Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 februari 2016

Gast Vlok

Aanbevolen berichten

met die lorazepam is het wel te doen, maar wil er eigenlijk zo gauw mogelijk weer vanaf. Dus stel ik het slikken uit tot ik het gevoel heb dat het echt nodig is. Maar nog een paar weekjes en dan kan ik gaan stoppen. Als het zonnetje maar wat mee gaat werken. Dan kan ik de tuin in. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Alaaf Carnaval hier en de jongste verkleed naar school .Blijf dit jaar eens tehuis en doe andere leuke dingen .Lijkt mij niet zo geslaagd op dit moment met een cola te gaan vieren. Is voor mij toch een beetje de kat op het spek binden .Ben ook toe moe dus is ook weer een voordeel .Kids nu een week vakantie .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vierdaagse werkweek heerlijk. Maar bevalt een driedaags weekend ook een beetje? :P

:D

Een driedaags weekend bevalt prima Kohtje. Ik heb na het stoppen met drinken lang moeite gehad om mijn achturige werkdagen goed door te komen. Tegenwoordig gaat dat gelukkig beter. Het feit dat ik vier dagen werk zal daar ook iets mee te maken hebben. Ik heb echter het gevoel dat ik pas na zo'n anderhalf jaar mijn oude energie, gecorrigeerd voor mijn leeftijd (60 inmiddels), echt terug heb. Het idee echter dat ik maar vier dagen hoef te werken is echt prettig. Het is nog steeds een cadeautje als ik me op woensdag realiseer, dat ik nog maar een dag heb te gaan. En dan heb ik nog lol in mijn werk ook. Kun je nagaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...