnetje moet maar gauw een paar dagen gaan schijnen en de temp. in de dubbele cijfers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Dat komt nog wel Voor je het weet liggen we te bakken en te braden in de tuin. Voel je je al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 met die lorazepam is het wel te doen, maar wil er eigenlijk zo gauw mogelijk weer vanaf. Dus stel ik het slikken uit tot ik het gevoel heb dat het echt nodig is. Maar nog een paar weekjes en dan kan ik gaan stoppen. Als het zonnetje maar wat mee gaat werken. Dan kan ik de tuin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goede morgen Alaaf Carnaval hier en de jongste verkleed naar school .Blijf dit jaar eens tehuis en doe andere leuke dingen .Lijkt mij niet zo geslaagd op dit moment met een cola te gaan vieren. Is voor mij toch een beetje de kat op het spek binden .Ben ook toe moe dus is ook weer een voordeel .Kids nu een week vakantie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Is een goede beslissing Ronja als je het gevoel hebt dat het je in een lastig parket kan brengen. Een boel andere leuke dingen te doen.Waar doet de medicatie dan juist Bolletje? ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Moet er weer vandoor.Rommelen in de rommelwinkel. Nog zoiets waar ik een kei in ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Die maakt me wat rustiger Truus, en m'n handen worden weer warmer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Is Het nu alweer carnaval? Wat vroeg! Volgens mij is Het hier pas einde van de maand vakantie. Goedemorgen, trouwens! Dagpact Albert Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen beste mensen. Mijn weekend is weer begonnen. Heerlijk, zo'n vierdaagse werkweek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Goedemorgen beste mensen. Mijn weekend is weer begonnen. Heerlijk, zo'n vierdaagse werkweek. Een vierdaagse werkweek heerlijk. Maar bevalt een driedaags weekend ook een beetje? Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Een vierdaagse werkweek heerlijk. Maar bevalt een driedaags weekend ook een beetje? Een driedaags weekend bevalt prima Kohtje. Ik heb na het stoppen met drinken lang moeite gehad om mijn achturige werkdagen goed door te komen. Tegenwoordig gaat dat gelukkig beter. Het feit dat ik vier dagen werk zal daar ook iets mee te maken hebben. Ik heb echter het gevoel dat ik pas na zo'n anderhalf jaar mijn oude energie, gecorrigeerd voor mijn leeftijd (60 inmiddels), echt terug heb. Het idee echter dat ik maar vier dagen hoef te werken is echt prettig. Het is nog steeds een cadeautje als ik me op woensdag realiseer, dat ik nog maar een dag heb te gaan. En dan heb ik nog lol in mijn werk ook. Kun je nagaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Beste allen, Vandaag gaat het echt gebeuren. Ik ben klaar met de drank. er wordt door mij geen druppel meer gedronken. Dagpact; Albert Nadia Agnieta Moppie AlbertRemmo, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden